ایزوگام شیروانی

نصب ایزوگام روی شیروانی

نصب ایزوگام روی شیروانی

نصب ایزوگام روی شیروانی به هر حال می تواند نصبی ضروری به شمار آید. سقف های شیروانی امروزه تنها مختص شمال کشور به کار نمی روند.

به خاطر زیبایی خاص و قابل قبول یکه دارد می توان در مناطق مختلف تهران از این نوع سقف به راحتی استفاده نمود. تنها باید افراد بدانند که برای عایق کاری رطوبتی این مکان ها بهتر است از چه شرکت و با چه استاندارد هایی استفاده نمود.

 نصب ایزوگام در مناطق مختلف تهران امروزه رواج بسیار زیادی پیدا کرده است.

نصاب باید بداند که چگونه و تحت چه شرایطی باید به ایزوگام کاری سقف بپردازد . این چنین است که فرایند ایزوگام کاری بدون مشکل انجام می پذیرد  و شما بدون هیچگونه هزینه خاصی می توانید در طولانی مدت سقف شیروانی محل مورد نظر خود را با یک عایق رطوبتی عالی به بهترین شکل ممکن نگهداری کند.

 ایزوگام طرح دار

دلیل نصب ایزوگام شیروانی

نصب ایزوگام روی شیروانی را شما باید این گونه در نظر بگیرید که ایزوگام به عنوان یک ورق می‌تواند لایه قیری را به خوبی برای عایق کاری رطوبتی به نمایش بگذارد و به همین خاطر است که عدم نفوذ رطوبت به واسطه قیر طبیعی و صنعتی به راحتی حاصل می شود و هم چنین در مقابل نور خورشید لایه فویل الومینیوم می ‌تواند ساختار اصلی ایزوگام را تامین نماید.

  بی انصافی است اگر موارد گفته شده را دلیل اصلی استفاده از ایزوگام برروی شیروانی در نظر نگیریم. ضرورتی برای نصب ایزوگام در این محل وجود دارد که شما در ابتدا می توانید عدم اتلاف انرژی را اولین و مهمترین گزینه برای ایزوگام کاری قسمت مهمی هم چون شیروان در نظر بگیرید و این چنین است که هزینه های شما به شکلی گسترده کاهش پیدا می کند.

 ایزوگام در تهران

ضرورت نصب ایزوگام روی شیروانی

معمولا شیروانی به خاطر نمای فوق العاده جذاب خود می تواند در طولانی مدت به اهمیت و ضرورت نصب ایزوگام روی شیروانی تاثیر واضحی بگذارد.

معمولا صدای قطره های باران باعث می شود تا شما در منزل صداهای مختلفی را بشنوید که این صداها صددرصد باعث آزار میزگردد و به همین خاطر ایزوگام کاری بر روی شیروانی به عنوان یک عایق ضد صدا نیز می تواند کیفیت اصلی خود را ارائه دهد و بهتر  است هر چه سریعتر برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و باران به نصب ایزوگام برروی محل گفته شده اقدام نمایید.  

شما برای نصب ایزوگام روی شیروانی باید توجه داشته باشید که کیفیت ایزوگام خود یک مقوله بسیار مهم به شمار می آید.

بهتر است از ایزوگام های تک لایه و البته ضخیم استفاده گردد که به همین دلیل امروزه نصب ایزوگام طرح دار جلوه زیبایی را  به نمایش می گذارد. چنان چه کیفیت ایزوگام کیفیت قابل قبولی نباشد، بهتر است استفاده از ایزوگام را در نظر نگیرید؛

چراکه با قیمت پایین صددرصد شما نمی توانید کیفیت قابل قبولی را برای این نصب ایزوگام کاری در نظر بگیرید. به هرحال معیار های گفته شده هر کدام می‌تواند به استاندارد اصلی نصب ایزوگام در مناطق مختلف تهران اشاره واضحی داشته باشد.

قیمت نصب ایزوگام

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

یکدست شدن ایزوگام روی شیروانی

برای یکدست شدن ایزوگام روی شیروانی کاربرد ملات امکان پذیر است و به همین خاطر، برای چسبندگی عالی استفاده از  لایه قیر لزوم خود را نشان می دهد. البته برای شیروانی آهنی بهتر است از عایق حرارتی نیز استفاده گردد.

حتی استفاده و کاربرد توری مرغی نیز به نحو احسن انجام می پذیرد. به این دلیل که عدم استفاده از توری مرغی باعث می شود تا چسبندگی به نحو احسن انجام نپذیرد و بدین ترتیب باید انواع ملات و انواع توری مرغی استفاده شود که  البته این موضوع فقط به همین جا ختم نیم شود و استفاده از حرارت مناسب می تواند بر روی فرایند اصولی نصب ایزوگام روی شیروانی تاثیر جدی بگذارد.

سعی کنید برای حرکت از ستون استفاده نمایید. این گونه ایمنی کار به بهترین شکل ممکن در نظر گرفته می شود و همچنین کاربرد طناب در زمان نصب ایزوگام روی شیروانی انجام می پذیرد. تمام نکات ایمنی برای نصب این نوع ایزوگام لازم و ضروری هستند.

ضرورت نصب ایزوگام روی شیروانی

قیمت نصب ایزوگام برروی شیروانی

نصب ایزوگام روی شیروانی معمولا شرایط و قیمت خاصی را برای شما برآورد می‌کند که اگر شما از ایزوگام دولایه و یا 3 لایه استفاده کنید و هم چنین مدل طرح‌دار آن را انتخاب نمایید.

صددرصد قیمت ‌ها کاملا با یکدیگر متفاوت هستند و به همین خاطر، بهترین کار این است که از مشاوره رایگان سایت اینترنتی ایزو ایمن در این زمینه استفاده کنید.

شماره تلفن های درج شده بر روی سایت می توانئ با بخش مشاوره این مجموعه شما را راهنمایی نماید. این چنین با قیمت روز انواع ایزوگام و هم چنین هزینه دستمزد آن بهترین نصب ایزوگام را می توان در نظر گرفت.

به هر حال استفاده از خدمات اینترنتی می تواند قیمت ارزان تری را نسبت به دیگر خدمات و خصوصا استاد به بازار فیزیکی ارائه دهد و چنان چه شما همانند یک خریدار و مشتری باهوش عمل کنید به راحتی این اختیار را دارید تا بتوانید از انواع ایزوگام به راحتی استفاده و با قیمت مناسب به خرید هر کدام بپردازید که در این بین ، اکیپ ماهر ما در شرکت ایزو ایمن علاوه بر نصب ایزوگام بر روی شیروانی عملیات نصب ایزوگام روی دیوار آجری را برای شما انجام می دهد.  

نصاب ایزوگام در فردیس

سخن پایانی

ما در این مقاله شما را با نحوه اجرای و نصب ایزوگام روی شیروانی  را با بیان نکات ایمنی و قیمت آن آشنا کردیم.

امروزه نصب ایزوگام در مناطق مختلف تهران رایج‌ترین فعالیت شناخته می شود که انجام آن صددرصد می تواند به کیفیت بالای سقف شیروانی در طولانی مدت اشاره واضحی داشته باشد. بالاخره سقف شیروانی به خاطر نمای خود و قیمت های متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 اما صددرصد اگر افراد بدانند که نصب صحیح تا چه حد می تواند در طول عمر مفید ایزوگام موثر باشد قیمت کمتر و کیفیت بالایی را می توانند در نظر بگیرند.  به هر حال کیفیت می‌ تواند افراد را از هزینه های جانبی به راحتی دور نماید که این هزینه ها صددرصد به عدم ترمیم، تعمیر و تعویض ایزوگام در کوتاه مدت اشاره می کند. چنانچه از یک اکیپ ماهر استفاده کنید در طولانی مدت می توانید نسبت به دوام ایزوگام مطمئن باشید.  

نصب ایزوگام روی دیوار چگونه انجام می‌شود؟

برای نصب ایزوگام روی دیوار توسط گروه ایزوایمن این متن را بخوانید.

قیمت ایزوگام با نصب چقدر است؟

ایزوگام با قیمت کارخانه را می توانید از نمایندگی ایزوایمن بخواهید و هزینه نصب توسط این گروه بسیار مناسب است

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *