قیمت نصب ایزوگام ؛ هزینه نصب ایزوگام ؛ قیمت ایزوگام

هزینه نصب ایزوگام در سال 1402

زمان تخمینی مطالعه: 0 دقیقه

نصب ایزوگام یک کار تخصصی است که باید توسط افراد متخصص انجام شود. اگر قصد دارید ایزوگام پشت‌بام، دیوار، استخر یا سایر سطوح خود را تعویض یا تعمیر کنید، باید قیمت نصب ایزوگام را در نظر بگیرید. در این مقاله، به بررسی هزینه نصب ایزوگام در سال 1402 می‌پردازیم.

قیمت نصب ایزوگام

هزینه نصب ایزوگام در سال 1402 از سؤالات مهم کاربران رد سال جدید بوده است. در مورد پاسخ آن باید گفت اینکه ایزوگام در چه فضا و سطحی اجرا شود، می تواند قیمت نصب آن را تعیین کند.

معمولاً از ایزوگام در محل هایی مانند پشت بام‌ها، دیوارها، استخرها، حمام ها و سرویس های بهداشتی استفاده می شود. دستمزد نصب این متریال در فضاهای مختلف با توجه به سختی کار و خطراتی که برای نصابان دارد نیز با یکدیگر متفاوت است.

در این میان قیمت نصب ایزوگام در حمام ها و سرویس های بهداشتی به دلیل حساسیت بالای این فضاها و دشواری این کار، بیشتر از سایر محوطه ها می باشد لازم است بدانید که هزینه نصب ایزوگام از هزینه ای که برای خرید این متریال صرف می کنید، مجزا می باشد.

هزینه نصب ایزوگام 
قیمت نصب ایزوگام 
دستمزد نصب ایزوگام

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

عوامل تاثیرگذار بر هزینه نصب ایزوگام در سال 1402

قیمت نصب ایزوگام به عوامل مختلفی مانند نوع ایزوگام، متراژ سطح مورد نظر، شرایط آب و هوایی و … بستگی دارد. در ادامه به بررسی دقیقتر این موضوع می‌پردازیم :

نوع ایزوگام

نوع ایزوگام یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر هزینه نصب ایزوگام تأثیر می‌گذارد. ایزوگام‌ها در انواع مختلفی مانند ایزوگام فویل‌دار، ایزوگام ساده، ایزوگام پلیمری و … تولید می‌شوند. ایزوگام‌های فویل‌دار گران‌ترین نوع ایزوگام هستند و ایزوگام‌های ساده ارزان‌ترین نوع ایزوگام هستند.

متراژ سطح مورد نظر

متراژ سطح مورد نظر نیز بر هزینه نصب ایزوگام تأثیر می‌گذارد. هر چه متراژ سطح مورد نظر بیشتر باشد، هزینه نصب ایزوگام نیز بیشتر خواهد بود.

شرایط آب و هوایی

شرایط آب و هوایی نیز بر هزینه نصب ایزوگام تأثیر می‌گذارد. در مناطقی که آب و هوای مرطوب و بارانی دارند، هزینه نصب ایزوگام بیشتر خواهد بود.

عوامل دیگر

عوامل دیگری مانند سابقه و تجربه نصاب، کیفیت مواد و تجهیزات مورد استفاده و … نیز می‌توانند بر قیمت ایزوگام تأثیر بگذارند.

قیمت انواع برندهای ایزوگام

برند ایزوگام قیمت
ایزوگام دریا بام دلیجانتماس بگیرید
ایزوگام دانا پوش دلیجانتماس بگیرید
ایزوگام بام پوش ایرانتماس بگیرید
ایزوگام سالار بام دلیجانتماس بگیرید
ایزوگام ترموباندتماس بگیرید
ایزوگام اکسیرتماس بگیرید
ایزوگام مروارید گستر دلیجانتماس بگیرید
ایزوگام متین دلیجانتماس بگیرید
ایزوگام نمایان گستر دلیجانتماس بگیرید
ایزوگام شرق مشهدتماس بگیرید
ایزوگام پشم شیشه ایرانتماس بگیرید
ایزوگام سراپوش دلیجانتماس بگیرید
ایزوگام ستاره طلاییتماس بگیرید
ایزوگام ایزو تک تبریزتماس بگیرید
ایزوگام حافظ استارتماس بگیرید
ایزوگام فیروز شرقتماس بگیرید

هزینه نصب ایزوگام در انواع مختلف سطح

در ادامه، به بررسی هزینه و قیمت نصب ایزوگام در انواع مختلف سطح می‌پردازیم:

نصب ایزوگام پشت‌بام

قیمت نصب ایزوگام پشت‌بام به عوامل مختلفی مانند نوع ایزوگام، متراژ پشت‌بام و … بستگی دارد. به طور کلی، قیمت ایزوگام پشت‌بام از متری 100 هزار تومان شروع می‌شود.

نصب ایزوگام دیوار

قیمت نصب ایزوگام دیوار به عوامل مختلفی مانند نوع ایزوگام، متراژ دیوار و … بستگی دارد. به طور کلی، قیمت ایزوگام دیوار از متری 100 هزار تومان شروع می‌شود. (نحوه نصب ایزوگام روی دیوار)

نصب ایزوگام استخر

هزینه نصب ایزوگام استخر به عوامل مختلفی مانند نوع ایزوگام، متراژ استخر و … بستگی دارد. به طور کلی، قیمت ایزوگام استخر از متری 150 هزار تومان شروع می‌شود. ( ایزوگام استخر و آب بندی استخر با ایزوگام)

نصب ایزوگام کف‌سازی

قیمت نصب ایزوگام کف‌سازی به عوامل مختلفی مانند نوع ایزوگام، متراژ کف‌سازی و … بستگی دارد. به طور کلی، هزینه نصب ایزوگام کف‌سازی از متری 120 هزار تومان شروع می‌شود. (نصب ایزوگام سرویس بهداشتی)

نصب ایزوگام در تهران
هزینه نصب ایزوگام 
قیمت نصب ایزوگام
دستمزد نصب ایزوگام

هزینه نصب ایزوگام در سال 1402 چگونه محاسبه می شود؟

قیمت نصب ایزوگام همانند آسفالت و دیگر متریال عایق کاری، به عوامل مختلفی بستگی دارد. از این رو در تعیین هزینه نهایی کار باید به تک تک این پارامترها توجه کرده و سپس هزینه نهایی مشخص شود.

به صورت کلی در محاسبه هزینه ای که باید به منظور اجرای ایزوگام بپردازید، سه متغیر کلی نقش دارند. از جمله این متغیرها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برند و نوع ایزوگام

ایزوگام ها در انواع مختلف و توسط برندهای متفاوت تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. معمولاً محصولات برندهای معتبر به دلیل استفاده آنها از مواد اولیه مرغوب در تولید ایزوگام، بیشتر از برندهای نامعتبر است.

از این رو در تعیین هزینه نصب ایزوگام در سال 1402 برند تولید کننده را می‌توان به عنوان مهم‌ترین عامل موثر در قیمت این محصول دانست.

مساحت سطح مورد نظر

مساحتی که نصب و اجرای ایزوگام بر روی آن انجام می‌شود نیز عامل دیگری است که می‌توان در قیمت‌گذاری نصب ایزوگام به آن اشاره کرد.

به صورتی که اگر مساحت سطح مورد نظر شما بیشتر از 50 متر‌مربع باشد قیمت ایزوگام بر اساس مساحت فضا محاسبه خواهد شد. اما اگر مساحت فضا کمتر از 50 متر‌مربع باشد، به علت هزینه‌هایی نظیر رفت و آمد نصاب، زمان تلف شده برای اجرای ایزوگام، انتقال تجهیزات به مکان مورد نظر و …، معمولاً هزینه به صورت توافقی محاسبه می‌شود.

سطح مورد نظر برای ایزوگام

سطح فضای مورد نظر برای نصب ایزوگام را نیز می توان جزو عوامل تأثیر گذار در تعیین قیمت نصب این متریال دانست. به این صورت که نصب ایزوگام در فضاهای کوچک، نصابان را با دشواری‌های فراوانی مواجه می‌کند که همین امر سبب می‌شود تا هزینه نصب ایزوگام در سال 1402 برای مشتریان با افزایش مواجه شود.

علاوه بر این، سطوح عمودی یا افقی نیز کار نصب ایزوگام را برای نصابان مشکل می کند. از این رو نصب ایزوگام با توجه به شرایطی که نصب در آن انجام می شود برای پروژه های مختلف، متغیر خواهد بود.

هزینه حمل و نقل ایزوگام

هزینه حمل و نقل این متریال و لوازم مورد نیاز برای نصب و اجرای آن نیز در تعیین قیمت این محصول برای مشتریان، نقش دارد. معمولاً محاسبه این هزینه با توجه به مسافتی که نصاب طی می کند متغیر است.

در داخل ساختمان‌ها نیز هر اندازه رساندن مصالح به محل مورد نظر سخت‌تر باشد، هزینه حمل و نقل برای مشتریان با افزایش مواجه خواهد شد. همچنین در مکان‌‌هایی که به دلیل متراژ بالای سطوح باید از تجهیزاتی استفاده شود که نیاز به حمل تجهیزات با بیشتر از یک ماشین باشد نیز هزینه‌ها افزایش پیدا می‌کنند.

جمع بندی در مورد هزینه نصب ایزوگام در سال 1402

ایزوگام جزو عایق هایی است که به دلیل تنوع این محصول و سهولت در اجرا و نصب آن، با توجه و استقبال بسیار بالای مشتریان مواجه شده است.

البته در این میان، هزینه های نصب این محصولات را می توان دغدغه ای برای مشتریان دانست. این در حالی است که با توجه به این نکته که قیمت نصب ایزوگام در سطوح مختلف با یکدیگر متفاوت است، شرکت ایزوایمن تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا کلیه امور مربوط به نصب و اجرای ایزوگام را با کمک پرسنل با تجربه و مدرن‌ترین تجهیزات در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین هزینه نصب ایزوگام در سال 1402 به سایت این شرکت مراجعه کرده و از آخرین قیمت خدمات متنوع این مجموعه، مطلع شوید.

همچنین کارشناسان مجموعه ایزوایمن، پاسخگوی کلیه پرسش‌های شما در مورد انواع ایزوگام و عایق‌کاری سطوح مختلف توسط ایزوگام هستند.

در کنار کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت ایزوایمن، مناسب بودن قیمت‌ها در این مجموعه می‌تواند خیال مشتری را از بابت نصب ایزوگام با مناسب‌ترین قیمت‌ها، راحت کند.

سوالات متدوال کاربران در مورد نصب ایزوگام

عوامل موثر در هزینه نصب ایزوگام کدامند؟

عوامل موثر در هزینه نصب ایزوگام عبارتند از:
نوع ایزوگام: ایزوگام‌ها در انواع مختلفی مانند ایزوگام رول، ایزوگام پیش ساخته و ایزوگام مایع تولید می‌شوند. ایزوگام رول ارزان‌ترین نوع ایزوگام است، اما ایزوگام پیش ساخته و ایزوگام مایع گران‌تر هستند.
متراژ سطح مورد نظر: هر چه متراژ سطح مورد نظر بیشتر باشد، هزینه نصب ایزوگام نیز بیشتر خواهد بود.
شرایط آب و هوایی منطقه: نصب ایزوگام در شرایط آب و هوایی نامناسب، می‌تواند باعث افزایش هزینه‌ها شود.
موقعیت جغرافیایی: هزینه نصب ایزوگام در مناطقی که دسترسی به مواد اولیه و نیروی کار دشوار است، بیشتر خواهد بود.
هزینه‌های حمل و نقل: اگر محل اجرای ایزوگام کاری از محل تولید ایزوگام فاصله زیادی داشته باشد، هزینه‌های حمل و نقل بیشتر خواهد بود.
هزینه‌های نیروی کار: هزینه‌های نیروی کار در مناطقی که نیروی کار ماهر و متخصص کمتر باشد، بیشتر خواهد بود.

چگونه می‌توان هزینه نصب ایزوگام را کاهش داد؟

از نوع ایزوگام مناسب استفاده کنید. اگر به دنبال کاهش هزینه هستید، می‌توانید از ایزوگام رول استفاده کنید.
در زمان مناسب اقدام به نصب ایزوگام کنید. نصب ایزوگام در فصل پاییز یا زمستان، می‌تواند هزینه‌ها را افزایش دهد.
از چند شرکت مختلف استعلام قیمت بگیرید. قبل از انجام نصب ایزوگام، از چند شرکت مختلف استعلام قیمت بگیرید تا بهترین قیمت را دریافت کنید.
از پیمانکار مطمئن استفاده کنید. استفاده از پیمانکار مطمئن، می‌تواند به کاهش هزینه کمک کند. پیمانکار مطمئن، می‌تواند از مواد اولیه باکیفیت استفاده کند و کار را به درستی انجام دهد.

آیا می‌توان هزینه نصب ایزوگام را به صورت اقساطی پرداخت کرد؟

بله، بسیاری از شرکت‌های نصب ایزوگام، امکان پرداخت هزینه به صورت اقساطی را فراهم می‌کنند. این امر می‌تواند برای افرادی که بودجه محدودی دارند، گزینه مناسبی باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *