نصب و فروش ایزوگام

تشخیص کیفیت ایزوگام

تشخیص کیفیت ایزوگام

تشخیص کیفیت ایزوگام به هیچ عنوان کار سختی نیست؛ چرا‌که شرکت‌های گوناگون در برابر ایزوگامی که ارائه می‌دهند تعهدات خاصی را تقبل می‌کنند.

برندهای متفاوت بازار هر کدام تبلیغات خاصی را  به نمایش می‌گذارند. اما در این بین، باید بدانید که چگونه می‌توانید بهترین ایزوگام را را با قیمت و کیفیت مطلوب خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

راه‌های تشخیص یک ایزوگام مرغوب و با کیفیت را در این مقاله مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌دهیم. تا پایان متن همراه ما باشید.  

تشخیص کیفیت ایزوگام

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

انواع ایزوگام

ایزوگام بر اساس پوشش خود این گونه دسته‌بندی می‌شود که ایزوگام با روکش فویل آلومینیوم، بدون فویل ایزوگام، برای عایق‌کاری سرویس بهداشتی و ایزوگام با روکش سنگریزه، که هرکدام در مقایسه انواع ایزوگام استانداردهای خاصی را به خود اختصاص می‌دهند.

اما ایزوگام رولی و ایزوگام برش خورده نیز بر اساس شکل ظاهری و برش مورد توجه قرار می‌گیرند. که معمولاً، رایج‌ترین نوع ایزوگام رولی است که با عرض یک متر و طول ۱۰ متر امروزه مورد فروش قرار می‌گیرد. اما برای عایق‌کاری سقف شیروانی ایزوگام برش خورده گزینه‌ی ایده آل‌تری است.

 ایزوگام‌های یک لایه، دو لایه و سه لایه نیز بر اساس تعداد لایه‌ها خودنمایی می‌کنند که معمولاً ایزوگام دولایه کاربرد بیشتری را به خاطر استحکام خود به نمایش می‌گذارد.

حال که در مورد انواع ایزوگام با شما صحبت کردیم، بهتر است بدانید که مواد تشکیل دهنده ایزوگام شامل چه موادی است. ایزوگام شامل مواد پلیمری، پلی‌استر سوزنی، پودر تارک، باند و چسب و پودر تالک است، حال‌که با ایزوگام و ساختار آن آشنا شدید، در ادامه شما را با راه‌های تشخیص کیفیت ایزوگام بیشتر آشنا می‌کنیم.  

استاندار تولید ایزوگام

استانداردهای ایزوگام اولین گزینه در تشخیص کیفیت ایزوگام است که می تواند مشخصات ایزوگام را ذکر کند. همچنین نوع آب و هوای متناسب با ایزوگام را نیز به راحتی برای شما مورد بررسی قرار می دهد.

اما برای استاندارد ایزوگام معیارهای خاصی مد‌نظر است، مانند افزایش طول نسبی، مقاومت کششی، دوامی که در برابر اشعه خورشید از خود نشان می‌دهد، انعطاف‌پذیری در برابر سرما، نفوذ ناپذیری در برابر رطوبت و بسیاری از موارد اینچنینی دیگر که اگر هر کدام بتواند نتیجه خوبی را به خود اختصاص دهد، صددرصد استاندارد آن رعایت شده است که البته بنا بر تشخیص کیفیت، شما میتوانید به اصل و یا تقلبی بودن ایزوگام با توجه به استاندارد ملی درج شده ایزوگام پی ببرید.

ضخامت و وزنی که سازمان استاندارد تعیین کرده است، ۴ میلیمتر است که البته بهتر است بدانید وزن بالا به هیچ عنوان نمیتواند کیفیت ایزوگام را تضمین کند.  

راهنمای خرید ایزوگام با کیفیت

ضمانت نامه طولانی مدت و مواد اولیه مرغوب

ضمانت نامه طولانی مدت یکی دیگر از انواع روش ها برای تشخیص کیفیت ایزوگام است. قطعاً تولیدکننده زمانی که کیفیت مناسبی را در نظر بگیرد، به هیچ عنوان ترس و نگرانی برای ارائه ضمانت‌نامه طولانی مدت ندارد و شما نیز در هنگام خرید از مجموعه ایزوایمن می‌توانید ضمانت‌نامه های بلند مدتی را برای هر نوع ایزوگام در برندهای معتبر دریافت نمایید.  

همانگونه که می دانید، ایزوگام پلیمری با قیر ۶۰ الی۷۰ درصدی خالص تولید می‌شود که همین امر، به قیمت بالاتر آن در مقایسه با قیر دمیده اشاره می کند و شما اگر به دنبال یک خرید مقرون به صرفه و با کیفیت هستید، نیز باید به مدت زمان ضمانت نامه و همچنین مواد اولیه ایزوگام نیز توجه کنید.

البته ناگفته نماند که عمر ایزوگام به شرایط آب و هوایی، تابش خورشید و نگهداری آن بستگی دارد و عمدتاً یک عمر ۱۰ تا ۱۵ سال به راحتی با تشخیص کیفیت ایزوگام را می توانید در نظر بگیرید.  

راهنمای خرید ایزوگام با کیفیت

حال که با معیارهای تشخیص کیفیت ایزوگام آشنا شده اید، بهتر است نکاتی را در انتخاب ایزوگام مرغوب نیز مورد بررسی قرار دهید.

شما در هنگام خرید چنانچه قصد خرید حضوری دارید، باید ایزوگام را کاملاً برانداز کنید تا هیچ گونه عیب و نقصی در ساختار آن مشاهده نشود و برای خرید اینترنتی نیز اگر از مجموعه معتبری خرید خود را انجام دهید، صددرصد یک ایزوگام مرغوب و بدون عیب و نقص را تحویل خواهید گرفت.

 این نکته را به خاطر داشته باشید که ایزوگام های نامرغوب و بی کیفیت بوی بسیار نامطبوعی دارند؛ چرا که از الیاف مصنوعی و مواد بسیار نامرغوب در تولید آن استفاده می شود و البته بعد از مدتی بوی مشمئز کننده آن شما را آزار می دهد.

ایزوگام در صورت کشش به هیچ عنوان نباید پاره شود؛ چون که پارگی خود به جنس نامرغوب اشاره می کند. اما اگر در حالت کشیدگی با شکستگی و پارگی روبه‌رو نشود یعنی کیفیت قابل قبولی را را انتخاب کرده اید.

اگر در زمان لمس ایزوگام با مواد سیاه رنگ بر روی دست خود مواجه شوید این یعنی از مواد و قیر نامناسب ایزوگام را تولیده نموده اند و نمی‌توان انتظار کیفیت قابل قبولی را از آن داشت.

همیشه سعی کنید با توجه به کارکرد و نوع نیاز خود نسبت به خرید انواع ایزوگام اقدام نمایید؛ زیرا هر نوع ایزوگام استاندارد ملی خاصی را می طلبد.

نصب و فروش ایزوگام

سخن پایانی

برای تشخیص کیفیت ایزوگام راهکارهای متفاوتی را برای شما مورد بررسی قرار دادیم. امروزه کیفیت اولین معیار برای خرید مقرون به صرفه است.

البته هنوز افرادی به قیمت کمتر بیشتر توجه می کنند، اما در کوتاه مدت آن چنان که باید و شاید نمی توانند از ایزوگام خریداری شده خود به نحو احسن استفاده نمایند.

در هر شرایط آب و هوایی و اقلیم خاصی، باید ایزوگام استاندارهای متفاوتی را نیز به خود اختصاص دهد که بتواند در طولانی مدت آن چنان که شما انتظار دارید، مورد استفاده مقرون به صرفه ای واقع شود و در این میان، توصیه ما به شما کاربران عزیز این است که از مجموعه ایزوایمن با قیمت مناسب نسبت به خرید انواع ایزوگام در طرح ها، کیفیت ها، پوشش های متفاوت و خاص اقدام نمایید.

خرید اینترنتی قطعاً یک خرید بدون واسطه با هزینه بسیار کمتر نسبت به بازار سنتی است. البته به جزء حذف واسطه باید تحویل سریع محصول را در بین مزایای خرید آنلاین جا داد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *