نصب و فروش ایزوگام

مقایسه انواع ایزوگام

مقایسه انواع ایزوگام

مقایسه انواع ایزوگام به شما کمک می‌کند تا بتوانید کیفیت قابل قبول‌تری را با قیمت مناسب تهیه و مورد استفاده قرار دهید. چرا‌که در فصول سرد سال استفاده از این نوع عایق پوششی مطمئن، صددرصد از هر‌گونه نشتی و خرابی دیوار، سقف و بسیاری از مشکلات این‌چنینی دیگر جلوگیری به عمل می‌آورد.

به هر حال شناخت کیفیت انواع گوناگون ایزوگام به شما کمک می‌کند تا ضمن صرفه جویی در هزینه، بتوانید یکی از با کیفیت‌ترین انواع ایزوگام را در طولانی مدت مورد استفاده و کاربرد قرار دهید.

در این مقاله از سری مقالات مجموعه ایزوایمن، قصد داریم انواع ایزوگام را به صورت مختصر و مفید با یکدیگر مقایسه کنیم. تا پایان مقاله همراه ما باشید.

مقایسه انواع ایزوگام

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

مقایسه انواع لایه ها و روکش های ایزوگام

لایه ها و روکش های از اولین معیارهایی هستند که در مقایسه انواع ایزوگام مورد ارزیابی قرار می گیرد. ایزوگام پلیمری و دمیده و همچنین ایزوگام ها یک و دو لایه هر کدام در یک دسته‌بندی خاص، حرف های زیادی برای گفتن دارند.

همانگونه که می دانید ایزوگام پلیمری با قیر ۶۰ الی۷۰ درصدی از مواد متفاوتی همچون پلی استر، لایه آلومینیوم، پوشال پلاستیکی و … تولید می شود. اما ایزوگام دمیده در مقایسه با ایزوگام پلیمری حقیقتاً آن‌چنان کیفیت بالایی ندارد که معمولاً برای پوشش‌دهی بام و یا حتی باتری اتومبیل از این نوع ایزوگام استفاده می‌نمایند.

پس تا اینجای کار متوجه این امر شده‌اید که ایزوگام پلیمری در مقایسه با دمیده، استحکام بالاتر و کیفیت قابل قبول‌تری را به خود اختصاص می‌دهد.

ایزوگام تک لایه و دو لایه نیز در مقایسه انواع ایزوگام جای می گیرند. اینگونه می‌توان در نظر که ایزوگام‌های تک‌لایه انعطاف‌پذیری بیشتری دارند، اما ایزوگام دولایه ضخیم‌تر و البته مقاومت بالاتری را به نمایش می‌گذارند و شما با توجه به بودجه و نیاز خود بهتر است به موارد گفته شده  نیز توجه نمایید.

مقایسه روکش انواع ایزوگام

اما در مقایسه انواع ایزوگام شما باید به روکش هر کدام نیز بی‌توجه نباشید؛ چرا‌که ایزوگام با روکش آلومینیومی، بدون روکش آلومینیومی و روکش سنگریزه‌ای از جمله پرفروش‌ترین‌های مجموعه ایزوایمن به شمار می‌آیند.

در این بین، اگر قصد دارید، ایزوگام در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرد، بهتر است به مقاومت و خاصیت انعکاس نور ایزوگام با روکش آلومینیومی اطمینان کنید.

 اما برای عایق‌کاری پی ساختمان و مکان‌های اینچنینی دیگر که آنچنان که باید و شاید در برابر نور خورشید محل قرار نمی‌گیرد، ایزوگام بدون روکش آلومینیومی یک گزینه ایده‌آل است.

بی انصافی است اگر روکش سنگریزه‌ای را به خاطر جذابیت و جلوه بصری فوق‌العاده‌ای که دارد، در نمای ساختمان آن از یاد ببرید؛ چرا‌که جنبه تزییناتی این نوع روکش باعث شده است که امروزه مشتریان به خرید آن تمایل بسیار بالایی نشان دهند.

مقایسه انواع لایه ها و روکش های ایزوگام

استاندارد ملی انواع ایزوگام

اما استاندارد ملی نیز در مقایسه انواع ایزوگام جایگاه محکمی را به نام خود به ثبت زده است. عایق پی و عایق بام دو استاندارد مهم در عایق‌های رطوبتی و حرارتی هستند که این تقسیم بندی را شما به هیچ عنوان نباید از یاد ببرید.

توجه داشته باشید در هنگام خرید ایزوگام عایق رطوبتی پی ساختمان و عایق رطوبتی سطوح خارجی، بدنه و تونل‌ها را به صورت مجزا مورد بررسی قرار دهید.

فواید مقایسه انواع ایزوگام

مقایسه انواع ایزوگام به شما کمک می‌کند تا این اختیار را داشته باشید، بهترین تشخیص را برای انتخاب یک ایزوگام با کیفیت درنظر بگیرید.

ظاهر، کیفیت و نوع ایزوگام هر کدام معیارهای خاصی برای تشخیص بهترین نوع ایزوگام به شمار می‌آیند. ایزوگامی که از قیر پلیمری تولید شده باشد، به مراتب ایزوگام استاندارد تر و مرغوب‌تری است.

بدین ترتیب، اگر شما به دنبال ایزوگام درجه یک هستید، بهتر است به نوع قیر آن نیز دقت نسبتاً بالایی داشته باشید. وزن هر رول و ضخامت آن نیز با توجه به نوع برندها و استانداردهایی که در نظر میگیرند، باعث می‌شود تا شما با مشخصات یک ایزوگام مرغوب و با کیفیت آشنا شوید.

نشان استاندارد همیشه اولین معیاری است که می‌تواند شما را با مرغوب بودن و کیفیت بالای ایزوگام آشنا کند؛ چرا‌که سازمان استاندارد جهانی، ایزوگام مربوطه را تایید کرده است.

همچنین ناگفته نماند که ضمانت‌نامه طولانی مدت نیز می‌تواند از هرگونه کلاهبرداری به بهترین شکل ممکن جلوگیری نماید که متاسفانه برخی از افراد به این موضوع آنچنان که باید و شاید توجهی نشان نمی‌دهند.

شما با نگهداری اصولی یک ایزوگام در شرایط آب و هوایی متناسب با آن، قطعاً یک عمر حدود ۱۰ و ۱۵ ساله را می‌توانید در نظر بگیرید که البته مواد اولیه برای تولید ایزوگام مورد‌نظر، خود نیز نقش کلیدی و مهمی را از آن خود کرده است. البته نصب صحیح را باید بعد از خرید یک ایزوگام با کیفیت در این امر دخیل دانست.

البته اگر از مجموعه ایزوایمن به خرید ایزوگام اقدام نمایید، نسبت به خرید انواع گوناگون بسیار مطمئن می توانید وارد عمل شوید که صددرصد با توصیه و راهنمایی مشاور و کارشناس مجموعه این اختیار را دارید، مقایسه انواع ایزوگام را یک قدم مثبت در نظر بگیرید.

خرید ایزوگام

سخن پایانی

ما در این مقاله شما را با دسته بندی، تقسیم بندی و معیارهایی که می‌تواند در مقایسه انواع ایزوگام مهم و کاربردی باشد آشنا کردیم.

به هر‌حال با پیشرفت تکنولوژی شما با یک سرچ کوچک در اینترنت می‌توانید از مجموعه‌های اینترنتی معتبری همچون ایزوایمن برای مقایسه انواع گوناگون ایزوگام در کیفیت‌های مختلف استفاده نمایید.

برندهای گوناگون ایزوگام به تولید ساختار خاصی اقدام می کنند که هر کدام روش متفاوتی را دنبال می‌کنند.

اما در این بین، توصیه ما به شما این است که به کیفیت بیشتر از هر چیز دیگری توجه کنید؛ چرا‌که تنها کیفیت می‌تواند تضمین کننده استفاده محصول در طولانی مدت باشد.

برخی از مشتریان به قیمت کمتر در ابتدا توجه بیشتری دارند، در صورتی که هیچ جنس با کیفیتی با قیمت ارزان به فروش نمی‌رسد و شما باید همیشه برای استفاده طولانی مدت به کیفیت و نه قیمت ارزان دقت کنید.  

بهترین نوع ایزوگام در بازار کدام است؟

برای آشنایی با انواع ایزوگام و برندهای معروف بازار این پست از ایزوایمن را مطالعه کنید.

هزینه نصب ایزوگام در سال 1401 چقدر است؟

برای خرید ایزوگام به قیمت کارخانه و اطلاع از هزینه نصب ایزوگام بر روی سطوح مختلف این پست از ایزوایمن را بخوانید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *