نصب ایزوگام

نکات مهم در نصب ایزوگام

نکات مهم در نصب ایزوگام

 نکات مهم در نصب ایزوگام را نباید نکاتی ساده و پیش پا افتاده در نظر بگیرید. ایزوگام کار باید به صورت تخصصی بتواند انواع ایزوگام را در کم ترین زمان ممکن نصب نماید.

امروزه متاسفانه برخی از ایزوگام کاران با نکات کاربردی در هنگام نصب هیچ گونه آشنایی ندارند و این چنین است که در پایان کار مشتری با نتیجه غیر قابل قبولی روبرو می شود و به هر حال عملیات نصب ایزوگام به تجربه، مهارت و ابزار خاصی نیاز دارد که تنها فردی باتجربه و البته با سابقه می تواند به نحو احسن این عملیات را به پایان برساند.

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با نکات کلیدی و البته ارجح برای نصب ایزوگام آشنا کنیم.  

نکات مهم در نصب ایزوگام

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

کیفیت ایزوگام

از جمله  نکات مهم در نصب ایزوگام اهمیت کیفیت ایزوگام است. چنانچه شما از یک فروشگاه اینترنتی معتبر هم چون ایزوایمن نسبت به خرید یک ایزوگام مرغوب اقدام نکنید، صددرصد با هر نوع ابزار و وسایل شما نمی توانید کیفیت مطلوبی را در پایان کار مشاهده کنید.

به یاد داشته باشید که اولین نکته برای نصب، کیفیت و مرغوبیت ایزوگام است که می‌تواند بر روی نتیجه نهایی کار تاثیر مستقیم بگذارد.

شما در هنگام خرید باید به شکل ظاهری ایزوگام، نشان استاندارد، رنگ، بو، عدم شکستگی رول و دیگر موارد اینچنینی دقت ویژه ای داشته باشید تا در طولانی مدت بتوانید از ایزوگام مورد نظر به نحو احسن استفاده کنید.  

آماده سازی سطح یکی دیگر از مهم ترین نکات برای نصب ایزوگام است که نباید ایزوگام کاران به هیچ وجه این نکته کلیدی را از یاد ببرند به این دلیل که سطح مورد نظر باید به دور از هر گونه برآمدگی و فرورفتگی برای انجام ایزوگام کاری آماده باشد.

متاسفانه برخی از افراد به این نکته توجهی ندارند و بعد از نصب ایزوگام با شکل ظاهری ناخوشایندی روبرو می شوند همچنین ایزوگام  بر روی سطوح سرامیکی و فلزی چسبندگی خوبی از خود نشان نمی ‌دهد و همچنین برای سطوح آجری انتخاب مناسبی به حساب نمی آید و شما تنها بر روی سطوح یک دست و یکنواخت می توانید به نصب ایزوگام بپردازید.

اهمیت شرایط اقلیمی برای نصب ایزوگام

برخی از همکاران به شرایط جوی توجهی ندارند و زمانی که احتمال بارش باران، برف و تگرگ وجود دارد به نصب ایزوگام می پردازند.

در صورتی که از جمله نکات مهم در نصب ایزوگام توجه به شرایط اقلیمی در زمان نصب است.به هیچ عنوان در درجه هوای زیر صفر توصیه نمی شود که ایزوگام کاری انجام پذیرد؛

چرا که لایه های عایق رطوبتی دچار ترک خوردگی می شونداما به جزء توجه به شرایط اقلیمی شیب بندی و ماهیچه گیری نیز نباید فراموش گردد؛

چون که شیب بندی به صورت استاندارد برای هر مترمربع ۱ تا ۳ سانتی متر به ارتفاع اشاره دارد. هم چنین به هیچ وجه نباید لوله هواکش و بخاری را مابین ایزوگام قرار داد.

تنها باید لوله های بخاری و ایزوگام را در کنار یک عایق حرارتی قرار داد.

نصاب در این شرایط ابتدا علامت گذاری می کند و سپس برش می دهد و البته حدودا چند سانتی‌ متر از لونه باید قیر سازی شود تا آب و رطوبت به هیچ عنوان به درون آن راه نیابد و راهی برای نفوذ وجود نداشته باشد.

نصب اصولی ایزوگام

رعایت نکات ایمنی در زمان نصب

از جمله نکات مهم در نصب ایزوگام توجه به وسایل و تجهیزاتی است که نصاب با آن سر و کار دارد. کپسول و مشعل باید کاملا سالم مورد استفاده قرار گیرد.

چراکه برای محیط های سربسته ایمنی کپسول بسیار گزینه مهمی محسوب می شود و چنانچه استاندارد کار به درستی رعایت نشود شما نمی توانید در محیط های سربسته آنچنان که باید و شاید با کیفیت کامل به نصب ایزوگام بپردازید.

هم چنین در ارتفاعات متفاوت ایزوگام کار باید اصول ایمنی را بهترین شکل ممکن در نظر بگیرید؛ چراکه هر نوع بی احتیاطی باعث می شود تا مشکلات ریز و درشت بسیار  زیادی  به وجود آید.زیرسازی نیز باید با دقت بالا انجام پذیرد.

چرا که بعد از رفع هرگونه ترک و شکاف با توجه به سطح مورد نظر باید زیر سازی انجام پذیرد که معمولا از سیمان، موزاییک و آسفالت برای زیر سازی استفاده می شود و البته آسفالت خود دارای ترکیب قیر است که باید حداقل ۲۴ ساعت صبر کنید و سپس زیر سازی را دوباره انجام دهید.  

هدف نصب ایزوگام

ایزوگام را به عنوان یک عایق ضد رطوبتی می‌شناسند که امروزه معمولا برای فضاهای گوناگون مانند سرویس بهداشتی، پشت بام و بسیاری از فضا های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به شرایط جوی ناپایدار شما اگر از این نوع عایق استفاده کنید، می‌توانید با توجه به نکات مهم در نصب ایزوگام به راحتی یک طول عمر ده الی پانزده سال را در‌نظر بگیرید.

متاسفانه برخی از ایزوگام‌کاران به خاطر عدم توجه به اصول و نکات مهم نصب تنها بابت اتلاف هزینه و زمان مشتری خود می‌شوند شما در ابتدا بهتر است از فروشگاه  اینترنتی ایزوایمن به خرید یک ایزوگام مرغوب اقدام نمایید و سپس از نصابان ماهر مجموعه بخواهید که به محل اعزام شده و عملیات نصب را به اتمام برسانند.

این چنین با اطمینان کامل هزینه ای منصفانه را بابت نصب ایزوگام در نظر بگیرید.

هم اکنون می توانید با شماره تلفن سایت در ارتباط باشید و هرچه سریع تر نسبت به نصب ایزوگام اقدام نمایید.

پیمانکاری نصب ایزوگام

سخن پایانی

در این مقاله هرآن چه در لازم بود را در مورد نکات مهم در نصب ایزوگام بیان کردیم.

این چنین شما می توانید با خیال آسوده نسبت به براورد هزینه نصب نیز مطمئن باشید. ایزوگام‌کارانی که در این مجموعه یعنی ایزوایمن فعالیت دارند همگی دارای تخصص و تجربه کافی در طی سالیان طولانی هستند که در کم‌ترین زمان ممکن بهترین خدمات نصب را ارائه می‌دهند.

شما در هر منطقه تهران و کرج که مایل باشید ایزوگام‌کاران به محل اعزام می‌شوند و می‌توانند خدماتی منحصر به فرد و استاندارد را در اختیار شما قرار دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *