ایزوگامدر اسلامشهر

نصب ایزوگام در غرب تهران

نصب ایزوگام در غرب تهران

نصب ایزوگام در غرب تهران صددرصد با اهمیت و ضرورت بالایی روبه رو است؛ چرا که امروزه نمی توان نقش ایزوگام در ساختمان را نادیده گرفت.

به همین دلیل شما باید برای یک نصب اصولی و قابل قبول به یک شرکت ایزوگام‌کاری معتبر هم چون ایزوایمن مراجعه کنید.

متاسفانه برخی از افراد به اهمیت نصب صحیح ایزوگام توجهی ندارند و این چنین است که در کوتاه مدت با  مشکلات زیادی مواجه میشوند و بدین ترتیب نصب اصولی ایزوگام برای آن‌ها نمی‌تواند نصبی مقرون به‌صرفه به شمار آید.

به هرحال غرب تهران از جمله مناطق مهمی در تهران است که به خاطر نوع شرایط آب‌و‌هوایی، ایزوگام می تواند کم هزینه‌ترین و معقولانه‌ترین عایق رطوبتی باشد که برای عایق‌بندی محل‌های گوناگون گزینه هوشمندانه‌ای به شمار می‌آید.

 

نصب ایزوگام در غرب تهران

اهمیت ایزوگام

نصب ایزوگام در غرب تهران به این دلیل که میتواند از نفوذ رطوبت، آب، باران و… جلوگیری کند بسیار به صرفه شناخته میشود و در کنار تمام این موارد، شما باید به استقامت و دوام عالی و قابل توجه ایزوگام توجه ویژه داشته باشید.

چرا که حتی به راحتی بر روی دیوار و یا هر نوع محلی که افقی نیست، همانند ایزوگام کاری روی دیوار  استفاده نمایید.

به هرحال نصاب بهتر است به این نکته دقت نماید که چنان‌چه نصب ایزوگام را با فشار قابل قبولی بر روی دیوار انجام ندهد، احتمال این که اشکالاتی در فرایند نصب به وجود آید بسیار زیاد است.

خصوصاً در روزهای گرم سال ایزوگام میتواند به راحتی از دیوار جدا شود اگر نصاب قبلا نصب درست و البته حرفه ‌ای را انجام نداده باشد.

به جز غرب تهران نصب ایزوگام در مناطق مختلف تهران را به راحتی می توان از مجموعه اینترنتی ایزو ایمن با قیمت مناسب به صورت صحیح و اصولی از اکیپی ماهر انتظار داشت.

ایزوگام غرب تهران

تجهیزات مورد نیاز نصب ایزوگام

نصب ایزوگام در غرب تهران علاوه بر مهارتی که نصاب باید داشته باشد، باید ابزار و وسایل استانداردی را نیز مورد کاربرد و استفاده قرار دهد. به هر حال استفاده از ابزار مناسب صددرصد می تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین نصب را به وجود بیاورد.

به‌گونه‌ای که از کپسول گاز مایع به عنوان مهمترین ابزار نصب ایزوگام یاد میشود و چراغ شعله پخش کن عمدتا به صورت سیار و در شکل‌های تک شعله و چند شعله مورد کاربرد قرار می‌گیرند که نصب درست را رقم بزنند.

جهت روشن کردن شعله پخش کن صددرصد نصاب به فندک جرقه ای نیاز دارد.

 هم چنین جوشکاری بندهای ایزوگام نیز به وسیله ا‌ی خاص نیازمند است که به آن ماله بندکشی گفته میشود و البته بهتر است تا برای برش‌دهی ایزوگام به صورت دقیق از تیغ موکت‌بری با جنس فلزی استفاده گردد.

 کپسول آتش نشانی نیز یکی از مهم‌ترین وسایلی است که اکیپ ماهر و متبحر نصاب ما در شرکت ایزوگام‌کاری ایزوایمن همیشه همراه خود حمل میکنند. اما شما در مورد تجهیزات ایمنی خیالی آسوده داشته باشید.

چرا که با استفاده از کلاه ایمنی مناسب، عینک محافظ و همچنین کفش چرم ساق بلند و کف صاف در کنار دستکش نسوز برزنتی و لباس کاملا ضدگرما نصاب میتواند نصبی اصولی و هوشمندانه را به نمایش بگذارد.

اما نباید از انواع پرایمر به سادگی گذشت کرد؛ چرا که برای نصب ایزوگام این مواد با یک حالت کمک کننده مورد استفاده قرار میگیرند.

پیمانکار ایزوگام در غرب تهران

 ترمیم ایزوگام

نصب ایزوگام روی ایزوگام  یکی دیگر از فرایند های ترمیم و تعمیرات ایزوگام است.

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که چنان چه ایزوگام کار قبل از انجام هر کاری به توصیه‌های اصولی برای نصب ایزوگام در غرب تهران توجه نماید، در طولانی مدت دیگر با مشکلی همانند ترمیم و تعمیرات ایزوگام مشتری را مواجه نمیکند.

نصاب باید بداند که انباشتگی مواد و مصالح ایزوگام‌کاری در محل تا چه حد فعالیت غیر منطقی به حساب می‌آید و اگر شما به دنبال نصبی اصولی هستید، معقولانه‌ترین کار این است که از افراد ماهر و البته متخصص در شرکت ایزوگام‌کاری ایزوایمن کمک بگیرید.

این شرکت معتبر با سابقه طلایی خود عملیات نصب، ترمیم و تعویض ایزوگام را در کمترین زمان ممکن با قیمت ارزان و کیفیت بالا به ثمر میرساند که از انتخاب خود پشیمان نشوید.

نصاب ایزوگام غرب تهران

مراحل نصب ایزوگام در غرب تهران

به هرحال نصب ایزوگام نیز مانند هر فعالیت دیگری مراحل خاصی را دنبال می‌کند که شما باید توجه داشته باشید.

نصاب ماهر و با تجربه خود مراحل نصب ایزوگام را به صورت اصولی و با دقت بسیار باید انجام دهد.

در مرحله اول همانگونه که در مقاله‌های قبلی بسیار به آن اشاره کردیم: رفع آلودگی از محل مورد نظر برای عایق‌کاری رطوبتی مهمترین کاری است که نصاب باید به انجام آن اقدام نماید.

به همین دلیل با استفاده از جارو محل را تمیز و یا حتی به شستشوی آن می‌پردازند.

به هیچ عنوان، هیچ گونه شیء فلزی نباید در محل وجود داشته باشد تا سطح موردنظر به صورت یک نواخت ایزوگام‌کاری شود.

همچنین خشک شدن محل بعد از شست‌وشو از دیگر مواردی است که نباید نسبت به آن غافل عمل کنید.

مرحله دوم:

نصاب برای این که سطح یک‌دست و یکنواخت را در پایان‌کار به نمایش بگذارد، انواع درز را در محل‌های گوناگون قبل از اجرای عایق کاری کاملا پوشش می‌‌دهد.

هرگونه ترک صددرصد بر روی کیفیت کار تاثیر منفی می‌گذارد؛ چرا که در مرحله بعدی عملیات زیر سازی انجام می‌پذیرد.

در برخی از سطوح امکان عدم چسبندگی بسیار وجود دارد. به همین دلیل، نصاب باید زیرسازی را به شکل اصولی با مواد قابل قبول انجام دهد.

 مرحله سوم

این مرحله به شیب بندی اشاره میکند که ماله‌کشی باعث می‌شود تا ایزوگام کار بتواند عایق رطوبتی را به شکل اصولی نصب نماید.

مرحله چهارم

در این مرحله عملیات نصب ایزوگام آغاز میشود و همچنین تمامی رول‌های ایزوگام باید همپوشانی خود را به شکل جدی رعایت نماید.

این‌چنین است که مراحل نصب ایزوگام به بهترین شکل ممکن به پایان میرسد.

نمایندگی ایزوگام در غرب تهران

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با خدمات ارزنده و مقرون به‌صرفه شرکت ایزوگام کاری ایزوایمن آشنا کنیم.

به هر حال ایزوگام کاری خود فرایند خاصی را می‌طلبد که نصاب ماهر با تجربه خود به آن آشنایی کامل دارد.

توجه داشته باشید که نصب ایزوگام در غرب تهران با ابزار و وسایل استاندارد و تجربه بالای نصاب می تواند نصبی اصولی به حساب آید.