نصب ایزوگام روی دیوار

نصب ایزوگام روی دیوار

ایزوگام یکی از بهترین مواد عایق رطوبتی است که به طور گسترده در ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ایزوگام معمولاً برای عایق کاری پشت بام‌ها استفاده می‌شود، اما می‌توان از آن برای عایق کاری سایر سطوح ساختمان‌ها نیز استفاده کرد، از جمله دیوارها. نصب ایزوگام یک فرآیند تخصصی است که باید توسط افراد باتجربه انجام شود. در این مقاله، نکات و راهنمایی‌های مهمی در مورد نصب ایزوگام روی دیوار ارائه شده است. در ادامه همراه ایزوایمن باشید.

نصب ایزوگام روی دیوار

نصب ایزوگام روی دیوار را شما باید به یک نصاب متبحر و ماهر بسپارید. شما برای این گونه نصب می‌توانید از فروشگاه اینترنتی ایزوایمن یک ایزوگام با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

متاسفانه برخی از افراد به خاطر قیمت ارزان‌تر به خرید انواع ایزوگام تقلبی اقدام می‌کنند. ایزوگامی که بر روی دیوار نصب می‌شود به دلیل دقت بسیار بالایی که می‌طلبد، اگر با هر نوع خرابی روبه‌رو شود قطعا به راحتی نمی‌توان آن را ترمیم نمود.

به همین دلیل است که قبل از نصب ایزوگام باید به استاندارد‌های ایزوگام بیشتر از پیش توجه کنید. ایزوگام با کیفیت و مرغوب صددرصد در کنار یک نصب ماهرانه و همراه با دانش فنی بالایی انجام پذیرد.

مزایای نصب ایزوگام روی دیوار

نصب ایزوگام روی دیوار مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • جلوگیری از نفوذ رطوبت به دیوار
  • افزایش طول عمر دیوار
  • کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری دیوار
نصب ایزوگام روی دیوار

معایب نصب ایزوگام روی دیوار

نصب ایزوگام روی دیوار معایب زیادی ندارد، اما به طور کلی می‌توان گفت که این روش نسبت به سایر روش‌های عایق‌کاری دیوار، هزینه بیشتری دارد.

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

نکات مهم در نصب ایزوگام روی دیوار

در هنگام نصب باید نکات مهم زیر را رعایت کنید:

  • از ایزوگام‌های باکیفیت و استاندارد استفاده کنید.
  • سطح زیرین را به خوبی آماده کنید.
  • ایزوگام را به طور کامل و بدون هیچ گونه ترک و شکافی نصب کنید.
    • لبه‌های ایزوگام را به هم چسبانید.
    • ایزوگام را با حرارت مناسب و ترجیحا با قیرپاشی اضافی محکم کنید.

نصاب ایزوگام دیوار

برای نصب ایزوگام روی دیوار شما باید از یک نصاب ماهر در این راستا کمک بگیرید؛ چرا که چنان چه فردی به هر دلیلی با افت فشار و یا سرگیجه روبه رو باشد نمی‌تواند این نوع نصب را به نحو احسن برای شما انجام دهد.

حتی افرادی که به هر دلیلی ترس از ارتفاع دارند به هیچ عنوان برای این کار مناسب نیستند؛ چرا که نمی‌توانند تعادل لازم را برای نصب ایزوگام حفط نمایند.

همچنین ایمنی کامل داربست (نصب ایزوگام بدون داربست) می‌تواند به کیفیت نصب اشاره واضحی داشته باشد. پیشنهاد ما به شما این است که تا حد امکان از ایزوگام‌‌های فویل‌دار و یا طرح‌دار ( رنگ‌آمیزی ایزوگام) برای نصب این نوع ایزوگام استفاده کنید.

صددرصد می‌توان نصب قابل قبول‌تری را در نظر بگیرید. این نکات شاید در ظاهر کوچک  و جزئی باشند اما می‌توانند بهترین نصب را برای شما به ارمغان بیاورند.

چرا رعایت نکات ایمنی موقع نصب اهمیت دارد؟

نصب ایزوگام روی دیوار را شما باید اگر برای ارتفاع دیوار بیشتر از ۲ متر می‌خواهید، حتما از داربست استفاده کنید و صددرصد استاندارد و ایمن بودن داربست خود می‌تواند به کیفیت طریقه نصب اشاره داشته باشد.

اصولا شما باید از یک نصاب و یک نفر کارگر برای این نوع نصب استفاده کنید. هرگونه لرزش داربست می تواند به عدم تعادل نصاب برای نصب ختم شود هم چنین شما باید به راحت حرکت کردن نصاب نیز توجه داشته باشید.

این موارد را می‌توان جزء موارد ایمنی به شمار آورد که نباید آن را نادیده گرفت. حرارت دادن پشت ایزوگام نیز باعث چسبندگی هر چه بهتر و بیشتر ایزوگام بر روی سطح دیوار می‌شود و شما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که در پایان کار بند‌کشی ایزوگام صددرصد می‌تواند به کیفیت کار کمک کند.

همانگونه که در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره شد ایزوگام‌های فویل‌دار می‌تواند گزینه قابل قبولی به حساب آید و حتی از هر نوع پوسیدگی سیمان نیز به بهترین شکل ممکن جلوگیری به عمل آورد.

اهمیت زیرسازی ایزوگام

نصب ایزوگام روی دیوار را با روش‌های خاصی باید در نظر بگیرید، چراکه ایزوگام را به‌عنوان یک پوشش حفاظتی عالی، مقاوم و کاملا استاندارد می‌شناسند که به راحتی می‌تواند در سریع ترین زمان در طولانی مدت کیفیت بالایی را به نمایش بگذارد و به خاطر مواد تشکیل دهنده ایزوگام صددرصد استفاده از این عایق به خاطر قیمت مناسبی که دارد می‌تواند یک راهکار مقرون به صرفه به شمار آید.

اگر دیوار مورد نظر سیمانی و بتنی باشد صددرصد چسبندگی ایزوگام به مراتب نسبت به سطوح دیگر با دوام و مقاومت بیشتری همراه است. (نصب ایزوگام سرویس بهداشتی)

هم چنین حتی بر روی دیوار شما باید از عدم وجود انواع آلودگی، کثیفی و گرد و غبار مطمئن باشید.

اصولا  استفاده صحیح و درست از ایزوگام می‌تواند در طولانی مدت بسیار مقرون به صرفه عمل کند. به همین دلیل است که نگهداری از ایزوگام خود به شکل جدی به طول عمر آن اشاره واضحی دارد.

دلیل نصب ایزوگام روی دیوار

 استفاده ایزوگام به خاطر قیمت ارزان و مناسبی که دارد، نسبت به دیگر روش‌های عایق بندی بسیار قابل قبول‌تر است.

همیشه مسئله هزینه جزء مسائل مهم برای خریداران به‌حساب می‌آید که شما می‌توانید با خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر و همچنین درخواست اعزام نصاب به محل، هزینه بسیار مقرون به صرفه‌ای را برای ایزوگام درنظر بگیرید.

به هر حال فروشگاه آنلاین برای حفظ اعتبار خود هیچ گاه با ارائه جنس نامرغوب مشتری را دلزده نمی‌کند. به همین دلیل است که شما می‌توانید از این موضوع به نحو‌احسن استفاده کنید و خریدی عالی و مقرون به‌صرفه را با نصبی فوق‌العاده انتظار داشته باشید.

یک نصاب حرفه‌ای به‌راحتی می‌تواند عملیات نصب ایزوگام روی دیوار را در کم‌ترین زمان با کیفیت عالی برای شما به ثمر برساند.

سخن پایانی

هر آنچه که در‌مورد نصب ایزوگام روی دیوار لازم بود را برای شما شرح دادیم؛ چون‌که امروزه ایزوگام را به‌عنوان یک عایق ارزان‌ قیمت و کاملا در دسترس می‌شناسند که به‌خاطر مزایای ویژه‌ای که دارد به‌راحتی می‌تواند آن‌ را مورد استفاده قرار‌داد.

 اما توصیه ما به شما این است که سعی کنید از یک نصاب ماهر و البته کاربلد برای این نوع نصب استفاده کنید تا قادر باشید در طولانی مدت از استاندارد و کیفیت کار خود به نحو احسن بهره مند شوید صددرصد نگهداری شما نیز می‌تواند به طول عمر ایزوگام نصب شده بر روی دیوار بسیار تاثیر گذار باشد.

بهترین نوع ایزوگام برای نصب روی دیوار کدام است؟

بهترین نوع ایزوگام برای نصب روی دیوار، ایزوگامی است که از مواد باکیفیت و استاندارد ساخته شده باشد. ایزوگام‌های دولایه و سه لایه معمولاً برای نصب روی دیوار مناسب‌تر هستند، زیرا مقاومت بیشتری در برابر رطوبت دارند.

هزینه نصب ایزوگام روی دیوار چقدر است؟

زینه نصب ایزوگام روی دیوار به عوامل مختلفی مانند نوع ایزوگام، مساحت سطح مورد نظر و شرایط آب و هوایی بستگی دارد. به طور کلی، هزینه نصب ایزوگام روی دیوار نسبت به سایر روش‌های عایق کاری دیوار، بیشتر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *