ایزوگام در سعادت آباد

ایزوگام در سعادت آباد

قیمت ایزوگام در سعادت آباد

قیمت ایزوگام در سعادت آباد را شما می‌توانید به راحتی از یک فروشگاه اینترنتی معتبر برآورد کنید.

چراکه خرید آنلاین از‌جمله خریدهایی به حساب می‌آید که شما می‌توانید این نوع خرید را به این‌دلیل که خرید بدون واسطه است، به صورت اقتصادی، بسیار مقرون به‌صرفه بشناسید.

 همانگونه که می‌دانید ایزوگام به خاطر ویژگی‌ها و کاربرد فوق‌العاده‌ای که دارد باید به شکل مرغوب و بااستاندارد از آن استفاده شود.

این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که بتوانید حداقل ۱۰ سال عمر‌مفید را برای آن در نظر بگیرید.

امروزه راهنمای انتخاب ایزوگام باعث شده است تا با یک قیمت مناسب، مشتریان بتوانند یک ایزوگام عالی، درجه‌یک و مرغوب را در طولانی‌مدت مورد استفاده قرار دهند.

 بدون هیچ اغراقی از ایزوگام به عنوان یک پوشش مستحکم و پایدار به راحتی می‌توان بر روی پشت‌بام و یا هر مکان دیگری مانند استخر، دیواره و مکان‌های این‌چنینی استفاده نمود و از نفوذ انواع رطوبت و آب به نحو‌احسن جلوگیری کند.

هرچقدر شما در نگهداری ایزوگام دقت بیشتری را لحاظ کنید، صد‌در‌صد عمر مفید آن به مراتب بیشتر است.

اصولا ۱۰ تا ۱۵ سال را شما برای عمر ایزوگام وابسته به نوع برند و ساختار آن می‌توانید در نظر بگیرید.

ایزوگام در سعادت آباد

ایزوگام از چه مواد اولیه تشکیل می‌شود؟

در مورد مواد اولیه ایزوگام شما می‌توانید قیر صنعتی را حدود ۶۰ و ۷۰ درصد در نظر بگیرید. همچنین از مواد پلیمری خاص نیز مطاع باشید.

اما به‌خاطر وجود پشم شیشه که به آن لایه تیشو نیز گفته می‌شود مقاومت و جلوگیری از نفوذ آب تأمین می‌گردد.

اما به جز این لایه، لایه پلی‌استر سوزنی نیز در مواد تشکیل‌دهنده ایزوگام نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

البته در برخی از ایزوگام‌ها از پودر تالک نیز استفاده می‌شود و با فویل آلومینیومی و چسب و باند می‌توانید یک ساختار اصلی را برای ایزوگام در نظر بگیرید.

صددرصد هر چقدر مواد اولیه مرغوب و درجه یک باشد، شما از قیمت بالاتری باید برای خرید ایزوگام استقبال کنید.

اما امروزه به واسطه خدمات آنلاین و اینترنتی محاسبه قیمت ایزوگام در سعادت آباد را شما به سادگی می‌توانید از پشتیبانی و کارشناسان فروش این فروشگاه اینترنتی معتبر انتظار داشته باشید.

ایزوگام در سعادت اباد

چگونه استاندارد اصل را از تقلبی تشخصی دهیم؟

متاسفانه امروزه به خاطر ورود بسیاری از اجناس تقلبی شاید مردم آنچنان با اطمینان کامل به خرید محصول مورد نظر خود نپردازند.

به‌همین دلیل است که شما برای خرید یک ایزوگام استاندارد و مرغوب باید نکات خاصی را به عنوان راهنمای خرید در نظر داشته باشید.

تا بتوانید ایزوگام با‌کیفیت، درجه یک و مرغوب را برای استفاده در طولانی مدت با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

 اما در این میان، باید سعی کنید در ابتدا خرید خود را به صورت آنلاین از یک فروشگاه معتبر اینترنتی در نظر بگیرید که به واسطه وجود نماد الکترونیک در فروشگاه، شما می‌توانید به استاندارد محصولات تا حدودی مطمئن شوید.

اما صددرصد ایزوگام اصل به هیچ‌عنوان هیچگونه بوی گازوئیلی ندارد و این‌چنین است که شما به واسطه آن می‌توانید به اصل‌بودن ایزوگام پی ببرید.

 شکستگی و ترک‌خوردگی را شما نباید بر روی ساختار ظاهری ایزوگام خود مشاهده کنید.

که این موارد به راحتی می‌توانند به شما کمک کند تا یک خرید مقرون به‌صرفه را در نظر بگیرید.

اما نکته مهم وجود علامت استاندارد بر‌روی ایزوگام است که صددرصد می‌تواند یک معیار اساسی برای مرغوب بودن ایزوگام به حساب می‌آید.

به همین دلیل است که شما با خیال راحت می‌توانید به بررسی قیمت ایزوگام در سعادت آباد بپردازید.

دسته‌بندی ایزوگام چگونه است؟

شما به هیچ عنوان نباید رسیدگی به بام ساختمان را از یاد ببرید. خصوصا در فصل‌های سرد سال به خاطر شرایط جوی ناپایدار و امکان هرگونه خسارتی وجود دارد.

به همین خاطر استفاده از یک ایزوگام مرغوب و درجه‌یک باعث می‌شود تا استقامت و دوام اصلی ساختمان تضمین شود و در مورد دسته‌بندی انواع ایزوگام شما باید با‌توجه به ماده اولیه هر‌کدام را در هر نوع لایه با توجه به کاربرد دسته‌بندی کنید.

احتمالا نام  ایزوگام پلیمری و دمیده را بسیار شنیده‌اید، به این دلیل که ایزوگام‌های پلیمری از حدود ۷۰ یا ۶۰ درصد خالص تشکیل می‌شود و در پالایشگاه‌های تقطیر نفت خام به تولید این ایزوگام می‌پردازند که شما می‌توانید تیشو، لایه آلومینیوم، پلی‌استر، پودر تالک و موارد دیگری را نیز برای ساختار و اجزای تشکیل‌دهنده این نوع ایزوگام در نظر بگیرید.

ایزوگام دمیده از جمله ایزوگام‌هایی است که به خاطر دمیدن هوا یا نفت کوره‌ای تولید می‌شود. اما به خاطر کیفیت پایین‌تری که نسبت به ایزوگام پلیمری دارد شاید خرید آن چندان به‌صرفه نباشد.

اما در هرصورت شما به برآورد قیمت ایزوگام در سعادت آباد می‌توانید دقت کنید و با توجه به دسته‌بندی ایزوگام مورد نظر خود را انتخاب‌کنید.

سخن پایانی

امروزه استفاده از انواع ایزوگام یک امر بسیار جدی و البته ضروری محسوب می‌شود.

چراکه در هرصورت ایزوگام راهکاری قوی و البته مقرون به‌صرفه برای عایق‌بندی دیوار، بام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و یا هر مکان دیگری محسوب می‌شود.

به همین‌دلیل برای عایق‌کاری انواع سرویس‌های‌بهداشتی شما می‌توانید به صورت دو لایه پودری استفاده نمایید.

عایق کاری با ایزوگام تک‌لایه به خاطر دوام کمتری که نسبت به دو‌لایه دارد شاید برای دیوار گزینه مناسب‌تری باشد. اما سعی کنید برای پشت بام از این نوع ایزوگام استفاده نکنید.

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با مواد اولیه تولید ایزوگام، دسته‌بندی و همچنین استانداردی که برای اصل و تشخیص تقلبی بودن آن وجود دارد را برای شما عزیزان بیان کنیم.

شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی می‌توانید قیمت ایزوگام در سعادت آباد را به راحتی مورد بررسی قرار دهید و در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین به خرید انواع ایزوگام بپردازید.

امروزه خرید اینترنتی به خاطر مزایایی که دارد یک خرید اقتصادی و البته مطمئن شناخته می‌شود که شما را از انتخاب و اطمینان پشیمان نمی‌کند.

این مطالب نیز می‌تواند برای شما مفید باشد: