تعمیر ایزوگام آسیب دیده

تعمیر ایزوگام آسیب دیده

تعمیر ایزوگام آسیب دیده به هیچ وجه کار آسانی نیست؛ چرا که تنها افرادی با مهارت که در طولانی مدت فعالیت می کنند می توانند از عهده این کار برآیند.

ایزوگام به هرحال همانند بسیاری از عایق های دیگر و و مصالح ساختمانی متفاوت عمر مفید خاصی را به خود اختصاص می‌دهد که در این بین، شما اگر نسبت به اصول نگهداری و رسیدگی به ایزوگام آشنایی نداشته باشید، قطعاً در کوتاه مدت با انواع آسیب، استهلاک و مشکلات ریز و درشت روبرو خواهید شد.

توجه داشته باشید که نصب نامناسب از همان ابتدای کار مشکل‌آفرین است. به همین دلیل نمی توان نقش نصاب را در برآورد عمر هرچه بیشتر ایزوگام نادیده گرفت.  

تعمیر ایزوگام آسیب دیده

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

انواع آسیب ایزوگام

معمولاً برای تعمیر ایزوگام آسیب دیده در ابتدا باید محل آسیب را به نحو احسن شناسایی کرد؛ چرا اگر محل دقیق آسیب مشخص نباشد، قطعاً نمی توان از راهکارهای مناسب استفاده کرد.

بعد از شناسایی محل آسیب باید به فکر تعمیر آن بود؛ چرا که اگر محل آسیب به درستی تشخیص داده شود به راحتی می توان از ابزارهایی همچون چسب ایزوگام و یا حتی قیرگونی و یا استفاده از لایه جدید ایزوگام برای تعمیرات ایزوگام استفاده کرد.

آسیب هایی که بسیار مشاهده می شود طبله بودن، پارگی، انواع ترک، درز و جدا شدن لایه ایزوگام است که این مورد آخری به خاطر نصب نامناسب و ناوارد ایزوگام به وجود می آید.

تعمیر ایزوگام آسیب دیده را برای رفع انواع روزنه، ترک های موجود بر روی سقف و دیوار ساختمان مورد بررسی قرار دهید.

توجه داشته باشید که چنانچه کف خواب فلزی ناودانی دچار پوسیدگی شود و یا حتی با انواع چروکیدگی و خرابی در سازه سقف ساختمان شما را مواجه سازد، باید هر چه سریع تر از خدمات ترمیم ایزوگام به نحو احسن استفاده کنید.  

 اهمیت نصب صحیح ایزوگام

نصب صحیح زوم را جدی بگیرید؛ چرا که بسیاری از مشکلاتی که به دلیل نصب نادرست اعمال می شود همیشه می‌تواند خسارت ها و هزینه های بسیار گزافی را به بار آورد.

بهتر است بدانید یکی از مجموعه های اینترنتی و خدمات معتبری ارائه می دهد، بدون هیچ اغراقی ایزوایمن است. این مجموعه این اختیار را دارید تا در طولانی مدت نسبت به کیفیت نصب شما را مطمئن سازد.

هر چقدر شما ایزوگام باکیفیتی را انتخاب کنید و جزء برندهای معتبر باشد، اما نسبت به نصب آن توجه و دقت نظر قابل قبولی نداشته باشید، قطعاً در کوتاه مدت انواع آسیب و مشکلات ریز و درشت روبرو را باید در نظر بگیرید و مشاهده کنید.

پس برای نصب ایزوگام در برند های گوناگون به خصوص دلیجان از اکیپ ماهر این مجموعه که از جمله نمایندگی های معتبر ایزوگام است، استفاده کنید.  

نصب صحیح ایزوگام

شرایط تعمیر ایزوگام آسیب دیده

شما برای استفاده از خدمات تعمیر ایزوگام آسیب دیده باید شرایطی را در نظر بگیرید. شرایطی که باید برای تعمیر ایزوگام آسیب دیده در نظر گرفت، این است ابتدا اصل سازه سالم باشد.

تنها تعمیر زمانی مقرون به صرفه است که پوسیدگی و یا نشتی و خرابی به اصل سازه آسیبی وارد نکرده باشد و بتوان به راحتی ایزوگام آسیب دیده را تعمیر کرد.

همچنین اگر عایق مورد نظر شما دوام و استقامت ضربه های معمول را داشته باشد، می توان از تعمیر ایزوگام نیز استفاده کرد.

با استفاده از چسب ماستیک که چسبندگی آن به نحو احسن انجام می پذیرد و برای پر کردن شکاف یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود  

چسب ماستیک چیست؟

چسب ماستیک امروزه برای تعمیر ایزوگام آسیب دیده نام آن را بسیار می شنویم که در انواع گوناگون به به فروش می رسد.

چسبندگی فوق العاده این چسب توانسته برای ترمیم ایزوگام یک گزینه عالی با طول عمر بالا به حساب آید. این نوع چسب ها ساختار غیر رسمی دارند و به راحتی می توان نسبت به دوام هرچه بیشتر این چسب ها در برابر نور خورشید مقاومت کرد.

چسب ماستیک به هیچ عنوان انقباض پیدا نمی کند و در برابر هوای گرم و یا بسیار سرد بسیار بادوام و مقاوم است. برای آب بندی و درزگیری ساختار این چسب را به هیچ عنوان نادیده نگیرید که پشیمان خواهید شد.

اصولاً تعمیرکاران ایزوگام در هنگام انجام تعمیر ایزوگام مورد نظر آسیب دیده استفاده از این محصول را در رأس کار خود قرار می دهند.

سطح مورد نظر باید عاری از هرگونه کثیفی و آلودگی باشد تا بتوان عملیات چسپندگی را به نحو احسن به پایان رساند. انواع چسب ماستیک شامل:

  • قیری
  • سیلیکون
  • پلی یورتان
  • پلی سولفید
  • اکرولیکی

سع کنید قابلیت های چسب ماستیک را برای تعمیرات ایزوگام بشناسید و سپس از این محصول استفاده کنید. از جمله قابلیت‌های چسب عبارتند از:

  • عدم ترک خوردگی
  • مقاوم در برابر انواع شرایط آب و هوایی
  • استفاده راحت و آسان
  • خشک شدن سریع
  • ضد خزه و ضد جلبک
  • بادوام در برابر سایش
  • مناسب برای استفاده در درزهای افقی و عمودی
  • قدرت چسندگی بالا
  • پر کردن سریع درزها
  • مقاوم در برابر رشد قارچ و کپک
  • انعطاف پذیری بالا
  • مقاوم در برابر فشار و دمای بالا

  • مقاوم در برابر اشعه UV

دریافت خدمات تعمیر ایزوگام آسیب دیده به صورت آنلاین

در حال حاضر استفاده از خدمات یک مجموعه اینترنتی معتبر همچون ایزوایمن برای تعمیر ایزوگام آسیب دیده می تواند بهترین راهکار باشد.

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید مزایای خدمات اینچنینی را نادیده بگیرید. به هر حال سایت های آنلاین باعث صرفه جویی در هزینه رفت و آمد و همچنین زمان می شوند و زمانی که شما به این مزایا توجه کنید، هرچه سریعتر به صورت اینترنتی خدمات مورد نظر را دریافت خواهید کرد.

نصب و فروش ایزوگام

سخن پایانی

طبق خدمات اصلی تعمیر ایزوگام آسیب دیده ما به این نتیجه رسیده ایم که شما اگر از همان ابدا نسبت به نصب صحیح ایزوگام تمایل داشته باشید، قطعاً در طولانی مدت حتی با مشکلاتی که به تعمیر ایزوگام مربوط باشد هم نیازی نخواهید داشت.

متأسفانه برخی از افراد به این موضوع توجهی نشان نمی دهند و تنها به دنبال نصب با هزینه پایین تر هستند که به هیچ عنوان انتخاب و دیدگاه مناسبی نیست و نمی تواند در طولانی مدت شما را از هزینه های تعمیراتی دور نگه دارد.به همین دلیل سعی کنید به کیفیت نصب بیشتر از هرچیز دیگری توجه نشان دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *