کاتر اسفالت در تهران

اجاره کاتر آسفالت در تهران

اجاره کاتر آسفالت در تهران

اجاره کاتر آسفالت در تهران به این دلیل که آسفالت به برش نیاز دارد می تواند جزء وسایل بسیار کاربردی و الزامی به شمار آید.

بسیاری از افرادی که در حوزه خدمات آسفالت کاری مشغول هستند، بدون شک به این دستگاه احتیاج دارند.موتور، گارانتی و متعلقات دستگاه باعث می‌شود تا افراد با خیال آسوده بتوانند به اجاره این دستگاه بیندیشند.

امروزه به صورت روزانه و متری می توان از خدمات اجاره این دستگاه استفاده نمود.هم اکنون برای آشنایی با دیگر خدمات مجموعه ایزوایمن میتوانید با کارشناس سایت به صورت رایگان به مشورت بپردازید.  

اجاره کاتر آسفالت در تهران

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

کاتر آسفالت چیست؟

سؤالی که ممکن است در ابتدا ذهن شما را به خود مشغول کند، این دستگاه کاتر و برش آسفالت چیست؟ کاتر که به آن ماشین برش آسفالت و کاتر بتن هم می‌گویند از جمله وسایل و تجهیزات بسیار کاربردی و اصلی برای آسفالت کاری مکان های گوناگون است که در عملیات عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد.

در برخی از شرایط بسیاری از افراد معمولی و یا بسیاری از اداره ها و شرکت ها تمایل به خرید این دستگاه ندارند و در این شرایط، بهترین روش اجاره کاتر آسفالت در تهران است.

این دستگاه می‌تواند به راحتی آسفالت را به صورت مقطعی برش دهد و هیچ‌گونه تخریب و خرابی را در سطح کناری آن به وجود نیاورد. پس طبیعی است که شما باید از یک مجموعه معتبر به اجاره این دستگاه اقدام نمایید.

ویژگی کاتر آسفالت

به هر حال هر دستگاهی ویژگی های خاصی را به خود اختصاص می‌دهد که، ویژگی اصلی کاتر آسفالت داشتن موتور پرقدرت با توان بالا است که صددرصد می‌تواند بر روی کیفیت و دقت کار تاثیر واضحی بگذارد.

همچنین قاب محافظ که موتور را دربر گرفته است این اختیار را دارد که به استحکام و دوام، حجم بیشتر موتور و … اشاره واضحی داشته باشد.

همچنین برای گرفتن ارتعاشات، صددرصد قاب محافظ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و همچنین، اجازه نمی دهد تا هر گونه گرد و غبار به داخل موتور وارد شود و تمام این موارد می تواند به طول عمر رسمی موتور اشاره کند.

برای خنک کاری تیغه، مخزن آب قابل شستشو را باید یک ویژگی کاربردی در نظر بگیرید. یکی از ویژگی‌های اصلی کاتر کاربری آسان آن است.

شرکت ایزوگام کاری ایزوایمن دستگاهی را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی بتوان از آن استفاده کرد و قابلیت کار کردن با آن به هیچ عنوان سخت نباشد. به خاطر وجود قاب در قسمت تیغه، پاشش آب و گرد و غبار در این قسمت ورود پیدا نمیکند.

همچنین با وجود کلید اضطراری از انواع حوادث ناگهانی می توان به راحتی جلوگیری به عمل آورید. دسته های قابل تنظیم و کاملا ارگونومیک باعث می‌شود تا اپراتور بتواند از کاتر آسفالت زن به راحتی و بدون مشکل استفاده نماید.  

کاتر اسفالت در تهران

کاربرد دستگاه کاتر آسفالت

 از جمله دلایلی که افراد به اجاره کاتر آسفالت در تهران تمایل نشان می دهند، شاید در وهله اول کاربرد ویژه این دستگاه باشد؛ چرا که به راحتی می توان به برش آسفالت، بتن و سرامیک در مقاطع بسیار کوچک اقدام نمود و همچنین، به این توجه داشته باشید آراستگی و تمیزی کار از جمله عواملی است که صددرصد می تواند به استفاده این دستگاه کاربردی اشاره نماید.

همچنین برداشت، ترمیم آسفالت و لکه گیری آن از جمله دلایل دیگری است که امروزه امکان استفاده از کاتر را به وجود آورده است.

برای عملیات های گوناگون مانند لوله گذاری و کابل گذاری برش آسفالت و بتن باید با دقت و کیفیت بالایی انجام پذیرد که این دستگاه، به راحتی و بدون دغدغه این عملیات را به پایان می رساند برای به وجود آوردن انواع حفره‌های گوناگون جهت امور آب و تاسیسات و و بسیاری از موارد این چنینی دیگر می توانید برروی کاربرد این دستگاه به احسن نحوه حساب کنید.  

انواع کاتر آسفالت

انواع مختلف کاتر آسفالت را می توان به کاتر آسفالت بنزینی و دیزلی اختصاص داد. پس در اصل هر کدام به شکل خاصی مورد کاربرد و البته استفاده قرار می گیرند.

کاتر آسفالت بنزینی همانطور که از نام آن پیداست با بنزین و با قدرت خاصی از اسب بخار مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربری عمومی کاتر آسفالت بنزینی باعث می شود تا بتوان این دستگاه را به راحتی اجاره و با قیمت مناسب اجاره داد. برای انجام انواع پروژه ها از این دستگاه استفاده می کنند.

 اما کاتر آسفالت دیزلی که عمق بیشتری را برش می دهد نیز از جمله دستگاه های مهمی است که مجموعه  ایزوایمن این دستگاه را به‌صورت دیزلی با توان و قدرت بالای موتور برای اجاره معرفی می کند.

دسته این دستگاه به مراتب بزرگ تر و البته قوی‌تر است و اصولاً برای کاربری های خاص مورد توجه و استفاده قرار می گیرد.

همچنین کاتری که شما از این مجموعه به اجاره آن اقدام می کنید با تیغه هایی در جنس، اندازه و ابعاد گوناگون عرضه می شود که می تواند برش های متفاوتی را با عمق های گوناگون به وجود آورد. کیفیت تیغه را نباید به هیچ عنوان دست کم بگیرید.

جنس تیغ با توجه به نوع کاربرد مشخص می گردد. به همین دلیل قبل از اجاره دستگاه باید با مشاور و کارشناس مجموعه در ارتباط باشید تا نسبت به استفاده از خدمات خوشبین باشید.

اسفالت در تهران

سخن پایانی

ما در این مقاله شما را با خدمات وب سایت معتبر و باسابقه ایزوایمن آشنا کردیم. یکی از این خدمات اجاره کاتر آسفالت در تهران است.

برای آشنایی با جزئیات اجاره این دستگاه کاربردی می توانید از کارشناس سایت در این باره، اطلاعات کلیدی را جویا شوید و با قیمت مناسب به اجاره دستگاه بپردازید.

متأسفانه برخی از مشتریان همان گونه که در مقاله های قبلی به این موضوع اشاره شده است، از مزایای خدمات اینترنتی استفاده نمی کنند و با قیمت های گزاف بازار سنتی رو به رو می شوند که به هیچ عنوان به صرفه نیست. 

دستگاه کاتر آسفالت شکت آسفالت کاری و ایزوگام کاری ایزوایمن دیزلی است و به راحتی برای پروژه های سنگین می توانید به کاربرد این دستگاه مطئمن باشید.

قیمت مناسب، کیفیت بالا و استاندارد اصلی را از این مجموعه معتبر با اکیپی ماهر و متخصص بخواهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *