ایزوگام در تهران

نصب ایزوگام روی ایزوگام

نصب ایزوگام روی‌ایزوگام

نصب ایزوگام روی ایزوگام را باید با شرایط خاصی برای نصب این‌چنینی در نظر بگیرید که در این میان،  روش نصب به این شکل مورد توجه قرار می گیرد که شما بدانید اگر به صورت اصولی مدیریت نشود، احتمال اینکه مشکلات خاصی در پروسه ایزوگام‌کاری به وجود آید بسیار زیاد است.

چراکه زیر کاری باید به طور کامل از هرگونه آلودگی خود را دور کند. انواع ترک، برآمدگی و فرورفتگی باید ترمیم شود تا عملیات نصب ایزوگام بر روی ایزوگام قبلی به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد. 

توجه داشته باشید که به هر دلیلی اگر قابلیت ترمیم وجود نداشته باشد، نمی‌توان از یک لایه پرایمر برای چسبندگی مناسب استفاده کرد.

همچنین، قبل از خرید و اجرای ایزوگام می‌توان ابعاد آن را برای این کار به صورت کاملا اصولی اندازه گیری نمود و البته به هیچ عنوان نباید از گوشه‌های ایزوگام در این شرایط غافل شد.

نصب ایزوگام روی ایزوگام

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

ابزار های نصب ایزوگام

برای نصب ایزوگام‌روی‌ایزوگام، ایزوگام‌کار باید بداند که کاتر چه کاربردی دارد؛

چراکه اطراف ایزوگام را به درستی برش می‌زند تا روال کار زیر‌کاری به نحو احسن اجرا شود و این‌چنین قادر است بعد از آماده کردن زیر‌کار با استفاده از مشعل که یکی از ابزارهای مهم دیگر است استفاده نماید.

 چراکه به واسطه استفاده از مشعل میتوان عملیات نصب را به این شکلی مناسب آغاز نمود. به هرحال قسمتی از لایه ایزوگام مورد‌نظر احتیاج به حرارت دارد که می‌توان به واسطه آن از یک لایه پلاستیک استفاده کنند که در برخی از شرایط پلاستیک ممکن است مقاومت خود را نشان ندهد. ولی به هر حال بعد از پوشش عایق باید با استفاده از یک سری پیچ مخصوص لبه را کاملا محکم کنید.

با توجه به این روش، عملیات نصب اصولی ایزوگام شما به انتها می رسد. توجه داشته باشد که در پایان هر چقدر ایزوگام روال کار قابل قبول را طی کند، صددرصد کیفیت بالاتری را مشاهده میکنید و به همین خاطر است که، هم‌پوشانی ایزوگام‌ها با یکدیگر یک مسئله بسیار مهم و کلیدی به حساب می‌آیند.

شرکت معتبر ایزوگام کاری ایزو ایمن حرفه ای ترین و با تجربه ترین نصاب را برای شما به محل اعزام می کند.

نصب اصولی ایزوگام

ویژگی ایزوگام

  امروزه با توجه به کیفیت اصلی عایق رطوبتی مانند ایزوگام و همچنین به خاطر قیمت مناسبی که دارد، استفاده کاربردی و بسیار زیادی را مشاهده میکنید.

باید توجه داشته باشید که به خاطر بالا رفتن قیمت برخی از مصالح استفاده از این نوع عایق می‌تواند شما را از خسارت‌های زیادی که به سازه وارد می‌شود دور نماید.

به هر حال ایزوگام که بر روی پشت بام نصب می‌شود به‌خاطر قابلیت جلوگیری از نفوذ آب می‌تواند شرایط قابل قبول و کم هزینه‌ای را به نمایش بگذارد.

توجه داشته باشید که برای اجرای ایزوگام همیشه باید سطحی صاف را در نظر بگیرید و هم‌چنین ایزوگام به خاطر خاصیت آنتی باکتریال خود به راحتی می‌تواند از تجمع حشرات به نحو احسن جلوگیری به عمل آورد. شاید به همین دلیل است که عملیات نصب ایزوگام‌روی ایزوگام تا این حد مورد توجه قرار گرفته است.  

ایزوگام به قیمت کارخانه

استاندار ایزوگام

 قیمت نصب ایزوگام باعث می‌شود تا شما بتوانید با هزینه نصب ایزوگام‌روی‌ایزوگام نیز آشنا شوید که البته وابسته به متراژ کار و مقدار خرابی قیمت‌ها کاملا متفاوت هستند.

اما باید بدانید که در این بین، چنانچه قصد داشته باشید از روش‌های متفاوت نصب ایزوگام استفاده کنید، بهتر است ابزار مناسب و مهم‌تر از همه استاندارد را نادیده نگیرید.

به هر‌حال ایزوگام از جمله محصولاتی است که به خاطر منعطف بودن خود به راحتی می‌تواند نصبی آسان و سریع را به نمایش بگذارد.

به خاطر وجود استانداردهای اصلی بدون دردسر میتوانید از خدمات ایزوگام به این شکل استفاده کنید که البته در زمان خرید ایزوگام، گواهی استاندارد و بیمه‌نامه آن باعث می‌شود تا نسبت به کیفیت و اصالت محصول کاملا مطمئن باشید.

تعمیر ایزوگام
ترمیم ایزوگام

ترمیم ایزوگام

ایزوگام‌روی‌ایزوگام می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد که می‌توانید این کار را انجام دهید. به هر حال باید به این نکته توجه داشته باشید که ایزوگام به خاطر مزایای کلیدی خود، ترمیم آن می‌تواند هزینه قابل قبول‌تری را در بر بگیرد.

برای انواع مکان‌ها که از ایزوگام استفاده می‌کنید، بهتر است بدانید که ایزوگام مورد نظر به هیچ گونه برف ‌روبی در فصل زمستان نیازی ندارد و به همین خاطر، با دوام‌ترین و مستحکم‌ترین عایق رطوبتی را در مقابل ضربه و فشار ایزوگام می‌شناسند.

به خاطر یکدست بودن سطح آن می‌توانید انعطاف پذیری آن را به شکل ویژه در نظر بگیرید. به همین خاطر بهتر است روش نصب‌ایزوگام را به این شکل به فردی ماهر و کاربلد بسپارید تا بتوانید در طولانی مدت از ایزوگام خود به نحو‌احسن استفاده کنید.

نصب ایزوگام در تهران

سخن پایانی

ما قصد داشتیم تا شما را با فرایند ایزوگام‌روی‌ایزوگام آشنا کنیم، باید توجه داشته باشید که این فرآیند صددرصد می‌تواند به ترمیم ایزوگام و مهم‌تر از همه تعمیرات این‌چنینی با هزینه کمتر اشاره واضحی داشته باشد.

متاسفانه برخی از افراد به مقرون به صرفه بودن این روش آشنایی ندارد و این‌چنین است که در هنگام مواجه با خرابی‌های ریز و درشت ایزوگام، آن‌چنان که باید و شاید نمی‌توانید  انتظار یک ترمیم معقولانه و هوشمندانه را داشته باشید.

 به  هر‌حال شما اگر به دنبال یک نصب اصولی برای ایزوگام نباشید، بهتر است بدانید در کوتاه مدت شاید به کیفیت اصلی ایزوگام نتوانید پی ببرید.

انواع ایزوگام این قابلیت را دارند که به راحتی ترمیم شوند و چنان‌چه شما به دنبال یک نصاب ماهر برای این کار هستید، می‌توانید از شرکت ایزوایمن بهترین اکیپ و نصاب را با تجربه بالا طلب کنید.

 احتمالا نتیجه پایانی می‌تواند برای شما نتیجه قابل قبول تری باشد. به هر حال برخی از افراد آن‌چنان که باید و شاید به کیفیت کار توجهی ندارند و هزینه بالایی را برای تعویض ایزوگام پرداخت می‌کنند.  

 

قیمت ایزوگام در سال 1400 چقدر است؟

برای اطلاع از نرخ ایزوگام به قیمت کارخانه با ایزوایمن تماس بگیرید.

قیمت ایزوگام با دستمزد نصب چقدر است؟

برای خرید ایزوگام به قیمت کارخانه و دستمزد مناسب با ایزوایمن تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *