نصب و فروش ایزوگام در شهر قدس

ایزوگام در شهر قدس

ایزوگام در شهر قدس

ایزوگام در شهر قدس امروزه بسیار مورد استقبال قرارگرفته است؛ چراکه ایزوگام به عنوان یک پوشش مقاوم از قیر می‌تواند از نفوذ انواع آب و رطوبت به بهترین شکل ممکن جلوگیری نماید.

به خصوص امروزه ایزوگامکاری پشت‌بام و سرویس بهداشتی با اهمیت بالایی رو به رو شده است و اگر شما ایزوگام با کیفیت و با نصب صحیح استفاده کنید، این قول را به شما می‌دهیم که یک طول عمر ۱۵ ساله را بتوانید برای آن در نظر بگیرید.

با گذشت زمان ایزوگام توانسته جای انواع عایق‌ها مانند آسفالت و قیرگونی را به راحتی بگیرد.

این نوع عایق مقاوم، با دوام و البته مقرون به صرفه محسوب میشود که ما در این مقاله قصد داریم شما را با این پوشش مقاوم از قیر و الیاف گوناگون مصنوعی به بهترین شکل ممکن به صورت مختصر و مفید آشنا کنیم.

تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ایزوگام در شهر قدس

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

انواع ایزوگام در شهر قدس

ایزوگام در شهر قدس معمولا از لایه‌های گوناگون تشکیل می‌شود که هر کدام از این لایه‌ها می تواند به مقاومت و دوام اصلی این عایق در طولانی مدت کمک کند.

پلی‌استر، فول‌آلومینیوم، پودر معدنی، لایه پلی‌اتلین و مواد افزودنی ویژه هرکدام ساختار متفاوتی را برای مقاومت در برابر انواع رطوبت، برف، باران و… از خود به جا می‌گذارد.

امروزه ایزوگام‌ها به صورت تک‌لایه و سه لایه مورد استفاده قرار می‌گیرند که قاعدتاً ایزوگام دو‌لایه بیشترین کاربرد را به خود اختصاص داده است و معمولاً برای پشت‌بام از ایزوگام با فویل‌آلومینیوم استفاده می‌کنند.

اما تنها برای پشت‌بام از ایزوگام استفاده نمی‌شود بلکه برای پی‌ساختمان، استخر، تونل و کانال‌های آبیاری نیز می‌توان از این نوع عایق رطوبتی به نحو احسن در برندهای گوناگون و پوشش‌های خارجی متفاوت استفاده نمود.

حتی برای نمای ساختمان نیز استفاده از طرح‌های متنوع ایزوگام می‌تواند گزینه ایده آلی باشد.

نصب صحیح ایزوگام در شهر قدس

همانطور که امروزه نصب ایزوگام در شهر قدس بسیار رواج پیدا کرده است، اما بهتر است بدانید که تنها خرید ایزوگام کفایت نمی‌کند.

چرا‌که نصب صحیح آن نیز به طول عمر آن مرتبط می‌شود و مجموعه ایزوایمن با اعزام با سابقه‌ترین نصاب به محل می‌تواند کمترین هزینه را برای نصب ایزوگام برآورد کند و کیفیت بالایی را در دراز مدت به نمایش بگذارد.

نصب ایزوگام به تجربه و تخصص خاصی نیاز دارد که در این بین، استفاده از مصالح مرغوب با کیفیت با توجه به استانداردهای مهندسی باعث می‌شود تا عایق مورد‌نظر بتواند ضمانت اصلی خود را به نمایش بگذارد.

البته امروزه برخی از افراد به خاطر هزینه کمتر از افراد غیر وارد استفاده می‌کنند که صددرصد نصب ایزوگام بدون تجربه باعث ایجاد هزینه‌های جانبی و تعمیرات در کوتاه مدت می‌شود که به هیچ عنوان به صرفه نیست.

نمایندگی ایزوگام در شهر قدس

استاندارد ایزوگام

 معمولاً دو دسته ایزوگام برای آب و هوای سردسیر و گرمسیر وجود دارد که هر کدام استاندارد خاصی را به خود اختصاص می‌دهد. به همین دلیل با توجه به اقلیم آب و هوایی خود باید نسبت به خرید ایزوگام در شهر قدس اقدام نمایید.

در هر ایزوگامی در برابر سرما و گرما مقاومت خاصی را به خود اختصاص می‌دهد. متاسفانه امروزه با ورود افراد سودجو در بازار ایزوگام‌های غیر استاندارد بسیار به فروش می‌رسند که اگر شما از یک فروشگاه اینترنتی معتبر نسبت به خرید محصولات اینچنینی اقدام کنید، صددرصد ایزوگامی با کیفیت را با قیمت کمتر از بازار می‌توانید به سبد خرید خود اضافه کنید.

ایزوگام نامرغوب بوی نامطبوعی دارد و نداشتن علامت استاندارد، بدون ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه نیز می‌تواند شما را با ساختار یک ایزوگام غیر مرغوب به سادگی آشنا سازد.

اصول نصب صحیح ایزوگام در شهر قدس

توجه داشته باشید که نصب ایزوگام در شهر قدس با وسایل و تجهیزات مخصوص امکان پذیر است تا بتوان از انواع خطرات جلوگیری کرده و اقدامات لازم را به کار گرفت.

نصاب باید از کپسول سالم و کاملا پر برای استاندارد کار خود استفاده نماید تا در هنگام روشن کردن مشعل با ترکیدن کپسول افراد را مواجه نکند.

در مکان‌های سربسته مانند سرویس‌های بهداشتی اتصال صحیح مشعل و شلنگ کپسول از جمله نکات فنی و ایمنی است که نصاب نباید از آن غافل شود.

همچنین رعایت تمام اصول و ایمنی نصب جزء موارد الزامی است که نصاب با توجه به این مسئله احتیاط را بهترین شکل ممکن در نظر می‌گیرد.

استفاده از کفش‌های ایمنی از جمله موارد مهم دیگری است که در هنگام اجرای ایزوگام مورد توجه قرار می‌گیرد. همچنین در زمان جابجایی رول‌های ایزوگام، نصاب اگر از کفش ایمنی استفاده نکند، احتمال آسیب و خطر بسیار وجود دارد.

به همین خاطر باید از نصاب مجرب و حرفه‌ای برای نصب انواع ایزوگام استفاده کنید که احتیاط را نیز در کار خود لحاظ نماید.

اصول نصب صحیح ایزوگام در شهر قدس

سخن پایانی

ما در این مقاله شما را با استانداردهای اصلی برای نصب ایزوگام در شهر قدس آشنا کردیم. چرا‌که امروزه همانگونه که گفته شد تنها خرید ایزوگام با کیفیت و از برند معتبر شرط اصلی نیست و شما باید به نصب صحیح و اصولی آن نیز توجه داشته باشید.

مجموعه ایزوایمن با اعزام نصاب ماهر به محل در کمترین زمان ممکن با بهترین قیمت خدمات قابل قبولی را ارائه می‌دهد.

خصوصاً برای ایزوگام‌کاری پشت‌بام همیشه باید با رعایت احتیاط بهترین عایق رطوبتی را به مرحله نصب می‌رساند. چرا‌که در غیر اینصورت نصب ایزوگام مشکلات ریز و درشت زیادی را به وجود می‌آورد که در این میان ممکن است خسارت‌های جانی گریبانگیر افراد شود. بهتر است توجه داشته باشید که در قسمت پایه ستون‌ها و البته دیوارها نصب ایزوگام یک مورد کاملاً الزامی است. مراحل نصب ایزوگام می‌تواند به تمیز کردن سطح، درزگیری، زیرسازی ایزوگام، شیب‌بندی و نصب ایزوگام اشاره کرد.

سعی کنید همیشه از یک اکیپ ماهر با وسایل و تجهیزات به‌روز استفاده کنید تا بتوانید در طولانی‌مدت بدون مشکل از ایزوگام برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده کنید.

شماره تلفن‌های 09190944356 برای تماس و 09015326084 برای ارتباط در واتس آپ و تلگرام بهتر است استفاده نمایید. 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *