نصب ایزوگام روی موزاییک

راهنمای کامل نصب ایزوگام روی موزاییک

موزاییک یک سطح صاف و صیقلی است که نصب ایزوگام روی آن کمی دشوارتر از سطوح دیگر است. با این حال، با رعایت نکات زیر می‌توان نصب ایزوگام روی موزاییک را به راحتی انجام داد. در ادامه با ایزوایمن همراه باشید تا تمامی موارد مربوط به نصب ایزوگام روی موزاییک را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم.

اهمیت نصب ایزوگام روی موزاییک

موزاییک به دلیل سطح صاف و صیقلی خود، در برابر نفوذ آب و رطوبت بسیار آسیب‌پذیر است. نفوذ آب و رطوبت به موزاییک می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی مانند:

  • تورم و آسیب به موزاییک
  • ایجاد ترک و شکاف در موزاییک
  • پوسیدگی و فرسودگی موزاییک
  • رشد قارچ و کپک روی موزاییک

نصب ایزوگام روی موزاییک از نفوذ آب و رطوبت به موزاییک جلوگیری می‌کند و از این رو از بروز مشکلات ذکر شده جلوگیری می‌کند.

انواع ایزوگام برای نصب روی موزاییک

برای نصب ایزوگام روی موزاییک، باید از ایزوگام‌هایی استفاده شود که چسبندگی بالایی به سطح صاف و صیقلی موزاییک داشته باشند (برای اطلاعات بیشتر مقاله انواع ایزوگام را بخوانید ). ایزوگام‌های پلیمری معمولاً چسبندگی بالایی به موزاییک دارند.

نصب ایزوگام روی موزاییک

ایزوگام روی موزاییک از جمله نصب هایی است که باید توسط نصاب و استاد کار ماهر انجام پذیرد.

به هرحال موزاییک جزء سطوح فوق العاده صافی است که شاید نصب ایزوگام را کمی با مشکل روبرو کند.

به همین دلیل است که نمی توانید چسبندگی آن چنان قابل‌قبولی را از موزاییک انتظار داشته باشید؛ چرا که اگر چسبندگی ایزوگام به هر دلیلی وجود نداشته باشد، ایزوگام ممکن است بعدها دچار سوراخ شدگی و یا نشتی آب شود و این چنین است که شما باید دوباره به نصب ایزوگام جدید و یا تعمیر آن بیاندیشید.

 اما در این میان، راهکارهایی وجود دارد که شما می توانید از این راهکارها به نحو احسن برای این نوع نصب استفاده کنید، پرایمر سیمانی و یا عایق بیرنگ نانو در کنار استفاده از قیر مخلوط قبل و بعد از ایزوگام کاری خود می تواند به عایق بندی این چنینی کمک کند.

چگونه به چسپندگی ایزوگام برروی موزاییک مطمئن شویم؟

ایزوگام روی موزاییک را از اکیپ ماهر ما در این وب سایت معتبر و آنلاین با سابقه بالا بخواهید. به هر حال می توان به خوبی با استفاده از قیر مخلوط عایق کاری قابل قبولی را برای نصب بر روی موزاییک به نمایش گذاشت؛

چرا که قبل و بعد از نصب ایزوگام برروی چنین سطح صافی قیر می تواند به چسبندگی هرچه بیشتر ایزوگام به شکل ویژه کمک کند.

در برخی از موارد دیگر نیز با استفاده از پرایمر سیمانی که البته پرایمر را اصولا نصاب قبل از ایزوگام کاری مورد کاربرد قرار می‌دهد.

به هر حال نمی‌توان بدون استفاده از این ترفند ها به یک نصب مطمئن دل خوش کرد.

توصیه ما این است که عایق بی رنگ نانو را نیز به عنوان آب بند در این نصب نادیده نگیرید. به هر حال استفاده از این نوع عایق باعث می شود تا آب بندی به راحتی و به شکل قابل قبولی برای موزاییک نقش مهمی را ایفا کند.

نصب ایزوگام روی موزاییک

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

معایت و مزایا راهکار عایق کاری برای موزاییک

ایزوگام روی موزاییک که نصب آن امروزه ممکن است دغدغه خاصی داشته باشد را چنانچه با استفاده از قیر مخلوط در نظر بگیرید، شاید با هزینه تقریبا بالایی و همچنین وزن نچندان سبکی رو به رو شوید خصوصا برای پشت بام شاید این روش آن چنان که باید و شاید قابل قبول نباشد.

اما نانو بی رنگ به خاطر قابلیت ضد خش در کنار یک وزن نه چندان سنگین می ‌تواند دوام و استقامت بالایی را نیز در برابر سرما و گرما از خود نشان دهد. به هر حال آب بندی باعث می‌شود تا بتوان به بهترین شکل ممکن از نشتی آب جلوگیری نمود.

خدمات آنلاین نصب ایزوگام روی موزاییک

به این نکته توجه داشته باشید که به‌خاطر عدم چسبندگی ایزوگام علاوه بر نشتی، کنده‌شدن ایزوگام خود می‌تواند به مشکلات زیادی اشاره داشته باشد و این‌چنین است که ظاهر و محل ایزوگام‌کاری شده کاملا به هم میریزد.

در حالت اولیه ایزوگام خود وزن بسیار سبکی دارد و این‌چنین است که به‌خاطر عدم جذب حرارت می‌توانید ایزوگام را یک نصب و انتخاب عالی در‌نظر بگیرید و تنها مشکل سطح صاف موزاییک است که این مشکل نیز با راهکارهایی که ارائه شد به‌راحتی قابل حل است.

شما باید به این نکته نیز توجه کنید که ایزوگام‌کاری همیشه زمانی پاسخ مناسبی می‌دهد که بدانید چگونه، برای چه محلی و از چه روشی باید برای نصب آن استفاده کنید.

به همین دلیل است که پیشنهاد ما به شما این است از خدمات نصب ایزوگام به صورت آنلاین به صورت شبانه روزی استفاده کنید.

تجهیزات نصب ایزوگام

برای نصب ایزوگام روی موزاییک نصاب باید از لوازم و وسایل مخصوص خود به نحو‌احسن استفاده کند تا بتواند نصب مطمئنی را برای جلوگیری از انواع نم و رطوبت به نحو‌احسن به نمایش بگذارد.

امروزه استفاده از ایزوگام را به‌خاطر هزینه پایینی که نسبت به دیگر روش‌های عایق‌کاری دارد یک راهکار عالی و مقرون به صرفه می‌شناسند.

بهتر است به این نکته نیز توجه داشته باشید که استاندارد نصب تنها به واسطه مهارت و ابزاری است که نصاب در اختیار دارد.

استفاده از گاز مایع باعث می‌شود نصاب بتواند با حرارت دادن ایزوگام آن را به راحتی به سطح مورد‌نظر بچسباند، که البته استفاده از گاز مایع در هر دما و آب و هوایی در حال تغییر است و بعد از آن استفاده از مشعل ایزوگام خود نیز از‌جمله وسایلی است که نباید استفاده از آن را نادیده گرفت.

ماله بندکشی نیز می تواند بعد از نصب ایزوگام برای عایق کاری اهمیت اصلی خود را به نمایش بگذارد.

نصابی ماهر به خوبی می‌داند که برای جلوگیری از انواع حوادث بهتر است از کپسول آتش نشانی پودری استفاده کند. وسایل حفاظتی به این دلیل که ایزوگام آتش تولید می کند ضرورت واقعی خود را نشان می دهد.

نصاب آنلاین ایزوگام

شما می توانید خدمات نصب ایزوگام روی موزاییک را به راحتی از یک تیم ماهر به صورت آنلاین و اینترنتی انتظار داشت باشید؛

چراکه سابقه کاری باعث می‌شود تا افراد تجربه بیشتر و صددرصد فن و فوت بالاتری را یاد بگیرند و در کمترین زمان با وسایل استاندارد قادر باشند این نوع خدمات را در اختیار شما قرار دهند.  

به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که به هر دلیلی، حتی کمبود وقت نمی‌توانید نصاب ماهری را پیدا کنید، تنها با یک سرچ کوچک یک وب‌سایت آنلاین و اینترنتی معتبر به شناسایی نصاب اقدام نمایید.

از پشتیبانی بخواهید که یک نصاب حرفه ای را به شما معرفی کند. به هرحال این خدمات باعث می‌شود تا از پرداخت هزینه بالاتر و مهم‌تر از همه اتلاف وقت به شکل واقعی جلوگیری به عمل آورید.

جمع بندی مطالب

نصب ایزوگام روی موزاییک همان‌گونه که در این مقاله به آن اشاره واضحی شد، آن‌چنان که فکر می‌کنید کار ساده‌ای نیست و تنها تبحر و استاندارد وسایل باعث می‌شود تا نصبی قابل‌قبول انجام پذیرد.

امروزه با وجود سایت های آنلاین و اینترنتی معتبر خدمات نصب ایزوگام را شما می توانید به راحتی از یک تیم ماهر انتظار داشته باشید.

سوالات متدوال کاربران

چه نوع ایزوگامی برای نصب روی موزاییک مناسب است؟

برای نصب ایزوگام روی موزاییک، باید از ایزوگام‌هایی استفاده شود که چسبندگی بالایی به سطح صاف و صیقلی موزاییک داشته باشند. ایزوگام‌های پلیمری معمولاً چسبندگی بالایی به موزاییک دارند.

آیا می‌توان روی ایزوگام قدیمی، ایزوگام جدید نصب کرد؟

بله، می‌توان روی ایزوگام قدیمی، ایزوگام جدید نصب کرد. اما باید توجه داشته باشید که ایزوگام قدیمی باید در وضعیت خوبی باشد و دارای ترک و شکاف نباشد. در صورتی که ایزوگام قدیمی دارای ترک و شکاف باشد، باید این ترک‌ها و شکاف‌ها با استفاده از ملات سیمان پر شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *