نصب و فروش ایزوگام

چگونگی نصب ایزوگام

چگونگی نصب ایزوگام

چگونگی نصب ایزوگام را شما اگر طبق استانداردها و نکات مهمی که باید داشته باشد در نظر بگیرید، صددرصد نصب شما می تواند نصب فوق العاده تر و البته کم هزینه تری باشد.

همان گونه که می دانید امروزه عایق کاری ساختمان با اهمیت و ضرورت بالایی رو به رو شده است.

اگر شما از نصابی ماهر و کاربلد بخواهید که نصب ایزوگام را با دقت و استاندارد اصلی به جا بیاورد قطعا در طولانی مدت نسبت به مزایا و مقرون به صرفه بودن این نوع عایق می توانید مطمئن باشید.

 شرکت ایزوگام کاری ایزوایمن از جمله شرکت های معتبر در راستای ارائه خدمات ایزوگام کاری در تهران و کرج است که شما می توانید به کیفیت کار اکیپ ماهر این مجموعه با سابقه بالایی که به دست آورده است، مطمئن باشید.

چگونگی نصب ایزوگام

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

خرید ایزوگام مرغوب

برای آشنایی با چگونگی نصب ایزوگام شما نباید فرآیند سختی را در نظر بگیرید. به این دلیل که تنها استاندارد وسایل و تجهیزات خود باعث می شود تا شما از نصابی ماهر بخواهید که بهترین نصب را برای طولانی مدت به نمایش بگذارد.

متاسفانه برخی از افراد همان طور که در مقاله های قبلی بسیار به این نکته اشاره شد به خاطر قیمت ارزان تر از کیفیت محصول به راحتی غافل می شوند و این گونه است که با خرید ایزوگام بی‌کیفیت و نامرغوب حتی نمی‌توانند نصب صحیح و مناسبی را برای آن در نظر بگیرند؛ چرا که اگر ایزوگام ثبات و کیفیت اصلی خود را ارائه ندهد، صددرصد شما در کوتاه مدت با هر نوع نصب و استفاده از هر نوع تجهیزاتی نمی ‌توانید استفاده طولانی مدتی را انتظار داشته باشید.

تا اینجای مقاله به این موضوع آگاه شدیم که برای یک نصب اصولی احتیاج به یک ایزوگام مرغوب است.

بدین ترتیب سعی کنید از یک مجموعه اینترنتی معتبر نسبت به خرید یک ایزوگام درجه یک هرچه سریعتر برای نصبی مناسب اقدام کنید.

نصب ایزوگام

رعایت نکات ایمنی

  یکی دیگر از نکاتی که برای چگونگی نصب ایزوگام باید به آن توجه کنیم، سالم بودن وسایل و ابزار آلاتی است که شما باید به صورت صحیح و مناسب از هرکدام به نحو احسن استفاده کنید.

این وسایل می تواند شامل مشعل، کپسول و حتی لباس مناسب باشد. خصوصا برای محل هایی که به هر دلیلی در فضای آزاد ایزوگام کاری انجام نمی‌شود استفاده از تجهیزات مناسب خود از جمله موضوعات مهمی است که نباید از آن غافل شد.

اما در فضای باز صددرصد ارتفاع می تواند دردسر و مشکلات زیادی را به وجود بیاورد و به همین دلیل نصابی که شما انتخاب می کنید، باید تجربه بالا و البته به رعایت نکات ایمنی و اصول اولیه برای نصب ایزوگام توجه نماید.

 چرا که ارتفاع با کسی شوخی ندارد و احتمال هرگونه خطر مرگ برای افراد وجود دارد.

همچنین در محل نصب ایزوگام به هیچ عنوان کودک و افراد متفرقه نباید حضور داشته باشند؛ چون که به خاطر حرارت و استفاده از مواد خطرناک احتمال بروز مشکلات و دردسر های بسیاری وجود دارد.  

نصاب ایزوگام در تهران

مراحل نصب ایزوگام

چگونگی نصب ایزوگام با توجه به مراحل نصب آن دنبال می ‌شود؛ چرا که مرحله به مرحله می توانید ایزوگام را با کیفیت بالا مورد استفاده قرار دهید.

در این بین، اولین مرحله بدون شک تمیز کاری است که به واسطه آن سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی و گرد و غبار دور نگه می دارند و چنانچه به هر دلیلی احتیاج به شستشو با آب باشد، بهتر است  محل کاملا خشک شود و سپس مراحل بعد ایزوگام کاری انجام پذیرد.

  مرحله دوم به درزگیری سطح مورد نظر اشاره می کند. به این دلیل که هیچ گونه شکاف و یا درزی نباید در محل دیده شود که بتوان فرایند ایزوگام کاری را بدون مشکل به ثمر رساند.

معمولا با استفاده از پرایمر و یا قیر این عمل انجام می شود  و حتی هرنوع برآمدگی نیز به راحتی نصاب می تواند آن را برش دهد.

اما در مرحله سوم زیر سازی به صورت صحیح انجام می شود؛ چرا که انواع ترک، شکاف، برامدگی و آلودگی برطرف شده است و سطح مورد نظر آماده ایزوگام کاری است.

در این مرحله مواد را به صورت روان پخش می کنند و باید تا پایان عملیات خشک شدن مواد، نصاب صبور باشد.

مرحله چهارم به شیب بندی محل اشاره می کند. معمولا نصاب شیب را به سمت آب رو هدایت می کند که البته اصل کار هم همین است.

اگر شیب بندی به درستی انجام نپذیرد، احتمال هرگونه جمع شدگی آب وجود دارد و این گونه دردسرها و مشکلات زیادی را افراد باید بعدا متحمل شوند.

حتی ماهیچه کشی برای زاویه 90 درجه خود جزء موضوعات مهمی است که نباید آن را نادیده گرفت.

عمدتا نصابی وارد و کاربلد به خوبی می داند که یک لایه و یا حتی دو لایه برای نصب نزدیک آب رو جزء نکات بسیار مهم است.

مرحله پنجم به نصب ایزوگام اشاره می کند که البته این مرحله نیز حساسیت خاص خود را می طلبد.

در ابتدای کار رول ایزوگام را باز می کنند، چنانچه سطح مورد نظر مقداری وسیع است باید از برش های صحیح و اندازه ایزوگام استفاده نمود. بعد از برش از طرف ناودان عملیات نصب ایزوگام آغاز می شود.

سخن پایانی

ما در این مقاله شما را با چگونگی نصب ایزوگام آشنا کردیم. به هر حال امروزه دیگر لازم نیست تا در اکثر شرکت ها و فروشگاه ها به دنبال نصابی ماهر باشید، تنها می توانید از یک فرد ماهر در این زمینه کمک بگیرید.

شرکت ایزوگام کاری ایزو ایمن از جمله شرکت های معتبری است که در این حوزه خدمات قابل قبولی را ارائه می دهد و شما می توانید به کیفیت، قیمت و استاندارد این نوع خدمات مطمئن باشید. 

همیشه کیفیت تضمین سلامت محصول است که برای نصب نیز رعایت اصول اولیه کار، نکات بهداشتی، استاندار و ایمنی کار جزء موارد بسیار مهم و حائز اهمیت به شمار می آیند.

توصیه ما این است که از افراد ماهر برای نصبی مقرون به صرفه جهت عایق کاری ایزوگام استفاده کنید تا در طولانی مدت بتوانید از انتخاب خود رضایت داشته باشید و هزینه تعمیرات بالایی را پرداخت نکنید، اینگونه با نگهداری درست نصبی اقتصادی را ایزوگام میتوانید انتظار داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *