نصب ایزوگام در طالقان

ایزوگام در طالقان

طالقان یکی از شهرهای استان البرز است که به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در معرض رطوبت و بارندگی قرار دارد. به همین دلیل، نصب ایزوگام در طالقان یکی از اقدامات مهم و ضروری برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به ساختمان‌ها و سازه‌ها است. در ادامه همراه ایزوایمن باشید تا با انواع خدمات نصب ایزوگام در طالقان آشنا شویم.

ایزوگام در طالقان

رطوبت یکی از عوامل اصلی آسیب به ساختمان‌ها و سازه‌ها است. نفوذ رطوبت می‌تواند باعث ایجاد ترک و آسیب به ساختمان‌ها و سازه‌ها شود. نصب ایزوگام در طالقان از نفوذ رطوبت به ساختمان‌ها و سازه‌ها جلوگیری می‌کند و از این رو به افزایش طول عمر و مقاومت آن‌ها کمک می‌کند.

مجموعه ایزوایمن با سابقه بالا و ارائه خدمات مناسب و با کیفیت در حال حاضر یکی از بهترین گزینه های موجود برای خرید ایزوگام و یا نصب ایزوگام به شمار می آید.

ما در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با این روش پر استفاده عایق کاری آشنا کنیم.

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

نصب ایزوگام با روکش آلومینیوم

برای نصب ایزوگام در طالقان، ایزوگام با روکش آلومینیوم می تواند برای پوشش پشت بام یک گزینه فوق العاده باشد؛ چرا که پشت بام معمولاً در برابر نور خورشید قرار می گیرد و ایزوگام می تواند به محافظت هر چه بیشتر از این مکان بپردازد.

مهمترین نکته این است که بازتابش نور آفتاب کمترین گرما را در فصل تابستان برای ساختمان به وجود می آرد.

بهتر است برای خرید انواع ایزوگام از کارشناس ما در مجموعه ایزوایمن استفاده کنید؛ چرا که این چنین می توانید در طولانی مدت از یکی از بادوام ترین، مرغوب ترین و خوش قیمت ترین ایزوگام ها برای پوشش پشت بام خود استفاده نمایید.  

نصب ایزوگام در طالقان
ایزوگام در طالقان

اصول نصب ایزوگام

ایزوگام باید با دقت و طبق دستورالعمل‌های سازنده نصب شود. این کار معمولاً توسط نصاب یا پیمانکار حرفه‌ای و رعایت نکات ایمنی انجام می‌شود. در هنگام نصب ایزوگام در طالقان، باید نکات زیر را رعایت کنید:

ایزوگام باید به طور کامل و بدون هیچ گونه ترک و شکافی روی سطح پشت بام نصب شود.

لبه‌های ایزوگام باید به خوبی به هم چسبانده شوند.

ایزوگام باید با استفاده از حرارت مناسب و ماله‌کشی اصولی به سطح چسبانده شود.

ارایه ضمانت 10 ساله ایزوگام

شرکت ایزوایمن با سابقه درخشان در زمینه نصب ایزوگام، خدمات نصب ایزوگام در طالقان را با ضمانت 10 ساله ارائه می‌دهد. این ضمانت به شما اطمینان می‌دهد که در صورت بروز هر گونه مشکل در نصب ایزوگام، شرکت ایزوایمن مسئولیت آن را بر عهده خواهد گرفت.

خدمات شرکت ایزوایمن

شرکت ایزوایمن خدمات زیر را در زمینه نصب ایزوگام در طالقان ارائه می‌دهد:

  • فروش ایزوگام باکیفیت و استاندارد
  • نصب ایزوگام توسط تیم متخصص و باتجربه
  • ضمانت 10 ساله خدمات

برای نصب ایزوگام در طالقان با ما تماس بگیرید.

تقاوت ایزوگام و قیرگونی

روش های عایق کاری مانند ایزوگام کاری و قیرگونی می تواند مکان مورد نظر شما را در مقابل حرارت، رطوبت و انواع شرایط جوی مقاوم نگه دارد.

ما قصد داریم حال که در مورد خدمات ایزوگام در طالقان با شما صحبت می کنیم، به تفاوت ایزوگام و قیرگونی نیز اشاره ای داشته باشیم.

ایزوگام و قیرگونی بهترین روش های عایق کاری برای مقاوم سازی محل های گوناگون در برابر رطوبت است. به هر حال نفوذ رطوبت باعث می‌شود تا محل مورد نظر دچار پوسیدگی و نشتی نگردد.

 این امر خود می‌تواند به مرور زمان خسارت ها و آسیب های جدی را از از شما دور کند. در این بین، قیرگونی را به عنوان یک ورق سنگین می‌شناسند که می‌تواند برای پوشش‌دهی از آن استفاده نمود.

شاید ساختار ایزوگام و قیرگونی تا حدی شبیه یکدیگر باشند، اما شما در قیرگونی چیزی به اسم آسفالت را نمی توانید در نظر بگیرید، به هرحال از دیرباز قیرگونی جایگاه خاص خود را داشته است.

تقریباً هر چقدر مواد کمتر در قیرگونی مورد استفاده قرار گیرد، شما مقاومت بسیار پایین تری را می‌توانید در نظر بگیرید.

با پیشرفت صنعت و تکنولوژی معمولاً مانند قدیم از قیرگونی همانند ایزوگام استفاده نمی شود و امروزه ایزوگام حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد؛ چرا که قیرگونی نمی‌تواند به تنهایی در مقابل حرارت و باد مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

تفاوت هزینه و نصب قیرگونی و ایزوگام

 روش نصب قیرگونی و ایزوگام هر کدام متفاوت است که طبیعتاً نصب ایزوگام بسیار ساده تر از نصب قیرگونی به شمار می‌آید.

همچنین شما اگر به دنبال کثیف نشدن محل مورد نظر برای عایق کاری هستید، صددرصد قیرگونی نمی‌تواند پیشنهاد مناسبی باشد.

هزینه نصب ایزوگام به مراتب کمتر از قیرگونی است که این خود می‌تواند یک معیار اساسی به حساب آید. همچنین وزن سبک تر ایزوگام با ضخامت ایده آل در مقایسه با قیرگونی بسیار نکته حائز اهمیتی است.

به خاطر داشته باشید که استفاده از گونی برای اجرای قیرگونی ممکن است، نشتی و رطوبت را در طولانی مدت بر جای بگذارد.

توصیه ما به شما این است که با توجه به موارد گفته شده، ایزوگام در طالقان را یک گزینه ایده آل در نظر بگیرید.  

قیمت ایزوگام

برای برآورد قیمت ایزوگام در طالقان شما باید به نوع ایزوگام در ابتدا توجه داشته باشید؛ چرا که برندهای گوناگون هرکدام به شکل خاصی از مواد اولیه متفاوتی استفاده می کنند که هر چقدر به دنبال برند بالاتر باشید صد درصد قیمت بالاتر را باید پرداخت نمایید؛ چرا که در اینجا کیفیت حرف اول را میزند.

 تعداد لایه ها نیز بر روی قیمت تاثیر آشکار خود را می گذارند. طبیعتاً هر چقدر تعداد لایه های ایزوگام بیشتر باشد، کاملا منطقی است که شما قیمت بیشتری را باید پرداخت نمایید.

پوشش های آلومینیومی نسبت به ایزوگام های معمولی هزینه بالاتری را برآورد می کنند که شما برای ایزوگام کاری پشت بام در طالقان بهتر است، ایزوگام هایی با پوشش آلومینیومی را انتخاب نمایید.

 برخی از افراد به نمای ایزوگام نیز توجه بسیار زیادی نشان می دهند. امروزه طرح های گوناگون و متنوعی از ایزوگام را می توانید مشاهده کنید که هر کدام زیبایی خاصی را به خود اختصاص داده اند.

طبیعتاً شما باید قیمت بالاتری را برای خرید و استفاده از این نوع ایزوگام در نظر بگیرید. اینکه شما به خرید ایزوگام بدون نصب بیندیشید، قیمت پایین تری را پرداخت خواهید کرد. خرید و نصب ایزوگام صددرصد هزینه بالاتری را می طلبد.

نحوه خرید ایزوگام

برای خرید ایزوگام در طالقان، نمایندگی ایزوگام کاری ایزوایمن بهترین گزینه پیش رو است. در این نمایندگی شما قیمت مناسبی را برای خرید ایزوگام می توانید در نظر بگیرید.

مهم تر از همه نصب ایزوگام توسط نصاب ماهر، حرفه ای و با تجربه که تمام ابزار و مصالح را به همراه دارد، انجام می پذیرد.

توصیه ما به شما این است که قبل از سفارش ایزوگام، سعی کنید با کارشناس شرکت در ارتباط باشید، اینچنین بسیار آگاهانه تر می توانید به سفارش و خرید ایزوگام بپردازید.

برخی از افراد به دلیل عدم آشنایی با ساختار ایزوگام نمی توانند انتخاب قابل قبول تری داشته باشند. این مجموعه بدون واسطه به فروش ایزوگام در برندها، طرح ها و لایه های گوناگون اقدام می کند و جلب رضایت شما مهم ترین خواسته این مجموعه باسابقه است.

سخن پایانی

ما هر آن چه لازم بود در مورد خرید ایزوگام، استفاده از ایزوگام و مزایای آن بیان کرده ایم. سعی کنید ایزوگام در طالقان  را به افراد ماهر و باتجربه مجموعه ایزوایمن بسپارید.

نصاب ما با کمترین قیمت بهترین ایزوگام را به صورت صحیح برای شما نصب می کند تا در طولانی مدت بتوانید از مزایای اصلی ایزوگام بهره مند شوید و بهتر است بدانید که تنها برند ملاک نیست.

شما باید مشاوره ای هرچند کوتاه با کارشناس سایت داشته باشید تا بتوانید ایزوگام مناسبی را با توجه به نیاز محل انتخاب کنید.

خرید مناسب، منصفانه، معقولانه و البته با کیفیت را با ایزوایمن تجربه کنید. این مجموعه جزء خوش نام ترین مجموعه های ایزوگام کاری در تهران و کرج به شمار می آید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *