هزینه اسفالت درتهران

هزینه آسفالت کاری

هزینه آسفالت کاری

هزینه آسفالت کاری در مناطق تهران کرج را می‌توانید از شرکت پیمانکاری ایزوایمن به صورت آنلاین برآورد کنید.

به هرحال قیمت و تعرفه این نوع  خدمات برای هر مترمربع با توجه به ضخامت آسفالت آن مشخص می‌شود که البته می‌توانید از تخفیفات به صورت آنلاین نیز استفاده کنید که بدین‌صورت تنها باید از یک منبع اینترنتی معتبر در این زمینه استفاده نمایید.

قابل ذکر است که هر نوع سایتی نمی‌تواند بازدهی قابل قبولی داشته باشد و یا آن‌چنان که فکر می‌کنید خدمات به صرفه‌ای را ارائه دهد.

 اجرای آسفالت با ماشین آلات آسفالت کاری در مناطق تهران کرج را از آسفالت کاران ماهر و اکیپ سیار ما به صورت شبانه روزی بخواهید.

برای جلب رضایت مشتریان، قطعا به صورت اینترنتی هزینه‌ای را مشخص می‌کنند که رضایت شما، تبلیغ اصلی سایت موردنظر باشد و نسبت به بازار آنلاین، قطعا هزینه خدمات آسفالت‌کاری با تفاوت‌هایی رو‌برو است.

هزینه آسفالت کاری در تهران و کرج

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

انواع قیرپاشی

قیر‌پاشی ازجمله مواردی است که می‌تواند بر روی هزینه آسفالت کاری تاثیر بسیار زیادی بگذارد و معمولاً یک اکیپ ماهر به خوبی می‌‌داند که قبل از اجرای آسفالت باید به نوع استفاده از قیر برای پوشش  موردنظر به خوبی دقت نمایند.

معمولا قیری که به‌عنوان زیرساز آسفالت مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید ام‌سی و یا قیر امولسیون باشد که به‌میزان مشخص‌شده بر‌روی سطح موردنظر پاشیده می‌شود.

نوع قیری که بر‌روی لایه اساس پاشیده می‌شود پریمکت نام دارد که باید مقدار آن برای هر مترمربع حدوداً ۱.۲ کیلوگرم باشد.

ناگفته نماند که بر‌روی سطوح آسفالتی و یا بتنی قیرپاشی به‌نام تک کت معروف است که در اینجا مقدار قیر ۰.۵ کیلوگرم برآورد می‌شود.

می‌توانید از آسفالت‌کاران ما بخواهید که به شکل دستی و مکانیزه عملیات قیر‌پاشی را در مناطق مختلف تهران و کرج برای شما به ثمر برسانند.

برای هر مترمربع نوع قیر پاشی خود می‌تواند، هزینه جدایی داشته باشد. به همین دلیل است که شما باید قبل از انجام هر کاری با کارشناسان و مشاورین ما در شرکت پیمانکاری ایزوایمن در ارتباط باشید.  

هزینه آسفالت

انواع آسفالت

آسفالتی که برای دریافت خدمات آسفالت کاری خود مدنظر دارید نیز تاثیر بسزایی بر روی هزینه آسفالت کاری می‌گذارد.

به‌گونه‌ای که بعد از انجام انواع قیر‌پاشی، پخش آسفالت خود با استفاده از آسفالت‌های متفاوت دانه درشت و یا دانه ریز دیگر انجام می پذیرد.

توصیه ما این است که اگر به دنبال مقاومت و استحکام بیشتری برای سطوح آسفالتکاری شده خود هستید، از ضخامت ۵ تا ۶ سانتیمتری با استفاده از زیره و یا آستر غافل نشوید که البته آسفالتکاری بیندر به‌خاطر دانه درشت بودن خود دوام بیشتری دارد.

 اما برخی از افراد علاقه دارند تا از پخش آسفالت توپکا  که دانه‌بندی آن مقدار ریزتر است بر روی آستر استفاده کنند، استفاده بر روی آستر به عنوان روکش امکان‌پذیر است و حداکر ضخامتی که آسفالتکاران برای پخش آسفالت درنظر می‌گیرند، حدود ۶ سانتیمتر است.

اگر شما این میزان و مقدار را رعایت نکنید صددرصد نمی‌توانید آسفالت موردنظر را به خوبی برای روکشی استاندارد آماده کنید.

یا ضخامت آن به صورت موج‌دار مشاهده نخواهد شد، که این امر، به‌هیچ عنوان نمی‌تواند به آراستگی و ظاهر آسفالت در پایان کار اشاره‌ای داشته باشد.  

قیمت آسفالت در تهران

تکمیل آسفالت کاری

  برای به پایان رساندن عملیات آسفالت کاری از پودر سنگ و سیمان استفاده میشود.

2 مورد گفته‌شده باعث می‌شود تا هرگونه خرابی که در آسفالت ممکن است به وجود آید مانند خالی شدن و ترک خوردگی پر گردد.

همچنین کمترین اصطکاک را برای لاستیک وسایل نقلیه در سطح آسفالت کاری موردنظر میتوانید درنظر بگیرید.

استفاده از پودر‌ها و یا سیمان‌های مرغوب صددرصد می‌تواند هزینه آسفالت کاری را افزایش و یا کاهش دهد.

همینطور این نکته را نیز به خاطر بسپارید که آسفالت گرم در تماس با لاستیک به هیچ عنوان دچار آسیب نمی‌شود. به همین دلیل است که هوای گرم بهترین گزینه برای انجام خدمات آسفالتکاری است.

معمولا تا ۲۴ ساعت هیچ گونه ترددی انجام نمی گیرد.

اغلب عملیات زیرسازی برای جلوگیری از هرنوع ترک‌خوردگی و نشست بسیار مورد توجه است، که در زیر‌سازی معمولا آب‌پاشی، خاکبرداری، عملیات حفاری و کوبیدن باعث می‌شود تا زیرسازی به نحو احسن و به بهترین شکل ممکن بتواند انجام پذیرد.

 برای پروژه‌های آسفالت‌کاری خاک نرم باعث می‌شود تا عملیات خاکبرداری انجام پذیرد، که در این بین، باید هزینه خاصی را نیز برای عملیات خاکبرداری و حمل خاک به بیرون درنظر بگیرید.

خاطر نشان میکنیم که هزینه اجرای هر مترمکعب ساب گرید، زیر اساس، اساس بیس و تسطیح و کمپکت کاملا متفاوت است و هر لایه خاک‌ریزی قیمت حدودی خود را مشخص می‌کند.

هزینه اسفاتکاری در تهران

سخن پایانی

  هزینه آسفالت کاری به نوع قیر، آسفالت، اجرای زیرسازی و روکش آن مرتبط است.

اگر به دنبال هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه هستید توصیه ما این است که سعی کنید تا حد‌امکان از خدمات آنلاین و اینترنتی شرکت پیمانکاری ایزوایمن استفاده کنید.

این شرکت با سابقه بالای خود می‌تواند قابل قبول و مقرون به صرفه‌ترین خدمات را ارائه دهد.

تبحر و تخصص افراد برای اجرای آسفالت کاری را به هیچ عنوان نباید نادیده گرفت.

بدین‌ترتیب توصیه ما این است که سعی کنید تا حد امکان به کیفیت کار بیشتر از هر چیزی توجه کنید.

کیفیت‌کار در طولانی‌مدت می‌تواند صرفه اقتصادی خود را مشخص کند. این‌چنین است که شما هیچ‌گونه اصطکاک و یا مشکل دیگر را در طولانی‌مدت مشاهده نمی‌کنید.

خدمات آسفالت کاری ایزو ایمن به واسطه سابقه بالای خود، تنها به علت جذب مشتری است که هزینه کمتری را برای عملیات آسفالت‌کاری برآورد میکند.

پیشنهاد ما این است که باید از این فرصت استنایی به نحو احسن استفاده کنید تا بتوانید با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را مشاهده نمایید.