ایزوگام در جنت آباد

ایزوگام در جنت آباد

ایزوگام در جنت آباد

ایزوگام در جنت آباد را شما می‌توانید از مجموعه باکیفیت و با سابقه ایزوایمن با قیمت بسیار مناسب و به صورت آنلاین خریداری کنید.

اما بهتر‌است بدانید که ایزوگام که به آن عایق‌رطوبتی هم‌گفته می‌شود برای حفاظت و مراقبت از محل یک محصول بی‌نظیر و کاربردی به حساب می‌آید و صددرصد باعث می‌شود تا دوام، کیفیت و استاندارد ساختمان شما به شکل ویژه حفظ گردد.

این محصول معروف که نام و آوازه آن در همه‌جا پیچیده است، به صورت رولی عمدتا به فروش میرسد.

بخاطر نصب بسیار آسانی که دارد، در کمترین زمان ممکن می‌توان محل را به سادگی پوشش‌دهی کرد.

شما چنانچه از انواع ایزوگام‌های باکیفیت استفاده کنید، به جرأت می‌توان گفت با نگهداری درست می‌توان یک‌عمر ۱۰ تا ۱۵ سال را برای آن در‌نظر بگیرید.

چرا که بدون هیچ اغراقی مقاومت‌و‌استقامت بی‌نظیری که این نوع عایق در‌برابر رطوبت‌و‌آب دارد باعث می‌شود تا در فصل سرد زمستان ساختمان شما از هرنوع نم، نشتی و مشکلات دیگر این‌چنینی دور بماند.

قیمت ایزوگام در جنت آباد

ایزوگام را با یک تاریخچه تقریباً ۴۰ ساله می‌شناسند که به خاطر تولید آن به صورت دو‌لایه از مواد پلی‌استر و الیاف تیشو توانسته با قیر ۶۰ و ۷۰ درصد پوشش‌دهی عالی و منحصر به فردی را به وجود بیاورد.

ایزوگام در جنت آباد با آب‌بندی بسیار قابل قبولی که دارد برای قسمت‌های مختلف ساختمان مانند پشت بام، دیوارها، سرویس‌بهداشتی و بسیاری از مکان‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته در اینکه ایزوگام جزء فرآورده‌های نفتی است هیچ بحثی نیست. به همین دلیل است که قیمت ایزوگام را شما باید با توجه به نوسانات بازار در نظر بگیرید.

چرا که مواد اولیه آن به واسطه صنعت به عوامل خاصی بستگی دارد. اما شما برای محاسبه قیمت اگر به دنبال قیمت روز هستید، بهتر است از یک وب‌سایت اینترنتی معتبر قیمت روز را دنبال کنید.

چون که این‌چنین نسبت به بازار قیمت‌ها برای شما به صورت شفاف مشخص می‌شود و حتی اگر قصد خرید اینترنتی نداشته باشید، حداقل در بازار می‌دانید که ایزوگام مرغوب با چه قیمتی باید به فروش برسد.

خرید اینترنتی به این دلیل که بی‌واسطه است می‌تواند برای شما منفعت زیادی داشته باشد.

امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی به راحتی می‌توان محصولات را در یک فروشگاه اینترنتی معتبر مورد بررسی و مقایسه قرار‌داد و بهترین آن را در کمتر از چند دقیقه از طریق یک درگاه معتبر بانکی خریداری نمود.

این‌چنین است که بعد از سفارش و خرید شما، نیروی ماهر فروشگاه آنلاین به محل اعزام می‌شوند و هر چه سریع تر ایزوگام را به صورت دقیق‌و مناسب برای طولانی مدت نصب می‌نمایند.

ایزوگام ارزان در تهران

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

مزیت استفاده از ایزوگام

به نظر شما مهم‌ترین مزیتی که می‌توان برای ایزوگام در نظر گرفت چیست؟

مزایای اصلی استفاده از ایزوگام در جنت آباد به مواد اولیه و خواص آن برمیگردد که برای تولید آن به کار رفته است.

این مواد می‌تواند به عنوان یک عایق رطوبتی پوشش پایدار و دوامی را با قیمت مناسب به وجود آورد.

  البته بی‌انصافی است اگر نصب آسانی که دارد را نادیده بگیریم.

مقرون به‌صرفه بودن ایزوگام به خاطر عمر مفید و طولانی آن به چشم می‌آید.

چرا که ایزوگام را به واسطه استفاده از حرارت مشعل بر‌روی پشت‌بام می‌چسبانند، تا این‌چنین شما شاهد هیچ‌گونه نفوذ رطوبت، نم و نشتی به درون ساختمان نباشید.

به همین‌دلیل است که امروزه استفاده از ایزوگام در سرتاسر دنیا یک ضرورت محسوب می‌شود.

ایزوگام در جنت آباد

دلایل کیفیت ایزوگام

عوامل خاصی می‌تواند بر روی کیفیت ایزوگام در جنت‌ آباد تاثیر بگذارد.

این عوامل می‌تواند به مواد اولیه تولید ایزوگام مربوط باشد و یا خط‌تولید آن، در پایان نصب نیز جزء عوامل‌کلیدی به‌حساب می‌آید که اگر ایزوگام شما با‌کیفیت باشد، اما نسبت به نصب آن توجهی صورت نگیرد شما در کوتاه مدت مجبور به تعمیر و یا تعویض ایزوگام خواهید‌شد. چرا که نصب صحیح ایزوگام حدود ۶۰ درصد کیفیت را در بر‌می‌گیرد.

اما در وهله اول قیر چنانچه مرغوب و درجه‌یک باشد، می‌تواند کیفیت ایزوگام را حفظ کند و در این بین، الیافی مانند پلی‌استر نیز در‌کنار قیر باعث کیفیت بالای ایزوگام میشود که بعد از پلی‌استر شما می‌توانید از لایه تیشو برای کیفیت در مرحله سوم استفاده کنید.

تمام این موارد باعث می‌شود شما یک ایزوگام با کیفیت را خریداری نمایید.

اما چنانچه شما در هنگام خرید قیمت بالاتری را مشاهده نمایید، بهتر است بدانید محصولاتی که دارای نشان‌استاندارد هستند، با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند.

حتی شما بعد از خرید می‌توانید به راحتی ضمانت‌نامه و بیمه نامه را از فروشنده تحویل بگیرید.

ایزوگام کاری در جنت آباد

سخن پایانی

امروزه ایزوگام از جمله محصولات پرکاربرد در صنعت عایق‌بندی شناخته می‌شود.

شما می‌توانید به‌راحتی از یک فروشگاه اینترنتی معتبر مانند ایزوایمن انواع مختلف ایزوگام را بر‌اساس نوع مواد اولیه که پلیمری و دمیده‌است باقیمت مناسب خریداری کنید.

نوع ایزوگام پلیمری را شما می‌توانید با تولید قیر خالص 60تا 70 درصد در‌نظر بگیرید.

از جمله ایزوگام‌هایی است که با کیفیت‌بالا شناخته می‌شود و صددرصد با نگهداری درست شما در طولانی‌مدت می‌توانید نسبت به کیفیت‌اصلی آن مطمئن باشید.

اما ایزوگام دمیده که به واسطه نفت کوره به وجود می‌آید تا حدی نسبت به مدل پلیمری کیفیت پایین‌تری را ارائه می‌دهد.

اما چنانچه شما قصد داشته باشید بر اساس تعداد لایه به خرید ایزوگام در جنت آباد اقدام کنید. ایزوگام‌های تک‌لایه، دو‌لایه و سه‌لایه هر‌کدام می‌تواند به واسطه مزایا و ویژگی‌های خود برای مکان خاصی مورد استفاده قرارگیرند.

روکش نایلونی و یا فویل آلومینیومی ایزوگام تک لایه باعث می‌شود تا شما این ایزوگام را یکی انواع ایزوگام‌های منعطف در نظر بگیرید.

اگر به دنبال مقاومت بالاتری هستید ما به شما ایزوگام دولایه را پیشنهاد می‌کنیم. اما در صنعت ایزوگام سه‌لایه  استفاده بیشتری دارد؛ چرا که دوام و مقاومت آن حقیقتا بسیار بالاتر است.