ایزوگام در شمیران نصب ایزوگام در شمیران

ایزوگام در شمیران

ایزوگام یکی از محصولات عایق رطوبتی است که در ساختمان‌ها برای جلوگیری از نفوذ رطوبت استفاده می‌شود. شمیران، منطقه‌ای در شمال تهران، با آب و هوایی معتدل ولی سرد در زمستان‌ها، می‌تواند منطقه‌ای مناسب برای استفاده از ایزوگام باشد. در ادامه همراه ایزوایمن باشید تا با آدرس و نمایندگی‌ها و همچنین قیمت ایزوگام در شمیران بپردازیم.

ایزوگام در شمیران

ایزوگام در شمیران که از شهرستان های شمالی استان تهران است را به مجموعه همیشه به روز و در دسترسی ایزوایمن بسپارید.

این شهرستان که جزء اقلیم‌های کوهستانی به شمار می‌آید می تواند در شرایط گوناگون آب و هوایی خصوصاً بارش باران و برف خسارت‌های بسیار زیادی به بار آورد.

به همین دلیل برای حفظ سازه و مقاومت ساختمان خود، ایزوگام‌کاری مقاوم‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین عایق به شمار می‌آید که بهتر است نسبت به خرید و نصب آن هرچه سریع تر اقدام نمایید.

ایزوگام در شمیران
نصب ایزوگام در شمیران

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

چه زمانی برای نصب ایزوگام مناسب است؟

نصب ایزوگام تنها زمانی که به صورت صحیح و مناسب انجام پذیرد می‌تواند در طولانی مدت یک انتخاب عالی و کاربردی باشد، در غیر این صورت شما نمی‌توانید انتظار یک عملکرد درست و مناسب را داشته باشید.

در حال حاضر ایزوگام جزء محبوب‌ترین‌ها به شمار می‌آید که تنها با نصب صحیح، این محبوبیت می‌تواند مزایای خود را نشان دهد.

نصاب با توجه به تجربه و وسایلی که در اختیار دارد، می‌تواند نصب ایزوگام در شمیران را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

برای نصب ایزوگام در شهرستان شمیران شما می‌توانید از خدمات آنلاین این مجموعه استفاده کنید. دقت کنید که به هیچ عنوان نصاب در روزهای بارانی یا روزهای سرد نمی‌تواند نسبت به نصب ایزوگام مکان‌هایی مانند پشت‌بام اقدام نماید؛ چرا که رطوبت نمی‌تواند به کیفیت نصب کمک کند.

نصاب به خوبی می‌داند که سطح مورد نظر برای نصب ایزوگام باید سطحی کاملاً تمیز و بدون هیچگونه آلودگی و گرد و خاک باشد.

بهتر است سطح زیرین ایزوگام نیز یک سطح صاف مشخص گردد. این نکته را یادآوری می‌کنیم که در روزهای برفی و بارانی صددرصد کیفیت نصب ایزوگام کاهش پیدا می‌کند و به همین دلیل است که برای افزایش میزان چسبندگی بهتر است، تنها از افراد ماهر و کاربلد که زمان مناسبی را برای نصب ایزوگام در نظر می‌گیرند استفاده کنید.  

مراحل نصب ایزوگام

  1. انتخاب محصول مناسب: ایزوگام‌ها در انواع مختلفی موجود هستند و بر اساس نوع ساختمان و شرایط آب و هوایی باید انتخاب شوند.

  2. آماده‌سازی سطح: قبل از نصب، باید اطمینان حاصل کرد که سطحی که قرار است ایزوگام روی آن نصب شود تمیز و خشک است.

  3. نصب ایزوگام: ایزوکام‌ها معمولاً با حرارت و ذوب کردن قیر مخصوص خود، بر روی سطح نصب می‌شوند.

  4. بررسی کیفیت نصب: پس از نصب، باید از صحت و دقت کار اطمینان حاصل کرد.

ایزوگام با کیفیت بخرید

برای انتخاب ایزوگام در شمیران جنس ایزوگام باید جنسی مرغوب و کاملاً با کیفیت باشد که شما اگر از نمایندگی ایزوگام نسبت به خرید یک ایزوگام باکیفیت اقدام کنید، قطعاً در دراز مدت می‌توانید از عملکرد اصلی ایزوگام بهره‌مند شوید ولی متاسفانه برخی از افراد به مرغوبیت و کیفیت ایزوگام توجهی ندارد و به دنبال قیمت خرید پایین‌تر هستند. به همین دلیل است که در کوتاه مدت با مشکلات بسیار زیادی روبرو می‌شوند.  

توجه داشته باشید که برای نصب ایزوگام در شمیران چنانچه محل نصب دیوار باشد، نصاب باید از داربست استفاده کند که در این شرایط باید کمی دشوار به نظر برسد، اما مهارت و تجربه نصاب قطعاً مهم‌ترین نکته‌ای است که نباید آن را نادیده گرفت.

معمولاً نصب ایزوگام بر روی سطحی مانند دیوار به صورت عمودی و لایه‌ای انجام می‌پذیرد و طبیعتاً زیرسازی سطح مورد نظر نیز باید سطحی بدون برآمدگی یا فرورفتگی باشد، در اینجا برای چسبندگی هرچه بیشتر استاندارد و مرغوبیت ایزوگام در کنار توجه به شرایط آب و هوایی نیز جزء موارد و نکات اساسی به شمار می‌آید.  

قیمت نصب ایزوگام در شمیران

بسیاری از کاربران در مورد قیمت نصب ایزوگام در شمیران سؤال می‌پرسند. بهتر است بدانید که متراژ سطح مورد نظر در کنار نوع ایزوگام انتخابی و همچنین توجه به کیفیت اصلی ایزوگام در کنار شرایط نصب همگی جزء عوامل مهم در برآورد قیمت به حساب می‌آیند.

البته در شرایطی چنانچه نصاب ایزوگام احساس کند که زیر‌سازی قبلی دچار مشکل و آسیب شده است، صددرصد برآورد قیمت نصب این عایق رطوبتی افزایش خواهد یافت.

اما اگر شما از یک مجموعه اینترنتی معتبر همچون ایزوایمن استفاده کنید، قطعاً در طولانی مدت از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

مزایای نصب ایزوگام در شمیران بر روی دیوار

چنانچه بخواهیم به مزایای نصب ایزوگام در شمیران بر روی دیوار اشاره داشته باشیم، بهتر است بدانیم که وزن پایین ایزوگام اولین مزیت به حساب می‌آید.

چراکه وزن سنگینی بر سازه وارد نمی‌شود و قطعاً در طولانی مدت شما می‌توانید بدون مشکل از عایقی مانند ایزوگام استفاده کنید.

همچنین ایزوگام بر روی دیوار نصب سریع و آسانی دارد و اگر از ایزوگام طرح‌دار استفاده کنید، نصب آسان و زیبایی طرح ایزوگام حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

علاوه بر اینکه خرید ایزوگام مقرون به صرفه ترین خرید به شمار می آید و می تواند در مقابل گرما و سرما بسیار قابل قبول عملکرد خود را نشان دهد.

اگر به دنبال یک عایق مناسب برای ساختمان خود هستید، بهتر است بدانید که با نصب ایزوگام‌های فویل‌دار، قطعاً نشتی و نفوذ رطوبت و همچنین حرارت نور خورشید آسیبی به دیوار وارد نمی‌آورد و به همین دلیل است که عمر مفید ساختمان نیز افزایش پیدا می‌کند.  

مواد تشکیل دهنده ایزوگام

قیر صنعتی 0 الی 60 % به همراه تیشوی نخ دار، اتکتیک پلی‌پروبیلن، یک لایه پلی‌استر سوزنی، فیلم پلی‌اتیلن، پودر تالک( در برخی از مواقع پودر مس 600) چسب و فویل آلومینیومی همگی مواد تشکیل دهنده ایزوگام هستند.

توجه داشته باشید که قیر صنعتی می‌تواند به چسبندگی هرچه بیشتر ایزوگام به سطح مورد نظر کمک کند اما در این بین، تیشوی نخ دار را در گروه الیاف مصنوعی قرار می‌دهند که می‌تواند دوام و مقاومت اصلی ایزوگام را در برابر حرارت به بهترین شکل ممکن حفظ کند.

حتی این قدرت را دارد که تجزیه نشود و فویل آلومینیوم همانگونه که می‌دانید همانند یک روکش عمل می‌کند که به ماندگاری و دوام اصلی ایزوگام در طولانی مدت کمک می‌کند.

سخن پایانی

انتخاب و نصب ایزوگام در شمیران قطعاً می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. شرایط آب و هوایی و اقلیمی شمیران می‌طلبد که از ایزوگام مخصوص مناطق سردسیر استفاده کنید.

اینچنین در طولانی مدت از آسیب و مشکلات نشت و نفوذ نم به درون ساختمان خود جلوگیری کنید. این عایق رطوبتی را با قیمتی بسیار کمتر از بازار سنتی می‌توانید هم اکنون از نمایندگی ایزوگام یعنی مجموعه ایزوایمن به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری نمایید.

این چنین در کمترین زمان، خرید خود را انجام و نسبت به نصب با قیمت مناسب هم اقدام می‌کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *