نصب ایزوگام در اسلامشهر

نصب ایزوگام در اسلامشهر

اسلامشهر یکی از شهرهای پرجمعیت استان تهران است که در جنوب غربی این استان قرار دارد. این شهر به دلیل آب و هوای گرم و خشک، از جمله مناطقی است که نیاز به نصب ایزوگام دارد.

در این مقاله، به بررسی نکات مهم و ضروری در هنگام نصب ایزوگام در اسلامشهر توسط شرکت ایزوایمن می‌پردازیم.

نصب ایزوگام در اسلامشهر

 نصب ایزوگام در اسلامشهر، توسط افراد باتجربه و نصاب پرکار انجام می‌شود، که برای انجام این کار می‌توانید آدرس نصاب معتبری را پیدا کنید.

عایق‌کاری ساختمان در بخش‌های مختلف آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، که باید با یک عایق رطوبتی و محکم مانند ایزوگام، عایق‌کاری شود.

در ادامه مقاله به موضوعات مربوط به نصب ایزوگام در اسلامشهر می‌پردازیم.

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

مزایای استفاده از ایزوگام دیوار چیست؟

اگر از ایزوگام دیوار برای ساختمان استفاده نکنیم، ممکن است رطوبت و آب به دیوارهای ساختمان نفوذ پیدا کند و آسیب جبران ناپذیری اعم از فرسودگی و آسیب به سیستم برق ساختمان وارد کند.

همچنین نفوذ رطوبت می‌تواند موجب زنگ زدن فلزات و خرابی آنها، متورم و باد کردن گچ ساختمان و پوسیدگی چوبها شود. همچنین اگر ایزوگام روی دیوار نصب نشده باشد حشراتی مانند مورچه و موریانه هم به دیوار حمله می‌کنند و کم کم بنای ساختمان را تخریب می‌کنند.

بدترین نوع تخریب در ساختمان‌ها  مربوط به تخریب دیوارهای ساختمان می‌باشد، به همین دلیل است که خرید و نصب ایزوگام در اسلامشهر یک انتخاب مناسب برای دیوارهای ساختمان می‌باشد. در ادامه به مزایای دیگر نصب ایزوگام در اسلامشهر آن می پردازیم.

  • وزن کم ایزوگام :

    ایزوگام ها معمولا وزن بسیار کمی دارند و این بهترین ویژگی ایزوگام است زیرا دیوارهای ساختمان هم تحمل وزن زیاد را ندارند. به همین موجب است که استفاده و نصب ایزوگام در اسلامشهر و خرید ایزوگام دیوار که یک ایزوگام کم وزن است یک ویژگی و مزیت بزرگ بزرگ به حساب می‌آید. (همچنین بخوانید: قیرگونی دیوار)
  • نصب سریع و آسان :

    ایزوگام به سرعت نصب می شود و نصب آن  بسیار آسان تر و راحت تر  از نصب دیگر عایق های سفت می باشد. به همین موجب هم هزینه آن بسیار مناسب تر از دیگر عایق ها می باشد.

ایزوگام برای نصب بهتر نیازمند چه ویژگی هایی است؟

یکی از اصلی ‌ترین و حیاتی ترین نکات کلیدی نصب ایزوگام در اسلامشهر، استفاده کردن از ایزوگام های با کیفیت بالا و مرغوب است. ایزوگام‌های با کیفیت و دارای استاندارد بر روی بسته‌‌بندی رول‌های خود دارای نشان استاندارد، تاریخ تولید و انقضای ایزوگام، نوع ایزوگام و همچنین شرکت سازنده آن ایزوگام می باشند.

استفاده از عایق‌‌های رطوبتی مرغوب برای ساختمان‌ها که از مواد اولیه بسیار باکیفیت و درجه یک تولید شده‌اند، باعث بالارفتن عمر آنها پس از نصب ‌شده و تا چند سال دارای طول عمر مفید و طولانی می‌باشند.

حتی اگر نصب به‌ درستی انجام پذیرد و تمامی نکات مهم در رابطه با نصب ایزوگام رعایت شود، ولی جنس ایزوگام  نامرغوب باشد، تمامی زحمت‌‌های کشیده شده برای نصب آن بی‌‌فایده بوده و این عایق رطوبتی علاوه‌ بر طول عمر مفید بسیار کم، به ‌زودی دچار خرابی سطح، ترک ‌خوردگی در سطح و فرسودگی می‌شود.

نصب ایزوگام
قیمت ایزوگام در اسلامشهر
نمایندگی ایزوگام در اسلامشهر
isoimen.ir

آیا قبل از نصب ایزوگام، پاکسازی و یکدست سازی سطح زیرین مهم است؟

پیش از نصب ایزوگام، سطح پشت ‌بام یا دیوار باید به ‌طور کامل از گرد و غبار، کثیفی و آلودگی پاکس۱شازی شود. همچنین تمام وسایل سنگین مانند کولر، تهویه هوا و… باید از سطح پشت بام برداشته‌ شده و بستر مورد نظر کاملا صاف و یکدست شود.

 نصابان در مرحله پیش از نصب ایزوگام تمامی پستی بلندی‌ های سطح پشت بام و تمامی فرورفتگی و برآمدگی ها، ترک ‌ها و… را از صاف و یکدست می‌کنند و اشیای تیز، کوچک، بزرگ و مزاحم را از سطح پشت‌بام جمع می ‌کنند، تا لایه‌های ایزوگام به‌ بهترین نحو به سطح پشت‌بام یا دیوار چسبیده و رطوبت و نم بر اثر باران، برف و… به داخل نفوذ نکند.

انتخاب نوع ایزوگام و قیمت ایزوگام

اولین و مهم‌ترین نکته در هنگام نصب ایزوگام در اسلامشهر، انتخاب نوع ایزوگام مناسب است. ایزوگام‌ها در انواع مختلفی مانند ایزوگام رول، ایزوگام پیش ساخته و ایزوگام مایع تولید می‌شوند.

ایزوگام رول ارزان‌ترین نوع ایزوگام است، اما مقاومت و دوام کمتری نسبت به سایر انواع ایزوگام دارد. ایزوگام پیش ساخته و ایزوگام مایع گران‌تر هستند، اما مقاومت و دوام بیشتری نیز دارند.

برای انتخاب نوع ایزوگام مناسب، باید عوامل مختلفی مانند شرایط آب و هوایی منطقه، متراژ سطح مورد نظر و بودجه خود را در نظر بگیرید.

عوامل موثر بر قیمت ایزوگام

هزینه‌های حمل و نقل

اگر محل اجرای ایزوگام کاری از محل تولید ایزوگام فاصله زیادی داشته باشد، هزینه‌های حمل و نقل بیشتر خواهد بود.

هزینه‌های نیروی کار

هزینه‌های نیروی کار در مناطقی که نیروی کار ماهر و متخصص کمتر باشد، بیشتر خواهد بود.

انتخاب پیمانکار مطمئن

انتخاب پیمانکار مطمئن نیز یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در هنگام نصب ایزوگام در اسلامشهر در نظر گرفت. پیمانکار مطمئن، می‌تواند از مواد اولیه باکیفیت استفاده کند و کار را به درستی انجام دهد.

برای انتخاب پیمانکار مطمئن، می‌توانید از دوستان و آشنایان خود که تجربه نصب ایزوگام را دارند، سوال کنید. همچنین می‌توانید از اینترنت یا سایت های آگهی، اطلاعات مربوط به شرکت‌های نصب ایزوگام را جمع‌آوری کنید.

مقایسه قیمت‌ها

قبل از انجام نصب ایزوگام، از چند شرکت مختلف استعلام قیمت بگیرید تا بهترین قیمت را دریافت کنید.

در هنگام نصب ایزوگام استفاده از چه تجهیزاتی ضروری است؟

در اصل نصب ایزوگام بر روی سطوحی مانند پشت‌بام و دیوار، شاید در ظاهر ساده و آسان به ‌نظر برسد اما کاری بسیار حساس، دشوار و دقیق است، که توسط نصاب بسیار ماهر، با تجربه، پرتلاش، با سابقه و آموزش دیده امکان‌پذیر است و باید لوازم و تجهیزات مخصوص نصب ایزوگام را به همراه داشته باشند. این تجهیزات شامل موارد زیر هستند :

  1. لباس مناسب برای کار نصب
  2. کمچه و ماله برای صاف سازی سطح
  3. جارو برای تمیز کاری سطح
  4. مشعل ایزوگام کاری و فندک برای روشن کردن و گرم کردن ایزوگام
  5.  دستکش نسوز، به منظور جلوگیری از سوختن دست
  6. کفش کف ساب، برای انجام کار
  7. تیغ موکت بری، برای مواقعی که لازم است تکه ای از ایزوگام بریده شود
  8. کلاه ایمنی، برای جلوگیری از آسیب به سر
  9. عینک مخصوص، در هنگام کار با مشعل
  10. کپسول آتش‌ نشانی، برای کمک رسانی به موقع در هنگام کار

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

نصب ایزوگام در گرمدره

نصب ایزوگام در ونک

شماره نصاب ایزوگام

نصب ایزوگام در شمال تهران


اجرای ایزوگام روی کاشی

سخن آخر

انجام عمل نصب ایزوگام در تمامی شهرهای ایران ممکن است که یکی از آنها، نصب ایزوگام در اسلامشهر است. برای دانستن میزان قیمت و هزینه پرداختی برای خرید و نصب ایزوگام در اسلامشهر، می توانید به سایت های مخصوص این شهر مراجعه کنید.

همچنین در هنگام خرید رعایت یکسری نکات مهم در مورد کیفیت ایزوگام، بسیار مهم است که باید آنها را رعایت کنید، تا ایزوگام با کیفیتی را خریداری کنید.

 همچنین پیش از خرید همانطور که گفته شد از دارا بودن علامت استاندارد بر روی بسته های رول ایزوگام اطمینان حاصل کنید. تمامی نکات مهم در مورد نصب ایزوگام در سایت ایزوایمن قابل مشاهده است.

کیفیت ایزوگام چه تاثیری بر نصب آن دارد؟

هرچه ایزوگام مورد استفاده از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، به همان میزان نصب آن راحت تر است، همچنین طول عمر مفید تر و میزان قدرت عایق بندی بیشتری نیز دارد.

آیا ایزوگام ارزان خریداری کنیم یا گران؟

در ابتدا باید بودجه خود را برای خرید مورد بررسی قرار دهید، اما قطعا ایزوگام با کیفیت از قیمت بالاتری نیز برخوردار است، پس سعی کنید بودجه بیشتری خرج کنید.

آیا در اسلامشهر نصاب خوب برای ایزوگام وجود دارد؟

بله در هر شهری نصاب حرفه ای و آموزش دیده وجود دارد فقط شما باید با تحقیق و جستجو فرد مورد نظر را پیدا کنید و با خیال راحت کارهای نصب ایزوگام خود را در دست او بسپارید.

.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *