ایزوگام در مهرشهر

قیرگونی فاز دو مهرشهر

قیرگونی فاز دو مهرشهر

قیرگونی فاز دو مهرشهر نیز جزء خدمات به روز و اصولی شرکت ایزوایمن به حساب می آید. تنها کافیست تا شما برای عایق سازی قسمت های متفاوت سرویس های بهداشتی و حتی پشت بام منازل خود از قیرگونی استفاده کنید.

معمولا قیرگونی به خاطر دوام و استقامت بالایی که دارد و مهم تر از همه قیمت پایین ترو استفاده در فضاهایی که با محدودیت روبه رو است، همیشه یک انتخاب منحصر به فرد اکثر به حساب می آید که البته انجام قیرگونی اگر با تبحر و دقت بالا همراه نباشد، صد درصد مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد و شما نیز باید به این نکته توجه داشته باشید که به خاطر داغ بودن مواد قیر اگر فرد مهارت کافی برای انجام این کار نداشته باشد، احتمال هر نوع مشکل و خسارت بسیار بالا وجود دارد. همیشه از یک شرکت معتبر برای انجام این چنین خدماتی استفاده کنید.

قیرگونی در فاز دو مهرشهر

نحوه اجرای قیرگونی

برای انجام قیرگونی فاز دو مهرشهر باید بدانید که می توان سرویس های بهداشتی، پشت بام منازل و ساختمان ها، آشپزخانه و بسیاری از محل های این چنینی را قیرگونی نمود که البته زیرسازی این فرایند نیز بسیار مهم است.

چرا که باید عاری از هر گونه آلودگی و برآمدگی باشد. ضخامت باید از ۲ یا ۳ سانتیمتر بیشتر شود و هم چنین محل مورد نظر باید به تواند تحمل وزن اصلی را داشته باشد که معمولا استفاده از ماسه سیمان برای انجام قیرگونی می‌تواند اقدامی هوشمندانه باشد.

البته زیرسازی نیز کیفیت بالایی را به خود اختصاص می دهد و استحکام اصلی را به نمایش می گذارد. مانند بسیاری از خدمات عایق کاری قیرگونی نیز وابسته به شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار می گیرد.

بعد از به پایان رساندن بهتر است لایه آسفالتی را نیز از یاد نبرید که با یک ضخامت ۲ سانتیمتر به خوبی  برای هوای سرد زمستان یک لایه حفاظتی را فراهم می کند.

هم چنین تجزیه قیر در حرارت بالا خود یک مشکل بزرگ است که نباید از آن غافل شد؛ چرا که قرار است تنها مادامی که روان است مورد استفاده قرار گیرد.

کیفیت قیر گونی

قیرگونی در فاز دو مهرشهر

  این نکته را به خاطر بسپارید که برای قیرگونی فاز دو مهرشهر بهتر است به غلظت قیر بی توجه نباشید؛ چرا که اگر غلظت قیر بالا باشد، احتمال اینکه جذب قابل قبولی که انتظار دارید مشاهده نکنید.

عمر مفید قیر گونی را از ۱۰ سال کمتر معرفی می کنند و شما نیز باید به این نکته توجه داشته باشید که قیر به عنوان یک ماده چسبنده باعث می شود تا شما یک فرایند پیچیده شیمیایی را در نظر بگیرید.

 معمولاً برای عایق کاری استفاده از قیر خالص تولید می شود که صد در صد امروزه قیر را در بشکه های ۱۷۰ تا ۲۰۰ کیلویی برای فروش روانه بازار می کنند. معمولا از قیر های ۶۰ در ۷۰ درصدی در مناطق سردسیر استفاده می شود.

انواع قیر

قیر طبیعی، قیر ساختگی و قیر های دمیده هرکدام از انواع قیر هستند که مشخصات خاصی را در اختیار شما قرار می دهند. اصولا قیر دمیده که به آن قیر جامد اکسیده شده هم گفته می‌شود از جمله قیر هایی است که شما می توانید حساسیت بسیار کمتری را وابسته به شرایط دمایی قیر انتظار داشته باشید.

صددرصد در ایران قیر دمیده برای پوشش و اندود کاری گزینه‌ی بسیار مورد استفاده ای است. اما قیر های ساختگی نیز در ایران تولید می شوند که درجه جذب و نفوذ این قیر ها را شما بین ۱۰ تا ۳۰۰ درجه می توانید در نظر بگیرید.

 قیری که شما می‌توانید آن را از معدن استخراج کنید یک قیر طبیعی است که به واسطه مشتقات نفت خام به دست می آید. اما در این بین، برای اینکه به توان سختی قیر را به دست آورد، معمولا از آزمایش تعیین درجه نفوذ پذیری قیر استفاده می کنند.

چرا که هر نوع قیر به سبب نفوذ پذیری خود یک نام را برای خود انتخاب می‌ کند که البته در قیر های دمیده شما باید علاوه بر این که درجه نفوذ پذیری را بسیار مهم می دانید به درجه نرمی قیر نیز توجه داشته باشید و اگر شما به دنبال قیر نرم تر هستید باید درجه نفوذ قیر را نیز بالاتر در نظر بگیرید.

درجه نرمی و نفوذپذیری قیر

برای انجام قیرگونی فاز دو مهرشهر گونی نیز به واسطه بافت خاصی که دارد در الیاف کنف چتایی مورد استفاده قرار می گیرد که عدم آلودگی گونی مهم ترین نکته در زمان پوشش دهی به حساب می آید و هم چنین برای انجام زیر سازی با گونی باید از هر نوع گچ و آهک به شکل جدی خودداری شود و اگر بافت گونی  مورد نظر از هر نوع آلودگی و چروک در امان بماند شما می توانید این بافت را یک بافت منحصر به فرد مشاهده کنید.

 معمولا قیرگونی دو لفظ جدا هستند؛ چرا که برای ثابت کردن فرآیند قیرکاری معمولا از گونی استفاده می شود و اگر گونی وجود نداشته باشد در محل خود به درستی قیر تثبیت نمی شود؛ چرا که شما به صورت لایه ای این فرایند را می توانید مشاهده کنید. اولین لایه قیر نام دارد و سپس از لایه گونی و دوباره یک لایه قیر استفاده می شود و آهک مهم ترین ماده ای است که می تواند به قیر آسیب جدی وارد آورد.

سخن پایانی

قیرگونی فاز دو مهرشهر را به شرکت معتبر و سابقه ایزوایمن بسپارید. این شرکت معتبر بهترین اکیپ را برای انجام قیرگونی به محل اعزام می کند.

متأسفانه برخی هنوز با تجربه افراد به صورت اینترنتی آشنایی ندارند و بدین ترتیب است که، خدمات ارزان قیمت و با کیفیت این چنینی را از دست می دهند.

توجه داشته باشید که به هر حال اگر شما به دنبال یک کیفیت و البته قیمت ارزان و مناسب هستید بهتر است در ابتدا به افرادی مراجعه کنید  که سابقه، تبحر و مهارت بالایی در این زمینه داشته باشند؛ که در غیر این صورت نتیجه پایانی آن چنان که فکر می کنید نمی تواند نتیجه درستی باشد و صددرصد شما را از انجام قیرگونی در پایان کار پشیمان می کند. خدمات آنلاین همیشه، در دسترس با قیمت مناسب آماده به کار است. کافیست با شماره تلفن های سایت در ارتباط باشید.

قیرگونی در فاز دو مهرشهر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *