نصب و فروش ایزوگام

فروش ایزوگام در کرج

فروش ایزوگام در کرج

فروش ایزوگام در کرج را اگر بتوانید به صورت عمده و مستقیم از کارخانه در نظر بگیرید، صددرصد خرید شما می توانند یک خرید مقرون به صرفه و اقتصادی برآورد شود و بهتر است بدانید که کیفیت ایزوگام، مهم ترین معیاری است که شما در هنگام خرید آن باید در نظر بگیرید.

متاسفانه برخی از افراد تنها به قیمت و هزینه خرید خود توجه می‌ کنند و به همین دلیل است که در طولانی مدت نمی ‌توانند آن چنان بازدهی قابل قبولی را مد نظر دارند داشته باشند. شرکت ایزوگام کاری ایزوایمن  که مرکز فروش انواع ایزوگام با برندهای معتبر و البته قیمت مناسب و کیفیت بالا در کرج است، به شما خریداران عزیز، خرید آنلاین و اینترنتی را پیشنهاد می دهد.

 طول عمر مفید و و قیمت خرید مناسب از جمله شاخصه هایی است که می تواند به بازدهی خرید افراد در طولانی مدت اشاره نماید. چنانچه به هر دلیلی نسبت به خرید اینترنتی ذهنیت درستی ندارید، تنها بهتر است یک بار این نوع خرید را امتحان کنید تا با مزایای آن به راحتی آشنا شده و در دراز مدت دیگر با هزینه های گزاف و سرسام آور بازار برای خرید و فروش هر نوع محصولی روبرو نشوید.

فروش ایزوگام در کرج

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

 

بررسی ویژگی های یک ایزوگام مرغوب برای فروش ایزوگام در کرج

انواع ایزوگام تک لایه و 2 لایه، ایزوگام طرح دار، ایزوگام بدون فویل و یا فویل دار و یا ایزوگام های صادراتی را می توانید از شرکت ایزوگام کاری ایزوایمن که به عنوان نمایندگی ایزوگام در کرج فعالیت می کند خریداری نمایید.

به این علت که فروش ایزوگام در کرج امروزه بسیار مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است و به همین دلیل، شما باید سعی کنید در هنگام فروش انواع ایزوگام تنها به شاخصه ‌های اصلی مانند کیفیت توجه کنید.

 معمولا ایزوگامی در رده ایزوگام های درجه یک قرار می گیرد که:

  1. مواد اولیه
  2. ضخامت
  3. تعداد لایه های تشکیل دهنده
  4. تطابق آن با آب و هوای منطقه
  5. دوام و استحکام
  6. نحوه استفاده بر روی سطوح مختلف
  7. نوع بسته بندی
  8. قیمت

آن با کیفیت بالایی همراه باشد. استاندارد ایزوگام را شما در ابتدای کار می توانید با توجه به علامت ملی استاندارد که بر روی محصول مشخص شده است در نظر بگیرید.

مواد اولیه

اولیه مرغوب و درجه یک باعث می‌شود تا این نوع عایق رطوبتی بتواند با توجه به میزان قیر مصرف شده استاندارد های اصلی را در هنگام استفاده به نمایش بگذارد. معمولا کاربرد دو لایه تیشو در کنار پلی استر و لایه فویل آلومینیومی باعث می شود تا استاندارد در مواد اولیه به بهترین شکل ممکن مورد بررسی قرار گیرد و این نوع ایزوگام با این چنین مواد اولیه، بتواند در رده ایزوگام های مرغوب قرار بگیرد.

ضخامت

 هم چنین ضخامت ایزوگام یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فردی است که شما برای فروش یک ایزوگام مرغوب باید در نظر بگیرید. قطعا کیفیت تیشو و فویل آلومینیومی و پلی استر وقتی که برای ساخت ایزوگام مشخص می شود می تواند بر روی ضخامت آن نیز تاثیر واضحی بگذارد و به واسطه استاندارد های مشخص شده قاعدتا ایزوگام باید یک ضخامت ۴ میلی متری داشته باشد.

اگر این ضخامت از ۴ میلی متر کمتر باشد ما این قول را به شما نمی دهیم که آن چنان کیفیت و بازدهی قابل قبولی که شما مد نظر دارید تا بتوانید از ایزوگام مورد نظر خود انتظار داشته باشید.

وزن

 در ادامه ویژگی های اصلی یک ایزوگام مرغوب، صددرصد وزن ایزوگام باعث می‌شود تا فروش ایزوگام در کرج بتواند یک فروش مقرون به صرفه برآورد شود و شما باید یک وزن بین ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم را جزء  استاندارد اصلی برای خرید  یک ایزوگام با کیفیت در نظر بگیرید.

توجه به وزن استاندارد ایزوگام باعث می‌ شود تا فروش ایزوگام بتواند با توجه به برندهای معتبر یک فروش پربازده و اصولی باشد.

نمایندگی ایزوگام در کرج

تعداد لایه های تشکیل دهنده

البته موضوع به همین جا ختم نمی‌ شود؛ چرا که تعداد لایه های تشکیل دهنده نیز می‌تواند بر روی استاندارد فروش ایزوگام در کرج تاثیر واضحی بگذارد و برای ایزوگام  تک لایهکه درون خود پلی استر را جای داده اند و در کنار آن ایزوگام های دولایه از الیاف شیشه، هر کدام می‌توانند همراه با ایزوگام های  3 لایه که به صورت سفارش تولید می‌شوند فروش مقرون به صرفه ای را به وجود آورند.

تطابق با آب و هوای منطقه

 شما در هنگام خرید ایزوگام باید به آب و هوای منطقه خود نیز توجه کنید. معمولا برای آب و هوای سرد شما باید معیارهای خاصی را در نظر بگیرید که صددرصد در آب و هوای گرم این معیارها حرفی برای گفتن ندارند و به همین دلیل، تنها با تماس با شرکت ایزوگام کاری ایزوایمن به عنوان یکی از نمایندگی های فروش ایزوگام در کرج شما می توانید از کارشناسان ما بخواهید که شما را برای خرید یک ایزوگام مطمئن که مطابق با آب و هوای منطقه باشد، بیشتر راهنمایی نمایند.

دوام و مقاومت

دوامی که ایزوگام در برابر هرگونه شرایط جوی، ضربه و فشار از خود نشان می‌دهد یکی دیگر از ویژگی هایی است که برای فروش ایزوگام در کرج باید به آن توجه کنید. معمولا استاندارد ایزوگام زمانی مشخص می‌شود که مقاومت و دوام خود را در برابر ضربه و فشار به خوبی نشان دهد و حتی از پوسیدگی زودرس نیز در طولانی مدت بتواند جلوگیری نماید.

ایزوگام کاری بر روی سطوح مختلف

 شما بر روی سطوح سیمانی، آسفالتی، چوبی و هرنوع سطوح دیگری باید بتوانید از ایزوگام های استاندارد کنید؛ چراکه یک ایزوگام مرغوب باعث می‌شود تا قابلیت نصب بتواند به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد که معمولا امروزه برای پشت بام و یا حتی کف ساختمان استفاده از ایزوگام بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

عمر مفید ایزوگام

 با توجه به موارد گفته شده صددرصد عمر مفید ایزوگام را با توجه به مواد اولیه و وزن و ضخامت آن باید مورد بررسی قرار دهید؛چراکه اگر شما به دنبال یک طول عمر بالا و مفید هستید باید دوام قابل قبولی را در مقابل رطوبت و آب از ایزوگام خود انتظار داشته باشید و هم چنین در مقابل هرگونه کشش و پارگی مقاومت ایزوگام را به خوبی مورد ارزیابی قرار دهید.

 به عنوان نکته  پایانی، اهمیت بسته بندی ایزوگام را به عنوان یک معیار مهم برای فروش ایزوگام در کرج نباید از یاد ببرید. معمولا امروزه در رول های 10 متری شما می توانید بسته بندی های متفاوتی را با استاندارد بالا برای خرید ایزوگام در نظر بگیرید.

هرنوع ایزوگام با کیفیت تنها زمانی می‌تواند قیمت مناسبی را برآورد کند که شما بدانید از چه منبعی و چه مرکزی باید به خرید آن اقدام نمایید. 

نصب ایزوگام در کرج