قیمت نصب ایزوگام ؛ هزینه نصب ایزوگام ؛ قیمت ایزوگام

نصب ایزوگام در گرمدره

گرمدره یکی از شهرهای استان البرز است که در بخش مرکزی شهرستان کرج قرار دارد. این شهر به دلیل آب و هوای مناسب و نزدیکی به تهران، از جمله مناطق پرجمعیت و پرتردد است.یکی از مهم‌ترین اقداماتی که برای محافظت از ساختمان‌ها و سازه‌ها در گرمدره انجام می‌شود، نصب ایزوگام است. ایزوگام یک عایق رطوبتی است که از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند.

در این مقاله، به بررسی نکاتی که باید در هنگام نصب ایزوگام در گرمدره در نظر گرفت، می‌پردازیم.

نصب ایزوگام در گرمدره

امروزه نصب ایزوگام در گرمدره بسیار مقرون به صرفه می‌باشد و قیمت آن با توجه به اندازه‌ها متغیر خواهد بود نصب ایزوگام می‌بایست توسط افراد با تجربه و آموزش دیده صورت گیرد.

زیرا تمامی‌با نکات نصب ایزوگام آشنایی کامل دارند. احتمالاً دیده اید که برخی از ایزوگام‌ها معیوب و خراب هستند، این موضوع به سبب به کارگیری افراد نابلد در شرکت‌ها ایجاد شده است؛ زیرا تخصص کافی در این حوزه ندارند.

یکی از مواردی که در نصب صحیح ایزوگام نقش مهمی‌را ایفا می‌کند انتخاب یک شرکت معتبر و با سابقه در حوزه اجرای ایزوگام می‌باشد.

اگر قصد دارید با شرایط نصب ایزوگام و بهترین شرکت‌های اجرای آن در گرمدره آشنا شوید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نصب ایزوگام در گرمدره

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

نحوه صحیح نصب ایزوگام

همانطور که می‌دانید نصب ایزوگام در گرمدره با بهترین شرایط و کادر تخصصی قابل انجام است، تنها کافیست قبل از سپردن پروژه به یک شرکت از اعتبار آن مطمئن شوید.

در وهله اول مهم است که در موقع بارش باران به نصب ایزوگام نپردازید و نکات زیادی را مد نظر قرار دهید.

نکته اول:

مکانی که برای ایزوگام در نظر گرفته‌اید می‌بایست سطحی صاف و بدون ناهمواری ( مقاله اجرای ایزوگام روی موزاییک را بخوانید)باشد و هیچ گونه اشیا و وسیله ای در آن قرار نداشته باشد زیرا در غیر این صورت ایزوگام به درستی نصب نمی‌شود. پس برای قالب شدن کامل ایزوگام روی سقف و مکان‌های دیگر به این نکته توجه کنید.

نکته دوم:

بهترین زمان برای نصب عایق رطوبتی در فصول گرم سال می‌باشد؛ زیرا در این زمان باران رطوبت کمتری به سطح ایزوگام می‌رسد که این موضوع در نصب درست آن امری مهم تلقی می‌گردد. در نتیجه قبل از نصب باید شرایط هوایی را درنظر گرفت که مشکلی به وجود نیاید‌.

وسایل لازم جهت نصب ایزوگام:

  • کپسول گاز
  • دستکش نسوز
  • کفش تخت صاف
  • ماله بندی
  • تیغ کاتر
  • کمچه
  • فندک
  • و…

نصب ایزوگام در گرمدره

همانطور که مستحضر هستید برخی شرکت‌ها با وعده هزینه کمتر اقدام به نصب ایزوگام در گرمدره با کیفیت پایین می‌پردازند.

در نتیجه مشتری نیز به سمت پروژه ای با هزینه کمتر جذب می‌شود و جدا از نصب نادرست ایزوگام، آسیب‌های زیادی به مکان مورد نظر نیز وارد می‌کند. (مقاله خرید ایزوگام به قیمت کارخانه را بخوانید)

به طور کلی این گونه شرکت‌ها با در نظر گرفتن منافع خود و با ارائه نادرست پروژه تنها در فکر سودجویی هستند.

 پس اگر به دنبال یک شرکت با سابقه هستید، همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید و هرگونه سوالی که دارید، مطرح کنید.

به طور کلی این شرکت دارای سابقه فعالیت زیادی در این حوزه می‌باشد و تاکنون به موفقیت‌های زیادی در حیطه نصب ایزوگام کسب کرده است.

اگر می‌خواهید بهترین جنس و کیفیت ایزوگام را برای مکان مورد نظرتان نصب کنید، مجموعه ما اینجاست تا خدمات حرفه‌ای در زمینه نصب ایزوگام را ارائه نماید.

برای ترمیم ایزوگام باید چه اقداماتی لازم است؟

نصب ایزوگام در گرمدره با رونق زیادی همراه است، زیرا با اجرای آن هیچ گونه نم و رطوبتی به سطح مورد نظر رخنه نخواهد کرد.

یکی دلایل مراجعه دوباره افراد به شرکت‌ها برای ایزوگام ترک خوردگی یا نشست آن می‌باشد که به دلیل شرایط محیطی و دلایل دیگر ایجاد شده است و باید با روش‌هایی ترمیم گردد.

این شرکت با استفاده از بهترین و نوین‌ترین روش‌های روز به اجرا و ترمیم ایزوگام با نازلترین قیمت می‌پردازد. برای ترمیم و بازسازی ایزوگام می‌توان از ازدیاد لایه‌ها و چسب مخصوص بهره برد تا دوام آن بالا رود.

نکات ایمنی در زمان اجرای ایزوگام

نصب ایزوگام در گرمدره نقش بسیار مهمی‌در برابر ضربه و نفوذ آب ایفا می‌کند و به طور کلی در امر ساختمان‌سازی همواره عایق‌کاری از اهمیت خاصی برخوردار است و در این بین ایزوگام، از جمله روش‌های مقرون به صرفه و سودمند به حساب می‌آید که برای فضاهای متفاوت مورد کاربرد قرار می‌گیرد.

در شرکت ما از تجهیزات و لوازم نوین برای نصب و اجرای ایزوگام استفاده می‌شود که نصب درست و دقیق آن، نیازمند احتیاط و تخصص بالایی است که توسط کادر تخصصی به آن توجه زیادی می‌شود. این افراد با احتیاط کامل و بررسی شرایط سطح به ایزوگام آن به شکل حرفه‌ای می‌پردازند.

در درجه اول کیفیت بالای تجهیزات و وسایلی که نصاب از آن استفاده می‌کند، در تعیین دوام و ماندگاری ایزوگام تاثیر گذار خواهد بود و جزء نکات مهمی‌است که نباید آن را نادیده گرفت.

اگر قصد ایزوگام برای مکان کوچک و حتی سر بسته را دارید می‌بایست از کادر ویژه نصب و دارای تجهیزات خاص بهره ببرید.

پس یک نصاب کاربلد می‌تواند در امر نصب ایزوگام موفق‌تر عمل کند و از تمامی‌نکات نصاب به شکل جامع اطلاع دارد و برای مکان‌های سربسته با رعایت تمامی‌استانداردها از وسایل خاص استفاده می‌کند، در نتیجه صد در صد رضایت بخشی برایتان به ارمغان می‌آورد.

  در مکان‌های کوچک و حتی سربسته کیفیت تجهیزات با اهمیت بیشتر روبرو می‌شود که صد در صد، یک نصاب ماهر به خوبی از این موضوع اطلاع دارد و همیشه احتیاط را در وهله اول خدمات خود قرار می‌دهد.

چرا‌که مکان‌های سربسته خطرات بی‌شماری را به همراه دارند و به همین خاطر، استانداردهایی را قبل از نصب باید مورد توجه قرار داد.

جمع بندی مطالب

امروزه نصب ایزوگام در گرمدره با حضور این کادر فنی و تخصصی به بهترین نحو قابل انجام است. همانطور که گفتیم ایزوگام نقشی اساسی در جلوگیری از نفوذ رطوبت ارائه می‌کند و مانند یک سد حفاظتی در برابر آب عمل می‌نماید.

همچنین تجهیزات ویژه در اجرای ایزوگام بسیار مهم و تعیین کننده هستند و نکات اجرایی نیز حائز اهمیت است. این شرکت به کیفیت ایزوگام و مواد مورد نیاز آن توجه ویژه‌ای دارد و خدمات اجرای ایزوگام را به درست‌ترین شکل ممکن ارائه می‌دهد.

سوالات متدوال در مورد نصب ایزوگام:

چه دمایی برای نصب ایزوگام مناسب است؟

به طور کلی نصب ایزوگام در گرمدره ، نیاز به شرایط دمایی خاصی دارد و می‌بایست دمای محیط کمتر از ۴۰ درجه سانتیگراد باشد.

برخی از مهم‌ترین تجهیزات ایزوگام کدام اند؟

در حقیقت، عینک مخصوص، کلاه ایمنی، کفش مناسب با کف صاف جزء اولین مواردی است که نباید آن‌ها را نادیده گرفت.

برای نصب ایزوگام چه آب و هوایی مناسب است؟

در آب و هوای بارانی و برفی به هیچ عنوان نمی‌توان به اجرای ایزوگام پرداخت و همچنین در دمای زیر صفر عملیات نصب به درستی صورت نمی‌گیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *