اسفالت در فردیس

قیمت آسفالت در تهران

عوامل موثردر قیمت آسفالت در تهران

 

اسفالت در تهران

 

امروزه آسفالت متداول ترین ماده در توسعه راه ها و بزرگراه ها است و همچنین به طور گسترده برای محوطه سازی استفاده می شود. یکی از عوامل تأثیرگذار در قیمت آسفالت در تهران در وهله اول مساحت فضا است.

هزینه محوطه سازی آسفالت بسیار ارزانتر از سایر مواد مانند سنگ و کاشی است. به خصوص در فضاهایی مانند ویلاهای بزرگ ، مدارس ، کودکستان ها ، دانشگاه ها و بیمارستان ها ، قیمت محوطه سازی آسفالت بسیار ارزان تر است.

کارهای آسفالت و محوطه سازی معمولاً توسط پیمانکاران راه سازی انجام می شود و همانطور که گفته شد فضا مهمترین عامل تأثیرگذار در قیمت محوطه سازی آسفالت است.

در زیر توضیح مفصلی از عوامل تأثیرگذار در هزینه آسفالت وجود دارد.

واحدهای مختلفی برای برآورد هزینه حجمی آسفالت وجود دارد. به عنوان مثال، در برخی از کارها قیمت تراشه های آسفالت و در برخی دیگر قیمت هر تن آسفالت در محاسبات در نظر گرفته شده است.

در کارهای دیگر مانند آسفالت و عایق بندی ، قیمت هر متر آسفالت اساس محاسبات است.

 

تأثیر مساحت فضا بر قیمت محوطه سازی آسفالت

مهمترین عامل موثر بر هزینه آسفالت در تهران مساحت فضا است. قیمت آسفالت بر اساس معیارهای مختلفی از جمله:

هنگام تخمین قیمت آسفالت در تهران باید به این نکته توجه داشته باشیم که برخی فضاها ظرفیت لازم برای استفاده از وسایل نقلیه سنگین را ندارند.

در این میان ، لازم است دستمزد نیروی انسانی بالا در برآورد قیمت آسفالت در نظر گرفته شود. اگر از تراشه های آسفالت استفاده می کنید ، باید از قیمت دقیق تراشه های آسفالت اطلاع داشته باشید.

نکته مهم دیگر در تخمین قیمت آسفالت در تهران  و قیمت آسفالت سطح کار است. فضاهای تخت و یک دست نسبت به فضاهای شیب دار یا کم و مرتفع و موانع احتمالی زمان کمتری می گیرند و بنابراین هزینه آسفالت بسیار کمتر خواهد شد در کارهای بزرگ با مساحت زیاد ، هزینه محوطه سازی آسفالت بر اساس قیمت هر تن آسفالت برآورد می شود.

پیمانگار اسفالت در تهران

زیر ساخت

یکی از عوامل موثر بر قیمت آسفالت در تهران و هر مکان دیگری، مراحل مختلف زیرسازی است.

البته این مسئله در هزینه آسفالت مکان هایی که برای اولین بار آسفالت می شوند تأثیر می گذارد. این اقدامات برای اهداف زیرسازی قبل از آسفالت انجام می شود و نقشی تعیین کننده در هزینه آسفالت دارد:

شیب

تسطیح سطح

پاکسازی سطح ریشه درختان ، بوته ها و سنگ ها

طبیعتاً هرچه این فضا ناهمواری و پیچیدگی بیشتری داشته باشد ، تیم آسفالت زمان بیشتری را در زمینه زیرساخت ها و آماده سازی آن کار می کند و طبیعتاً هزینه محوطه سازی آسفالت و در واقع هزینه ساخت آسفالت نیز بیشتر خواهد بود.

 تعمیرات آسفالت

زیرا آسفالت و مواد روغنی دارای واکنش و رفتار متفاوتی نسبت به مناطق مختلف آب و هوایی هستند و باید با گذشت زمان ترمیم شوند. هزینه آسفالت در این شرایط بسته به میزان خرابی و تعمیرات مورد نیاز متفاوت خواهد بود.

زیرساخت های مناسب به ویژه در مناطق سردسیر بر قیمت آسفالت تأثیر می گذارد.

اما نیاز به چنین تعمیراتی به همان میزان کاهش می یابد. یکی از متداول ترین خدمات برای نگهداری آسفالت ، روسازی و تعمیر عوارض باقیمانده در اثر حفاری و تعمیر یا نصب تاسیسات شهری است.

در این حالت تعرفه مشخصی برای هزینه آسفالت در نظر گرفته شده است که براساس قیمت هر متر آسفالت تعیین می شود.

به خاطر داشته باشید که شرایط سخت آب و هوایی و سخت کوشی بر قیمت آسفالت تأثیر می گذارد.

هزینه آسفالت کاری در تهران

عایق بندی و مسدود کردن

بسیاری از شرکت های ساختمانی و راه سازی علاوه بر کار آسفالت خدمات دیگری مانند مسدود کردن و عایق بندی را نیز ارائه می دهند.

این خدمات همچنین بر قیمت محوطه سازی آسفالت تأثیر می گذارد و معمولاً توسط شرکت بدون حضور پیمانکار دیگری همراه با مراحل آسفالت انجام می شود.

هزینه ایزوگام و چنین کارهایی بر اساس قیمت هر متر آسفالت برآورد می شود. در خیابان سازی و پل سازی در مقیاس بزرگ ، محاسبات بر اساس قیمت هر تن آسفالت انجام می شود.

در برخی موارد ، قیمت تراشه های آسفالت اساس محاسبات است.

قیمت تراشه های آسفالت تولید شده در کارخانه های مختلف متفاوت است.

برای اطلاع از قیمت تراشه های آسفالت می توانید از شرکت های معتبر استعلام بگیرید.

در این بین باید در نظر بگیریم که قیمت محوطه سازی آسفالت با این محصول متفاوت خواهد بود و در واقع قیمت تراشه های آسفالت یکی از عوامل موثر بر هزینه آسفالت است.

تراشه های آسفالت محصولی سرد را برای ما فراهم می کنند که مزایای زیادی دارد. از جمله این مزایا می توان به حمل و نقل و نگهداری آسان آن اشاره کرد.