ایزوگام در تهران

ایزوگام در فردیس

ایزوگام در فردیس

ایزوگام در فردیس را باید یک عایق‌کاری رطوبتی عالی برای پوشش‌دهی پشت‌بام، دیوار، سرویس‌بهداشتی، استخر و یا هر مکان دیگری درنظر بگیرید.

معمولا نصب ایزوگام در این منطقه به گونه‌ای است که شما می‌توانید از ایزوگام‌های با کیفیت با نصبی ساده و اصولی استفاده کنید.

متاسفانه برخی از افراد آن‌چنان که باید و شاید به کیفیت اصلی ایزوگام توجهی ندارند و این‌چنین است که در طولانی‌مدت از انتخاب خود پشیمان می‌شوند.

چراکه اگر همه چیز را در مورد یک ایزوگام مرغوب به ‌خوبی بدانید دیگر نیازی نیست تا به‌خاطر قیمت پایین‌تر کیفیت ایزوگام را زیر سوال ببرید.

ایزوگام در فردیس

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

مواد اولیه مرغوب

 مواد اولیه‌ای که می‌توانید برای ایزوگام در فردیس درنظر بگیرید، صددرصد لایه‌های مختلف تیشو و پلی‌استر در کنار قیر صنعتی، مواد پلیمری، فویل آلومینیومی است که این مواد هرچقدر با درجه کیفی بالایی مورد استفاده قرار گیرند، صددرصد شما می‌توانید در طولانی مدت استفاده قابل قبولی را در نظر بگیرید.

متاسفانه برخی از افراد آن‌چنان که باید و شاید به مرغوبیت مواد اولیه توجهی ندارند و این‌چنین است که در کوتاه‌مدت از انتخاب خود پشیمان می‌شوند و به همین دلیل توصیه ما به شما این است که سعی کنید از یک شرکت معتبر ایزوگام‌کاری مانند ایزوایمن به خرید ایزوگام بپردازید.

نصب ایزوگام فردیس

ایزوگام پشت بام

معمولا زمانی که شما به فکر خرید ایزوگام در فردیس هستید بهتر است بدانید که هر ایزوگامی ضخامت و البته استاندارد خاصی را به خود اختصاص می‌دهد.

ایزوگام‌های تک‌لایه را شما با یک ضخامت ۳ میلیمتر و ایزوگام‌های دولایه را با یک ضخامت ۴ میلیمتر می‌توانید مورد استفاده قرار دهید.

معمولا ایزوگام‌های تک‌لایه و یا حتی گاها 2لایه به خاطر روکش آلومینیومی یا حتی نداشتن روکش می‌توانند انتخاب قابل ‌قبولی به حساب آیند.

توصیه ما به شما این است که در این منطقه برای ایزوگام کاری پشت بام سعی کنید از ایزوگام های فویل دار استفاده کنید. این چنین است که شما به مقرون به صرفه بودن ایزوگام کاری خود پی می برید.

استاندارد ایزوگام مهم‌ترین چیزی است که نباید از آن غافل شوید و متاسفانه برخی از افراد در برخی از شرایط آن‌چنان که باید و شاید به کیفیت اصلی ایزوگام آگاهی ندارند. 

مراقبت از ایزوگام

ایزوگام در فردیس را شما باید با توجه به نکات خاصی نصب کنید که این‌چنین، یک نصب با دوام قابل‌قبول و خاص را بتوانید در نظر بگیرید.

همچنین این نکته را نیز باید به خاطر داشته باشید که زیرسازی ایزوگام نیز خود یک موضوع بسیار مهم به شمار می‌آید و برای استفاده از یک ایزوگام استاندارد شما باید از یک منبع معتبر به خرید بپردازید که البته شرایط آب و هوایی نیز در انتخاب ایزوگام تاثیر به سزایی را به وجود می‌آورد.

معمولا یک ایزوگام با کیفیت یک عمر ۱۵ ساله را می‌تواند به خود اختصاص دهد و می‌توان وابسته به مراقبت و نگهداری صحیح این طول عمر را به سادگی مشاهده نمود.  

شما برای در نظر گرفتن طول عمر ایزوگام بهتر است در تابستان و زمستان اینستاگرام خود باشید چرا که اگر ایزوگام در دمای بسیار پایین هوا به هر دلیلی دچار شکستگی شود شما راهی ندارید تا از خدمات تعمیر و ترمیم آن استفاده کنید، ایزوگام های مخصوص مناطق سردسیری و گرمسیری هر کدام استانداردهای خاصی را با توجه به شرایط اقلیمی به خود اختصاص می دهند.  

پیمانکار ایزوگام

انواع ایزوگام

برای خرید ایزوگام در فردیس از یک شرکت معتبر شما باید خرید خود را به ثبت برسانید. ابتدا این موضوع را برای خود روشن کنید که هیچ گونه ایزوگام ارزان قیمت بی دلیل نیست.

قیمت مناسب نیز نمی‌تواند ساختار یکسانی با ایزوگام قیمت پایین داشته باشد که در این بین، ایزوگام های پلیمری و ایزوگام های دمیده هرکدام قیمت متفاوتی را به خود اختصاص داده اند که معمولا ایزوگام های پلیمری را شما با یک ماندگاری ۱۵ ساله می توانید مورد استفاده قرار دهید و به خاطر استاندارد بالا و کیفیت قابل قبولی که دارند، در رده عایق های رطوبتی گروه A قرار گرفته اند. انواع ایزوگام های دمیده آن چنان که شما فکر می کنید، نمی تواند جزوه ایزوگام های با کیفیتی همچون ایزوگام های پلیمری باشند.

اما باز هم اگر شما به نکات مراقبتی و نگهداری درست ایزوگام دمیده دقت کنید، به راحتی می ‌توانید در بازار فروش خوبی را به خود اختصاص دهید.

 

ایزوگامکار درفردیس

لایه بندی ایزوگام

با توجه به اجزای تشکیل دهنده ایزوگام در فردیس شما خاصیت ضد رطوبتی ایزوگام را باید با توجه به لایه بندی های ایزوگام در نظر بگیرید؛

چرا که معمولا لایه رویه ایزوگام از پلی استر سوزنی است و لایه ای که در زیر ایزوگام مورد استفاده قرار می گیرد،تیشو نام دارد و برای چسبندگی هرچه بیشتر ایزوگام این لایه ها کاربرد خود را به نمایش می گذارند.

توجه داشته باشید که لایحه تیشو باید استاندارد خاصی را به خود اختصاص دهد تا شما بتوانید در طولانی مدت از ایزوگام مورد‌نظر خود به نحو احسن استفاده کنید.

به هیچ عنوان وجود خرده شیشه معدنی بر روی لایه تیشو نمی تواند به کیفیت و استاندارد این لایه اشاره نماید. هم چنین وجود هرگونه چین و چرک نیز در لایه تیشو را نشان نامرغوب بودن ایزوگام باید در نظر بگیرید.

سخن پایانی

ما در این مقاله شما را با ساختار اصلی در فردیس آشنا کردیم.

به هر حال امروزه خرید اینترنتی ایزوگام بسیار رایج شده است. بدین ترتیب با مراجعه به فروشگاه آنلاین ایزوایمن این اختیار را دارید که یک خرید قیمت مناسب و البته با کیفیت را به ثمر برسانید.

پرسنل همیشه در دسترس با اعزام سریع نیرو به محل برای انجام ایزوگامکاری را باید با توجه به سابقه بالای این شرکت معتبر در نظر بگیرید.

به هر حال خدمات ایزوگام‌کاری به خاطر هزینه پایین‌تر و دوام بالاتر بسیار مورد توجه قرار گرفته است که نباید این موضوع را از یاد ببرید تا بتوانید در طولانی مدت از کیفیت اصلی ایزوگام استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *