ایزوگام در کرج

نصب ایزوگام در کرج

نصب ایزوگام در کرج

نصب ایزوگام در کرج را بهتر است به نمایندگی آن بسپارید که در این بین، ایزوایمن میتواند به عنوان منبعی معتبر، بهترین خدمات ایزوگامکاری را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد.

به هر حال قیمت خرید ایزوگام و هزینه نصب آن اگر توسط نمایندگی ایزوگام انجام پذیرد میتواند بسیار کمتر از بازار سنتی برآورد شود. خصوصاً امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر کمتر کسی از خدمات صفحات وب غافل میشود و نباید کیفیت و قیمت مناسب در مجموعه‌های اینترنتی که برای جلب رضایت مشتری جزء موارد کلیدی به حساب می‌آید را نادیده بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ایزوگام کاری این مجموعه تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.  

نصب ایزوگام در کرج

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

ایزوگام چیست؟

قبل از این که با نحوه نصب ایزوگام در کرج آشنا شوید بهتر است بدانید که ایزوگام چیست؟

 ایزوگام را در اصل به عنوان یک پوشش بادوام می شناسند که در مکان های گوناگون مانند پشت بام مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولاً وزن تقریبی ایزوگام استاندارد چیزی بین ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم است. اگر از یک نمایندگی معتبر به خرید ایزوگام بپردازید، قطعاً میتوانید باکیفیت‌ترین ایزوگام را با قیمت مناسب خریداری و با توجه به نصب صحیح در طولانی مدت مورد استفاده قرار دهید.

ایزوگام‌های تک‌لایه، دولایه و سه‌لایه هر کدام شرایط نصب و استفاده خاصی را فراهم میکنند که با وجود برچسب استاندارد و همچنین مواد به کار رفته در آن میتوانید به استاندارد و کیفیت اصلی آن پی ببرید.

البته این نکته را به خاطر داشته باشید که ایزوگام با کیفیت تنها ۳۰ درصد میتواند در طول عمر اصلی خود نقش داشته باشد و ۷۰ درصد مابقی به کیفیت نصب مرتبط است.  

ایزوگامکاری در کرج

راهنمای نصب صحیح ایزوگام

نصب ایزوگام در کرج با توجه به نکات خاصی امکان پذیر است که در ابتدا همانگونه که گفته شد کیفیت ایزوگام اولین و مهمترین نکته‌ای است که نباید آن را به هیچ عنوان نادیده گرفت.

ایزوگام مورد‌نظر کیفیت قابل قبولی اگر نداشته باشد و از نظر شکل و ظاهر آن‌چنان که باید و شاید مورد قبول واقع نشود شما نمی‌توانید آن را به عنوان یک عایق رطوبتی عالی مورد استفاده قرار دهید.

یک نصاب ماهر به خوبی می داند که به هیچ عنوان بر روی سطوح سرامیکی، فلزی و چوبی چسپندگی خود ایزوگام را نشان می دهد.

به همین خاطر آماده‌سازی قبل از شروع فرآیند ایزوگام کاری جزء نکات مهمی است که نباید به هیچ عنوان آن را نادیده گرفت.

به هر حال ممکن است بر روی سطح مورد نظر برآمدگی و فرورفتگی خاصی وجود داشته باشد که نصاب قبل از اجرای نصب ایزوگام باید مشکل موجود را برطرف کند.

همچنین باید به شرایط آب و هوایی نیز توجه کنید به این دلیل که در روزهای بارانی و برفی و یا زمانی که احتمال تگرگ وجود دارد نمیتوان نسبت به نصب ایزوگام وارد عمل شد.

 معمولاً سطوحی که ترک های بزرگتر از ۱۰ سانتی متر را به نمایش نمی گذارند، برای نصب ایزوگام جز سطوح مناسب به حساب می آیند.

البته برای زیرسازی دیوارهای آجری باید از سیمانکاری، پرایمر و یا قیر استفاده کرد و قاعدتاً شیب‌بندی بام و ماهیچه‌گیری هر چقدر با کیفیت و تبحر بالاتر انجام پذیرد، قطعاً میزان بسیار کمی از رطوبت را محیط به خود جذب می‌کند که یک تا سه درصد برای شیب‌بندی بام گزینه مناسبی است.  

کاربرد ایزوگام

نصب ایزوگام در کرج با کاربردهای متفاوتی که دارد را می‌توانید بهترین روش عایقکاری در نظر بگیرید. معمولاً برای سقف پشت بام، ساختمان های غیر مسکونی، مسکونی، تجاری و … می توان از آن به نحو احسن استفاده کرد.

همچنین پی ساختمان نیز به ایزوگام‌کاری نیاز دارد، معمولاً حتی برای عایق‌بندی استخر شنا، پرورش ماهی و یا حتی کشاورزی باید از ایزوگام‌های مرغوب و با کیفیت استفاده نمود.

در بسیاری از مراکز آموزشی و تفریحی کرج، باندهای فرودگاهی، پل‌ها، تاسیسات آبی، سازه‌ها و مخازن آب و مخازن غیر نفتی نیز می‌توان از انواع ایزوگام به نحو احسن استفاده نمود.

ایزوگام کاری سرویس بهداشتی و آشپزخانه نیز جزء کاربردهای وسیعی است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد.  

مقایسه قیرگونی و ایزوگام در کرج

سؤالی که برای کاربران به وجود آمده است این است که در مقایسه با قیرگونی، ایزوگام‌کاری می‌تواند انتخاب مقرون به صرفه‌ای باشد یا خیر؟

 به هر حال همیشه دنیا پیشرفت‌های ریز و درشتی را به نمایش می‌گذارد و در این میان، ایزوگام نیز از جمله پیشرفت‌هایی است که باعث شده قیرگونی دیگر آنچنان که باید و شاید مورد توجه قرار نگیرد.

البته از لحاظ صرفه اقتصادی قطعاً قیرگونی در اولویت قرار دارد. اما نسبت به مزایای ایزوگام شاید مورد قبول همگان واقع نشود و به هرحال، قیر همیشه نصب خود را با مشکلاتی روبرو می‌کند و آنچنان که باید و شاید نمی‌توان یک روش تمیز و آراسته را برای عایق‌کاری در نظر گرفت.

 اما تنها با استفاده از یک مشعل و پرایمر ایزوگام می‌توان نسبت به نصب ایزوگام در کرج اقدام نمود. البته این نکته را نباید نادیده گرفت که قیر به مراتب وزن بالاتری دارد و در برابر ایزوگام آنچنان که باید و شاید نمی‌تواند روش قابل قبولی باشد.

با اینکه ضخامت ایزوگام نسبت به بقیه کمتر است اما مقاومت رطوبت بیشتری دارد. البته اگر از یک ایزوگام مرغوب استفاده کنید، این اختیار را دارید که به راحتی در طولانی مدت نسبت به نصب ایزوگام به بهترین شکل ممکن مطمئن باشید.  

قیمت خرید و نصب  ایزوگام

باتوجه به رقابتی بودن قیمت ایزوگام، امروزه عوامل بسیاری بر روی برآورد قیمت این عایق دخیل هستند. وزن ایزوگام، ضخامت، نوع قیر که دمیده و یا پلیمری است، الیاف داخلی عایق و غیره را باید مورد بررسی قرار داد. چراکه برندهای متفاوتی در تولید ایزوگام نقش دارند که با توجه به نیاز، میتوانید بهترین انتخاب را برای ایزوگام‌کاری در نظر بگیرید.

معمولاً قیرهای دمیده در تولید ایزوگام باعث می‌شوند تا شما قیمت کمتری را برای آن در نظر بگیرید و به همین دلیل است که نوع قیر صددرصد می‌تواند بر روی قیمت ایزوگام تاثیر واضحی بگذارد.

طبیعتاً قیر خالص چسبندگی بهتر و استاندارد بیشتری را به دنبال دارد. برای نصب ایزوگام در کرج شما باید به مساحت کار نیز توجه کنید. لکه گیری نیز هزینه کمتری نسبت به تعویض کامل ایزوگام دارد.

ایزوگام کاری سقف شیروانی

امروزه کاربرد و سقف های شیروانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. حتی در مناطقی که آب و هوای خشک حاکم است، نیز استفاده از این نوع سقف به چشم می‌آید.

همان گونه که می دانید تنها زیبایی ملاک نیست و شما باید عایق مندی سقف را نیز مورد بررسی قرار دهید. معمولاً نصب ایزوگام در کرج برای سقف‌های شیروانی با قاعده و قانون خاصی انجام می‌پذیرد؛ چراکه سقف شیب‌دار بوده و نکات خاصی را برای نصب خود می‌طلبد.

دلیلی که باعث شده ایزوگام به عنوان عایق شیروانی استفاده گردد، این است که از یک لایه فویل آلومینیوم در لایه‌های اصلی خود استفاده می‌کند و همین امر میتواند در برابر نفوذ رطوبت و همچنین نور خورشید بسیار مقاوم عمل کند.

 طبیعتاً اتلاف انرژی مهمترین گزینه‌ای است که می‌تواند علاوه بر ضرر اقتصادی به محیط زیست آسیب جدی وارد آورد. به همین دلیل، ایزوگام به عنوان یک عایق رطوبتی می‌تواند از اتلاف انرژی به بهترین شکل ممکن جلوگیری به عمل آورد.

صددرصد با نصب ایزوگام بر روی سقف شیروانی می‌توان به کاهش صدا که در زمان بارندگی بسیار به گوش می رسد کمک کرد.

 همچنین برای جلوگیری از نم و رطوبت، ایزوگام یک راهکار عالی به حساب می آید. از ایزوگام‌هایی که ضخیم هستند به صورت دو‌لایه و سه‌لایه برای سقف شیروانی خصوصاً در انواع ایزوگام‌های طرح‌دار می‌توان استفاده نمود و به هر حال کیفیت و مرغوبیت ایزوگام باعث می‌شود تا در طولانی‌مدت نیاز به تعمیر و ترمیم خاصی نباشد.

 معمولا برای چسبندگی ایزوگام با سطح سقف شیروانی از ملات استفاده میشود که در اینجا، توری مرغی می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد و همچنین نصاب به خوبی می‌داند که برای حرارت را روی سقف شیروانی نباید قرار و باید تنها بر روی ایزوگام آن را لحاظ کند؛

چراکه پشم شیشه درون شیروانی ممکن است دچار آتش سوزی شود به هر حال این نکات باعث می‌شود تا نصب ایزوگام بر روی سقف شیروانی به بهترین شکل ممکن به عمل آید.

پیمانکار ایزوگام در کرج

ایزوگام کاری سرویس بهداشتی

نصب ایزوگام در کرج خصوصاً برای سرویس بهداشتی بسیار مورد توجه قرار می گیرد.چراکه قبل از انجام عملیات نصب، باید به نکات خاصی توجه کند تا بتواند نتیجه قابل قبول‌تری را به وجود آورد. در این میان، سیمان‌کاری کف سرویس و سپس بعد از خشک شدن کامل سیمان، نصاب باید تمامی برش‌های اضافه لوله فاضلاب را با کف به صورت همسطح و هم تراز مدنظر داشته باشد.

البته لوله‌های سرویس فرهنگی نباید هم سطح باشد و معمولاً نصاب برای چسبندگی هرچه بیشتر ایزوگام از قیر اندود در کف سیمانی استفاده می کند.

خشکی زیر کار جزء نکات مهمی است که می تواند کیفیت عایق بندی را در سرویس بهداشتی به شکل ویژه ای مورد بررسی قرار دهد.

همانگونه که می‌دانید پیشگیری و جلوگیری از قارچ و کپک اولین دلیل برای ایزوگام‌کاری سرویس بهداشتی است که علاوه بر جلوگیری از قارچ و کپک برای پیشگیری از انواع بیماری‌های پوستی نیز باید ایزوگام‌کاری در سرویس بهداشتی را جزء روش‌های عالی و مقرون به صرفه در نظر بگیرید.

همچنین نشتی یکی دیگر از مشکلاتی است که سرویس بهداشتی را تهدید می‌کند. به همین خاطر، برای جلوگیری از چنین وضعیتی ایزوگام کردن سرویس بهداشتی جزء گزینه‌های قابل قبول به حساب می‌آید.

ایزوگام بدون شک بهترین پوشش برای سرویس بهداشتی محسوب می‌شود که علاوه بر قیمت پایین می تواند کارایی و طول عمر طولانی تری نیز داشته باشد.  

ایزوایمن

مجموعه ایزوایمن به عنوان نمایندگی ایزوگام می تواند بهترین گزینه برای نصب ایزوگام در کرج باشد. شما کاربران باهوش می توانید خدمات نصب، تعمیرات و ترمیم و لکه گیری انواع ایزوگام را در مکان های گوناگون و مناطق مختلف کرج به اکیپ ماهر و سیار ایزوایمن بسپارید.

همان گونه که گفته شد شما برای ایزوگام کاری سقف های شیروانی، سرویس بهداشتی، پشت بام و هر مکان دیگری می توانید از خدمات این مجموعه با قیمتی کمتر از بازار بهره مند شوید و تنها کافیست کیفیت را ملاک کار خود قرار دهید و سعی کنید به خاطر قیمت ارزان تر در کوتاه مدت از ایزوگام های بی کیفیت استفاده نکنید.

استفاده از خدمات اینترنتی صددرصد مزایای زیادی به همراه دارد. اولین مزیت قیمت کمتر از بازار است. به این دلیل که هزینه واسطه حذف می شود و طبیعتا شما قیمت کمتری را برای نصب و خرید ایزوگام پرداخت می کنید.

شما می توانید در وب سایت مورد نظر با خدمات مجموعه آشنا شوید و سپس نسبت به استفاده از هرکدام که مورد نظر است وارد عمل شوید که متأسفانه برخی از کاربران با این مزایا آشنا ندارند.

نمایندگی ایزوگام در کرج

سخن پایانی

ما در این مقاله هر آنچه لازم بود را در مورد نصب ایزوگام در کرج برای شما کاربران عزیز بیان کردیم. همانطور که میدانید امروزه دیگر کمتر کسی از خدمات دنیای نت غافل است و شما میتوانید به راحتی با کمترین بودجه بهترین خدمات را برای ایزوگام‌کاری، آسفالت‌کاری و قیرگونی از مجموعه‌های اینترنتی معتبری همچون ایزوایمن انتظار داشته باشید. 

کیفیت، زمانبندی، برنامه ریزی و البته قیمت مناسب جزء ویژگی‌های اصلی خدمات این مجموعه در طولانی مدت است که توانسته مشتریان زیادی را جذب و آن‌ها را تبدیل به مشتریان ثابت نماید.

تنها کافیست تا با این مجموعه در اراتباط باشید و در صورت هرگونه تردید و ابهام بابت خدمات فوق، از کارشناس سایت اطلاعات لازم را کسب کنید و اینچنین در طولانی مدت از از بهترین  کیفیت نصب در کرج به نحو احسن بهره مند شوید و توصیه ما این است که قبل از هرکاری سعی کنید با مشاورین سایت در ارتباط باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *