پیمانکار ایزوگام در تهران

پیمانکار ایزوگام در تهران: چگونه بهترین را انتخاب کنیم؟

ایزوگام به عنوان یکی از پرکاربردترین عایق‌های رطوبتی، نقشی حیاتی در حفظ و نگهداری ساختمان ایفا می‌کند. انتخاب پیمانکار ایزوگام باتجربه و معتبر در تهران، تضمینی برای عایق بندی اصولی و عمر طولانی ایزوگام خواهد بود. در ادامه همراه ایزوایمن باشید تا به دقت بیشتری به این موضوع بپردازیم.

پیمانکار ایزوگام در تهران: چگونه بهترین را انتخاب کنیم ؟

ایزوگام یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین عایق‌های ساختمانی است که می‌تواند از نفوذ آب، رطوبت، گرما و سرما به داخل ساختمان جلوگیری کند. ایزوگام معمولاً بر روی سطوحی مانند پشت بام، موتورخانه، حیاط، سرویس بهداشتی و … نصب می‌شود و عمر طولانی و نگهداری آسانی دارد.

اما نصب ایزوگام یک کار تخصصی است که نیاز به دانش، تجربه و تجهیزات مناسب دارد. اگر قصد دارید ایزوگام را در تهران، یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران، نصب کنید، باید به چند نکته مهم توجه کنید.

در این مقاله، ما به شما می‌گوییم که چرا باید ایزوگام را در تهران نصب کنید، چگونه می‌توانید ایزوگام مناسب را انتخاب کنید و چگونه می‌توانید بهترین پیمانکار ایزوگام در تهران را پیدا کنید.

ایزوگام چیست و چه کاربردی دارد؟

پوشش ایزوگام نوعی از عایق رطوبتی است، این محصول در اصل دو لایه است که از الیاف شیشه و پلی استری که با قیر تقویت شده و با پلیمر‌ها پوشیده شدند تشکیل شده است.

ایزوگام همانند یک محافظ از سطح پوشانده شده در برابر گرما، سرما، ورود گرد و غبار و آب جلوگیری می‌کند. عمر مفید ایزوگام معمولا ۱۰ سال می‌باشد. جنس ایزوگام با الیاف به هم پیوسته و قوی از نفوذ رطوبت جلوگیری می‌کند.

امروزه در عایق‌بندی اکثریت ساختمان‌ها از ایزوگام استفاده می‌شود. ایزوگام توسط افراد آموزش دیده و ماهر انجام می‌شود که تیم‌های بزرگ دارای یک پیمانکار هستند.

پیمانکار ایزوگام در تهران چندین کار به خصوص را به عهده دارد و در شهر تهران منطقه خاصی را از نظر فروش و پخش ایزوگام در دست دارد. البته که پخش ایزوگام به صورت آنلاین و برای شهر های دورتر نیز قابل انجام است.

پیمانکار ایزوگام در تهران

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

جایگزین ایزوگام چیست؟ آیا روش‌های بهتری وجود دارد؟

قیرگونی متداول‌ترین روش پس از نصب ایزوگام است که طی آن مرحله عایق‌کاری صورت میگیرد. این روش بیشتر برای سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شود و دلیل آن کیفیت و ضخامت گونی است.

ابتدا برای انجام قیرگونی سطح پشت‌بام سیمان‌کاری می شود، به گونه‌ای که هنگام برخورد دچار سایش نشود. البته که سیمان به دلیل نشست خاک زیر سطح همیشه دچار ترک می‌شود پس باید با دوغاب و مخلوطی از سیمان سفید ترک‌ها گرفته شده و پس از خشک شدن قیرگونی شود.

عمل قیرگونی باید در چه زمان‌هایی صورت گیرد؟

در هنگام هوای سرد و یا بارندگی عمل قیرگونی نباید انجام گیرد. چون دچار نفوذ رطوبت به لایه‌های زیرین و خشک شدن آن می‌شود.

در این صورت دچار ترک‌هایی شده و عمل عایق‌بندی کاملا بی‌نتیجه می‌ماند. در یک روز آفتابی و هوای نسبتا خوب به راحتی می‌توان به بهترین شکل قیرگونی را انجام داد.

ابزار مورد نیاز برای قیرگونی کردن شامل یک مشعل و گونی، کاردک، تیغ موکت‌بری، پاروی چوبی، دستکش،عینک و سایر وسایل محافظتی می‌باشد که یک پیمانکار خوب در تهران باید بداند چگونه وچه موقع استفاده می‌شوند.

تفاوت قیرگونی در تعدا لایه‌های آن موجب شده تا به دسته قیرگونی یک لایه،قیرگونی دولایه و قیرگونی سه لایه تقسیم شوند. (تفاوت قیرگونی و ایزوگام را مطالعه کنید)

برای مثال در روش یک لایه، لایه اول شامل قیر و لایه دوم قرار گرفتن گونی روی آن است. در لایه بعد نیز قیر ریخته می‌شود که به آن یک لایه می‌گویند. حالا اگر همین را دوباره تکرار کنید به آن دو لایه می‌گویند.

پیمانکار ایزوگام در تهران چه خدماتی را ارایه می‌هد؟

همانطور که میدانید انتخاب یک پیمانکار ایزوگام در تهران باید با توجه به سابقه کاری و مهارت او باشد. هر چه سابقه کاری بالاتر باشد قطعا کار تمیز‌تر میشود.

بیش از نیمی از کیفیت اصلی عملکرد ایزوگام طریقه نصب آن است،پس در انتخاب پیمانکار دقت کنید. نتیجه یک نصب زمانی عالی می‌شود که پیمانکار دارای تجهیزات به روز، تخصص در نصب، سرعت عمل و کیفیت بالای کار باشد. این عمل عمر مفید ایزوگام را بسیار طولانی‌تر میکند.

آیا خدمات پیمانکار فقط مختص ساختمان است؟

 پیمانکار خدمات متعددی دارد که در اماکن مختلفی از جمله پشت‌بام ساختمان‌ها، مراکز دامداری، لوله‌های آب ، گاز ، نفت و استخر ارائه می‌شوند.

اگر شما یک پیمانکار ایزوگام در تهران را که دارای سابقه کار بالا و تبحر در کارش است را بیابید، قطعا او با تیم متخصص و ماهر به بهترین نحو عمل نصب ایزوگام شما را به اتمام میرساند.

ایزوگام نسبت به دیگر عایق‌ها دارای صرفه اقتصادی بیشتری است و همچنین از نفوذ رطوبت به درستی جلوگیری می‌کند. نصب صحیح ایزوگام به میزان کیفیت او در کارآمدی کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

مبلغ دریافتی پیمانکار برای نصب ایزوگام به چه صورت است؟

از آنجایی که پیمانکارهای متعددی وجود دارد و هرکدام بسته به نوع کار و کیفیت آن مبلغ متفاوتی را در نظر دارند باید بگویم که مبلغ واحدی برای نصب ایزوگام در نظر گرفته نشده است.

البته که سطح مورد نیاز برای عایق کاری در مکان‌های مختلف متفاوت است و همین خود موجب اختلاف قیمت می‌شود. البته که جنس ایزوگام استفاده شده نیز بسیار مهم است. در هنگام توافق میان کارفرما و پیمانکار، قراردادی با این مضمون میان آنها بسته می‌شود.

قرارداد میان کارفرما و پیمانکار ایزوگام به چه صورت لحاظ می‌شود؟

 این قرارداد که به صورت کتبی لحاظ می‌شود در اصل از نظر قانونی نیز از ارزش بالایی برخوردار است. در این قرارداد خواسته‌های کارفرما و مبلغ دریافتی پیمانکار درج می‌شود.

یک پیمانکار خوب در تهران ، در هنگام درج قرارداد حتما از قبل از قیمت بروز در تهران با خبر می‌شود و هزینه مواد استفاده شده را می‌پرسد. از آنجایی که روز به روز مبلغ و هزینه‌های اقتصادی تغییر می‌کنند بهتر است آمار جدید را همیشه در دست داشته باشد.

در متن قرارداد مساحت کل و قیمت هر متر مربع در ازای نصب ایزوگام ذکر می‌شود، سپس مبلغ مشمول کل مساحت درج می‌شود.

اگر قرار است که تاریخ اجرای آن برای بیش از چند روز باشد بهتر است ۲۰ تا ۲۵ درصد جا برای کاهش یا افزایش دستمزد در قرارداد ذکر شود.

زیرا ممکن است در این مدت مواد و وسایل مورد نیاز پیمانکار نصب ایزوگام با افزایش و یا کاهش قیمت روبرو شوند. کارفرما می‌تواند درصدی از مبلغ را به عنوان انجام دقیق کار نزد خود نگه دارد.

در اصل می‌تواند مبلغ را به سه بار تقسیم‌ کرده و پرداخت کند. درصدی از آن را پیش از شروع کار، درصدی را در حین کار و مابقی را در هنگام اتمام کار و مشاهده نتیجه کار پرداخت کند.

سخن آخر

برای نصب یک ایزوگام و عایق با کیفیت برای ساختمان خود بهتر است که از یک پیمانکار حرفه‌ای نصب ایزوگام  کمک بگیرید و تا چندین سال ضمانت دریافت کنید.

یک پیمانکار حرفه‌ای جدا از هزینه‌های بالاتر نسبت به سایر پیمانکاران ایزوگام دارای تخصص بالاتر و نتیجه کار مفیدتر خواهد بود.

ایزوگام یک عایق مناسب برای انواع ساختمان‌ها است که در مناطق بارانی استفاده بیشتری از آن می‌شود. برای انتخاب یک پیمانکار خوب حتما تحقیقات زیادی انجام دهید.

مبلغ قرارداد با پیمانکار خوب و ماهر چگونه تعیین میشود؟

همانطور که گفتیم مبلغ نسبت به نوع کار، سطح مورد نیاز عایق کاری و مهارت پیمانکار متفاوت است. یک پیمانکار ماهر قطعا مبلغ بالاتری را دریافت میکند.

از کجا بدانیم که پیمانکار انتخابی ماهر است و کیفیت کار بالایی دارد؟

در اصل شما پاسخ خود را دادید. پیمانکار رزومه خود را به شما نشان میدهد و اگر کارهایش کیفیت بالایی داشته باشد قطعا پیمانکار درستکاری است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *