ایزوگام کار درپاسداران

نصب ایزوگام در پاسداران

ایزوگام در پاسداران

 

نصب ایزوگام در پاسداران

 

نصب ایزوگام در پاسداران یکی از مهمترین عوامل موثر بر عملکرد ایزوگام است. همانطور که احتمالاً می دانید، ایزوگام محصول بسیار خوبی برای عایق بندی محل های مختلف ساختمانی است و امروزه از محبوبیت خاصی برخوردار است. برای عملکرد صحیح و استفاده طولانی مدت از ایزوگام ها ، دو عامل کیفیت محصول و نصب مناسب بسیار مهم هستند.

هرچه این دو عامل به درستی مشاهده شوند ، ماندگاری ایزوگام های طولانی تر و مفیدتری نیز ادامه خواهد داشت. اما در این بین نصب ایزوگام از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و تا زمانی که به درستی انجام نشود نباید انتظار عملکرد خوبی داشته باشید.

در این مقاله سعی شده است آموزش نصب کامل و گام به گام نصب ایزوگام در پاسداران توسط ایزوایمن ارائه شود تا بتوانیم لذت و راحتی استفاده از یک عایق مناسب را برای شما فراهم کنیم. ما را تا انتهای این مقاله دنبال کنید.

اهمیت نصب صحیح ایزوگام در پاسداران

همانطور که در بالا ذکر شد ، کیفیت ایزوگام نقش زیادی در دوام و دوام این محصول در شرایط مختلف آب و هوایی دارد.

اما مهمترین نکته روش صحیح نصب این ضد آب است تا ایزوگام بتواند محصول ایده آل شما باشد. توجه داشته باشید که اگر نصب ایزوگام به درستی انجام نشود ، کیفیت محصول نیز تحت تأثیر قرار می گیرد و باعث آسیب ، عایق بندی نامناسب و هزینه های شما می شود.

ایزوگام کاری در پاسداران

نصب ایزوگام در پاسداران توسط ایزوایمن

تجهیزات مورد نیاز برای نصب این عایق

هر نصاب بسته به نوع پروژه برای نصب ایزوگام به ابزار و تجهیزات نیاز دارد تا بتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد. اما به طور کلی ، ابزار و تجهیزات مورد نیاز در روند نصب ایزوگام شامل موارد زیر است.

– کپسول گاز مایع (برای نصب 50 متر ایزوگام تقریباً به یک کپسول نیاز است)

– لامپ پخش کننده شعله موبایل استاندارد (به صورت تک شعله و چند شعله در بازار موجود است و یکی از مهمترین ابزارهای نصب ایزوگام است. بنابراین باید در خرید مشعل با کیفیت خوب دقت کنید)

– فندک جرقه ای (پخش کننده برای روشن کردن شعله)

– ماله و ماله (برای جوشکاری اتصالات ایزوگام)

– تیغه فرش فلزی (برش دهنده) (برای برش دقیق ایزوگام)

– تیغه لاستیکی دسته دار

– کپسول آتش نشانی (که ضروری ترین دستگاه است ، زیرا تمام نصب ایزوگام با آتش انجام می شود)

– طناب و قرقره (برای انتقال رول های ایزوگام)

– جاروبرقی (برای تمیز کردن کامل گرد و غبار)

– تجهیزات ایمنی شامل: لباس ضد حرارت ، کلاه ایمنی ، عینک ایمنی ، دستکش برزنتی نسوز ، کفش تخت ، کفش چرمی پاشنه بلند

– مواد نصب ایزوگام (آغازگرها و مشتقات قیر سازگار با مشخصات ضد آب پیش ساخته)

** لازم به ذکر است که می توان از دستگاه های مدرن برای نصب ضد آب و نصب ضد آب استفاده کرد.

 

ایزوگام در پاسداران

نکات مهم و اساسی قبل از نصب

طبق تجربیات نصب ایزوگام در پاسداران توسط ایزوایمن چند نکته مهم قبل از نصب وجود دارد که رعایت این موارد به هر چه بهتر شدن کیفیت نصب کمک می کند در ادامه به تعدادی از آن می پردازیم:

چند نکته ی مهم و اساسی در قبل از نصب ایزوگام وجود دارد مهمترین نکته در نصب این محصول این است که تا حد ممکن آن را به متخصصان و متخصصان بسپارید. متأسفانه سهولت نصب و اجرای این ضد آب باعث شده بسیاری از افراد (مانند ساختمانها ، لوله کش ها و …) خودشان آن را نصب کنند. با این حال ، نصب این عایق مانند سایر کارها نیاز به توجه به ظرافت ها و جزئیاتی دارد که فقط ایزوگام های حرفه ای با آنها آشنا هستند و به آنها توجه می کنند.

 

نکات مهمی وجود دارد که باید قبل از نصب ایزوگام به آنها توجه کنید. برخی از مهمترین این نکات عبارتند از:

– برای اینکه ایزوگام به مدت طولانی دوام بیاورد و آسیب نبیند ، باید از علامت استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید.

– سطح زیرین ایزوگام باید تا حد ممکن صاف و بدون برجستگی باشد.

– سطح مورد نظر برای ایزوگام باید کاملا تمیز و بدون هیچگونه گرد و غبار و دوده باشد.

– در روزهایی که هوا صاف است و در روزهایی که احتمال بارش برف و باران وجود دارد ، عایق کاری نکنید ، به هیچ وجه ایزوگام نصب نکنید. شرایط آب و هوایی باید به گونه ای باشد که چند ساعت قبل و بعد از نصب ایزوگام محیط مرطوب نباشد.

بهترین زمان نصب ایزوگام:

متأسفانه با تأخیر در نصب این عایق ، برخی از افراد مجبور به نصب ایزوگام در روزهای بارانی و حتی برفی می شوند که کیفیت کار را بسیار کاهش می دهد. کارشناسان توصیه می کنند این محصول را در روزی غیر بارانی که سطح مورد نظر خشک است نصب کنید تا حداکثر چسبندگی به سطح و همچنین لایه های مجاور ایجاد شود و هیچ سوراخی برای ورود آب و باران باقی نماند.

– دمای زیر 5 درجه سانتیگراد برای نصب ایزوگام مناسب نیست و در صورت نصب می تواند خاصیت کشسانی ایزوگام را کاهش دهد. نصب ایزوگام در دمای کمتر از 5 درجه سانتیگراد می تواند خصوصیات لاستیکی رول های عایق را به شدت کاهش داده یا حتی از بین ببرد. همچنین ، اتصال بین سطوح با ایزوگام به خوبی انجام نشده است. در این حالت امکان شکستن لایه ها وجود دارد.

– نصب ایزوگام نباید در دمای بیش از 40 درجه سانتیگراد انجام شود.

– تمام گوشه ها و اطراف سطوحی که دارای زاویه 90 درجه هستند باید قبل از نصب با سیمان سیمان شوند.

برای اطمینان از چسبیدن سطوح به گوشه ها ، باید آنها را با استفاده از قیر مذاب بچسبانیم و قبل از آن باید سطح ها را با ماله هوادهی کرد. توجه داشته باشید که برای این کار بهتر است که ماله را گرم کنید.

– توجه داشته باشید که عایق ایزوگام نباید با زاویه 90 درجه نصب شود و باید از فیلترها استفاده شود.

– اگر سطح مورد نظر برای عایق کاری فلز است ، مطمئن شوید که این سطح تمیز و بدون زنگ زدگی است و بهتر است قبل از نصب از پوشش فولاد ضد زنگ استفاده کنید.

– اگر سطح مورد نظر موزاییک یا سرامیک است ، بهتر است فضای بین سطوح و سرامیک ها را با دوغاب پر کنید.