هزینه اسفالت درتهران

آسفالتکاری منطقه ۵

آسفالتکاری منطقه ۵

آسفالتکاری منطقه ۵ را شما می توانید به یک نیروی ماهر و متبحر در این زمینه بسپارید.

به این دلیل که امروزه آسفالت‌کاری را ازجمله خدمات مهمی می‌شناسند که تنها افراد ماهر در این زمینه برای انجام آسفالت باید اقدام نمایند.

انواع جدول‌کاری و هم‌چنین تولید و پخش آسفالت به صورت کاملا شبانه‌روزی در منطقه ۵ تهران انجام می پذیرد.

چنانچه خدمات آسفالت در منطقه 5 تهران را از یک وبسایت اینترنتی معتبر دریافت کنید، قیمت مقرون به صرفه‌ای را می‌توانید درنظر بگیرید.

صددرصد با استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات به‌روز، بدون دغدغه و استرس در کمترین زمان ممکن میتوانید بهترین خدمات را مشاهده کنید.

متاسفانه برخی از افراد شاید به‌خاطر هزینه بالا از انجام آسفالت کوچه و خیابان خود صرف‌نظر کنند، اما اگر شما آنلاین خرید کنید هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای را پرداخت می‌کنید.

آسفالتکاری منطقه 5

آسفالت گرم چیست؟

آسفالتکاری منطقه ۵ را می‌توانید با استفاده از آسفالت گرم نیز راهکار مناسبی درنظر بگیرید؛ چراکه آسفالت گرم را عمدتا ترکیبی از سنگ‌ها و دانه‌بندی‌های خرد‌شده تشکیل می‌دهد که با یک درجه حرارت کاملا مشخص آن را مخلوط می‌کنند.

بدین‌ترتیب کاملا گرم بر روی سطوح بتنی و حتی گاها برای زیرسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آسفالت رویه که به عنوان لایه آخری آسفالت آن را مشاهده کنید، دقیقا همان چیزی است که در آسفالت‌کاری می‌بینید و امروزه برای انواع فضای ترافیکی که عبور و مرور وسایل نقلیه بسیار زیاد است از آسفالت رویه و یا توپکا استفاده می‌کنند.

چراکه این آسفالت دوام و مقاومت فوق‌العاده‌ای در مقابل انواع تغییرات آب و هوایی دارد و همچنین دوام آن در طولانی‌مدت کاهش پیدا نمی‌کند.

البته بر‌روی آسفالت رویه از ماستیک درشت دانه نیز استفاده می‌کنند تا از هرگونه لغزندگی جلوگیری به عمل آید.

آسفالت ماستیک چه تاثیری بر روی دوام آسفالت دارد؟

اگر نام اساس قیری را در آسفالتکاری منطقه ۵ شنیده باشید بهتر است بدانید که به عنوان اولین لایه در روسازی آسفالت از اساس قیری استفاده می‌شود که دانه‌های درشت‌تری را می‌توانید نسبت به دانه‌های قیر آسفالت آستر در این اساس مشاهده نمایید.

اندازه سنگدانه‌ها در این لایه بین ۵۰ تا ۷۵ میلیمتر برآورده می‌شود که بتواند آب را به راحتی در روسازی تخلیه کند.

نکته بسیار مهمی که در این جا خودنمایی می کند این است که شما حتی باید از آسفالت ماستیک نیز غافل نشوید و استفاده کنید.

برای بسیاری از منطقه‌هایی که هوای گرم‌تری دارند و یا جاده‌هایی که تردد آن بالا است، از آسفالت ماستیک دانه درشت استفاده می‌کنند. دانه درشت بودن این آسفالت برای دوام و پایداری هرچه بیشتری است که بتواند در مقابل اصطکاک مقاومت اصلی خود را حفظ نماید.

قیر آسفالتی باید چه ویژگی داشته باشد؟

آسفالتکاری منطقه ۵ را چنانچه با مخلوط مصالح سنگی و یا دانه‌بندی مدنظر بگیرید به آن آسفالت متخلخل می‌گویند. عمدتا آسفالت متخلخل را همانند لایه جایگزین نمی‌توان بر‌روی رویه مورد‌ استفاده قرار دهید به این دلیل که نور را پخش نمی‌کند و حتی از پاشیده شدن آب نیز جلوگیری میکند.

قیر مصرفی در آسفالت گرم را تنها یک قیر کاملا خالص درنظر بگیرید و همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که قیر مورد‌نظر باید همگن باشد و به هیچ وجه با آب مخلوط نگردد.

آسفالتکاری منطقه ۵ را چنانچه با کیفیت عالی برای مخلوط آسفالتی در نظر بگیرند می توانند بهترین آسفالت را به نمایش بگذارند؛

چرا که اگر به درستی از مخلوط آسفالت استفاده نکنند، صددرصد نتیجه پایانی نتیجه قابل قبولی به حساب نمی آید؛

چراکه دوام، استقامت و وزن آسفالت باید به‌صورت مناسب به آن توجه گردد و در این بین، تنها یک گروه کاربلد و ماهر این اختیار را دارند تا بتوانند از بهترین مخلوط با کیفیت عالی استفاده کنند.

اما شاید برخی سوالاتی در مورد هزینه آسفالت در منطقه پنج وجود داشته باشد که میتوانید بهترین و قابل قبول‌ترین قیمت را برای هزینه آسفالت منطقه ۵ در نظر بگیرید، تنها با کارشناس فروش وبسایت باید در ارتباط باشید تا قیمت هر متر‌مربع را برای شما به صورت صحیح و مشخص برآورد نمایند.

هزینه آسفالت کاری خدمات آنلاین صددرصد نسبت به بیرون بسیار مقرون به صرفه‌تر است.

  آسفالت گرم و سرد چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

در آسفالتکاری منطقه ۵ شما باید به این نکته توجه داشته باشید که تفاوت خاصی بین آسفالت گرم و آسفالت سرد وجود دارد.

اصولا نحوه اجرا و تهیه این آسفالت کاملا با یکدیگر متفاوت است، به گونه‌ای که برای آسفالت سرد ترکیب سنگ‌دانه با قیرآبه بدست می‌آید. 

اما برای آسفالت گرم سنگدانه‌های بسیار کوچک و ریز با قیر خالص تشکیل می‌شود. در آسفالت گرم شما هم‌چنان گرم و با حرارت باید نسبت به اجرای آن اقدام کنید.

در آسفالت سرد به هیچ وجه حرارت خاصی برای سطح اجرا لازم نیست، همچنین آسفالت سرد بدون هیچ‌گونه محدودیت زمانی در مسافت‌های طولانی انجام می‌پذیرد. اما از آسفالت گرم دقیقا همان لحظه باید بر روی سطح موردنظر استفاده کنند.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با خدمات آسفالتکاری منطقه ۵ به راحتی آشنا کنیم.

اصولا آسفالتکاری ازجمله روش‌های ارزان قیمت و مقرون‌به‌صرفه‌ای است که امروزه مردم برای آسفالت کوچه و خیابان و حتی به پشت‌بام از آن استفاده می‌کنند.

در آسفالت اگر به کیفیت مواد‌مخلوطی آن توجه نشود، صددرصد در کوتاه‌مدت خرابی‌ها و همچنین اشکالات ریز و درشت را بر‌روی سطح آسفالت مشاهده خواهید‌کرد.

مهمتر از همه آسفالت خیابان به‌خاطر تردد بسیار زیاد صددرصد باید استاندارد و کیفیت بالایی داشته باشد که در غیر این صورت، به هیچ‌عنوان نمی‌توانید به نتیجه پایانی کار مطمئن باشید و هزینه مربوط به آسفالت را یک هزینه مقرون به صرفه در‌نظر بگیرید.

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد: