ایزوگام در 1401

قیمت ایزوگام در سال 1401

قیمت ایزوگام در سال 1401

قیمت ایزوگام در سال 1401 صددرصد افزایش یافته است. البته ما در مقاله های قبلی به این موضوع بسیار پرداخته ایم که عوامل گوناگونی بر روی قیمت ایزوگام تاثیر واقعی خود را می گذارد.

ما در این مقاله از سری مقاله های ایزوایمن، قصد داریم تا در مورد قیمت ایزوگام در سال جدید با شما صحبت کنیم. تا انتهای محتوا با ما همراه باشید.

قیمت ایزوگام در سال 1401

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

برند ایزوگام

یکی از عوامل مهم و تأثیر گذار در قیمت ایزوگام در سال 1401 بدون شک، برند آن است. هر برندی از مواد اولیه خاصی استفاده می کند و همین امر بر روی کیفیت محصول تأثیر واضحی می گذارد.

به همین خاطر شما در زمان سفارش و سپس خرید ایزوگام توجه داشته باشید که از چه نوع برندی محصول مورد نظر خود را انتخاب می کنید.

نام تجاری هر برندی می تواند به قیمت بالا و یا معقولانه بودن قیمت ایزوگام کمک کند. به هر حال قیمت مناسب ایزوگام به کیفیت مطلوب آن در طولانی مدت اشاره می کند.  برخی از بهترین های برند ایزوگام شامل:

  • صدف گستر دلیجان
  • هیرمان دلیجان
  • بام گستر دلیجان
  • پشم شیشه ایران
  • شرق گستر دلیجان

انواع ایزوگام چند لایه

قیمت ایزوگام در سال 1401 به تعداد لایه های این محصول نیز مربوط می شود و بهتر است بدانید که ایزوگام های تک لایه، دولایه و سه لایه هر کدام جزء ایزوگام های کاربردی به شمار می آیند.

ایزوگام های تک لایه از یک لایه پلی استر تشکیل می شود که انعطاف پذیری بسیار بالایی نیز دارد. معمولا برای گوشه و کنار از این نوع ایزوگام استفاده می کنند.

اما با ترکیب پلی استر و پشم شیشه می توان ایزوگام دو لایه را در نظر گرفت. بر روی این نوع ایزوگام از یک فویل آلومینیومی استفاده می کنند.

اما ایزوگام سه لایه نیز، از یک لایه پلی استر بر روی ایزوگام دولایه استفاده می کنند. به همین دلیل وزن این نوع ایزوگام به مراتب سنگین تر و همچنین قیمت بالاتر است.

در ایران ایزوگام دو لایه کاربرد بسیار بیشتری را به خود اختصاص می دهد. ایزوگام سه لایه برای مناطق سردسیر و ایزوگام 2لایه برای مناطق گرمسیر گزینه ایده آلی است.

امروزه ایزوگام سه لایه طبق سفارش مشتری تولید می شود اما ایزوگام دولایه در برندهای گوناگون تولید می گردد.

پوشش خارجی ایزوگام

قیمت ایزوگام در سال 1401 با فویل آلومینیومی نسبت به ایزوگام عادی بیشتر است. معمولا نوع پوشش خارجی نیز از جمله عوامل مهم در برآورد قیمت ایزوگام است. از ایزوگام هایی با فویل آلومینیومی بیشتر برای پوشش پشت بام و یا سرویس های بهداشتی استفاده می کنند.

قیمت نصب ایزوگام 1401

طرح پوشش ایزوگام

قیمت ایزوگام در سال 1401 را با متنوع ترین طرح های ایزوگام در فروشگاه اینترنتی ایزوایمن بررسی کنید. طرح های زیادی مانند آجری، کاشیکاری، چمنی و … هرکدام در قیمت های گوناگون به فروش می رسند.

خصوصاً در نمای ساختمان طرح پوشش ایزوگام جزء معیارهای مهم برای سفارش و خرید ایزوگام است.

چنانچه به دنبال طرح های زیبا، کاربردی و خوش قیمت هستید، قطعاً مشاورین ایزوایمن می توانند اطلاعات قابل قبولی را در اختیار شما قرار دهند.

قیمت نصب و بدون نصب ایزوگام

به این نکته توجه داشته باشید که برخی از وب سایت های معتبری که قیمت ایزوگام در سال 1401 را برای شما در برندهای گوناگون مشخص می کنند، احتمالا هزینه نصب آن را اضافه کرده اند. به همین ترتیب، در انتخاب ایزوگام و نحوه برآورد قیمت آن دقت کنید.

خرید اینترنتی ایزوگام

نحوه خرید شما یکی از گزینه های مهم در برآورد قیمت ایزوگام است. دقت کنید که امروزه دیگر کمتر کسی به سراغ خرید سنتی می رود.

قیمت ایزوگام در سال 1401  به صورت اینترنتی بسیار کمتر است. به این دلیل که هزینه اضافه ای مانند هزینه واسطه دیگر وجود ندارد.

متأسفانه برخی به این نکته توجه ندارند و از مزایای خرید اینترنتی خود را دور می کنند. شما انواع برند را می توانید مورد بررسی قرار داده و سپس نسبت به سفارش و خرید محصول اقدام نمایید.

انتخاب ایزوگام با کیفیت

قیمت ایزوگام در سال 1401  مانند سال های قبل با توجه به دوام و کیفیت ایزوگام محاسبه می شود و باید توجه داشته باشید که اگر ایزوگام را از یک منبع معتبر تهیه کنید، قطعاً کیفیت و قیمت مناسب اولین گزینه هایی است که شما مشاهده خواهید کرد.

کیفیت تنها اولویتی است که می تواند تضمین کننده استفاده از محصول در طولانی مدت باشد. برخی از فروشندگان در بازار متأسفانه به خاطر هزینه های جانبی با قیمت گزافی به فروش انواع مختلف ایزوگام می پردازند.

به همین دلیل تاکید بسیار ما به خرید اینترنتی ایزوگام است. مجموعه ایزوایمن همیشه با کیفیت ترین، با دوام ترین و مناسب ترین قیمت ایزوگام را پیشنهاد می کند.

قیمت ایزوگام 1401

سخن پایانی

قیمت ایزوگام در سال 1401  موضوع اصلی این مقاله بود. برند ایزوگام، تعداد لایه های آن، پوشش خارجی و طرح در کنار دوام و کیفیت بالایی که دارد را نباید نادیده گرفت.

شما بهتر است بدانید که امروزه قیمت هر محصولی با توجه به معیارهای خاصی برآورد می شود که صددرصد قیمت ایزوگام از این موضوع مستثنی نیست.

بلکه به هر دلیلی طبق نوسانات بازار و برندهای مختلف، شما نمی توانید قیمت یکسانی را در نظر بگیرید. کیفیت ها کاملا متفاوت هستند و بدون شک، کیفیت ماندگار قیمت پایینی را نمی طلبد.

البته برخی به قیمت پایین ایزوگام دقت می کنند و کیفیت ملاک مهمی نیست. به همین دلیل در کوتاه مدت آنچنان که باید و شاید با مرغوبیت و دوام قابل توجهی رو به رو نمی شوند و اینچنین قطعا مشتری باید هزینه های جانبی بسیاری را در نظر بگیرد.

تعمیر ایزوگام و یا ترمیم آن نمی تواند به نفع مشتری باشد. به همین دلیل بهتر است از همان ابتدا به خرید ایزوگام با کیفیت از یک برند معتبر و به صورت اینترنتی از فروشگاه آنلاین ایزوایمن بپردازند.

این وب سایت به صورت شبانه روزی آماده ارائه اطلاعات تکمیلی برای خریدی مقرون به صرفه در طولانی مدت است. ضمن تماس با شماره تلفن 09190944356 می توانید هم اکنون نسبت به براورد قیمت ها اطلاعات کاملی را کسب کنید.

همچنین از طریق شماره تلفن 09015326084 می توانید در واتس آپ و تلگرام با مشاوره این مجموعه در ارتباط باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *