اسفالت پارکینگ

قیرگونی و آسفالت پارکینگ

قیرگونی و آسفالت پارکینگ

قیرگونی و آسفالت پارکینگ امروزه به دلیل مزایای اصلی آسفالت و قیرگونی بسیار مورد توجه قرار گفته است و توجه داشته باشید که هزینه قیرگونی و آسفالت به مراتب نسبت به دیگر روش‌های عایق‌کاری بسیار پایین‌تر است که متأسفانه برخی به دلیل عدم اگاهی در مورد نوع استفاده از خدمات برخی از شرکت‌های نامعتبر با هزینه‌های بسیار بالا و غیر منطقی رو‌به‌رو می‌شوند و به همین دلیل بهتر است با خدمات شرکت عایقکاری ایزوایمن در این راستا بیشتر آشنا شوید.

قیرگونی و آسفالت پارکینگ

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

آسفالت کاری پارکینگ

یکی از بهترین روش‌ها برای عایق‌کاری فضای پارکینگ استفاده از قیرگونی و آسفالت پارکینگ است که البته نکات ایمنی خاصی باید برای فضای پارکینگ در نظر گرفته شود تا بتوان کار را به نحو احسن انجام داد.

به همین دلیل تیم کاربلد ایزوایمن با دقت و ایمنی بالا کار خود را آغاز می‌کنند. متراژ برای برآورد حجم مواد برای کف پارکینگ را با مصالح و مواد خاصی باید در نظر گرفت.

در مورد حمل مصالح باید اعمال خاصی انجام پذیرد. آسفالت گرم، حفاظتی و سرد هر کدام می‌توانند برای آسفالت‌کاری پارکینگ گزینه بسیار ایده‌آلی باشند که البته برای انجام قیرگونی و آسفالت پارکینگ قطعاً آسفالت حفاظتی پیشنهاد می شود.

چرا که برای اجرای این کار، باید بر روی سطح مورد نظر قیرپاشی انجام پذیرد تا بتوان این‌چنین آسفالت پارکینگ را به بهترین شکل ممکن به ثمر رساند. مزایای استفاده از آسفالت سرد این‌گونه است که به راحتی می‌توان آن را حمل نمود.

قیرگونی پارکینگ

قیرگونی و آسفالت پارکینگ اگر مطابق با استاندارد انجام گردد، یکی از ساده‌ترین روش‌های عایق‌کاری پارکینگ محسوب می‌شود که البته همان‌طور که بسیاری می‌دانیم، قیرگونی که از دیرباز مورد استفاده قرار بوده است و جزء روش‌های بسیار قدیمی نیز به شمار می‌آید.

بدون شک نفوذ آب و رطوبت از جمله دلایلی است که باعث می‌شود پارکینگ با انواع آسیب روبرو شود و به هر حال سطح بتنی کف پارکینگ در طولانی مدت اگر از یک روش مناسب عایقکاری استفاده نکنید، دچار نشتی خواهد شد.

قیرگونی می‌تواند از انواع آسیب‌های احتمالی به بهترین شکل ممکن جلوگیری نماید. مجموعه باتجربه و باسابقه ایزوایمن تمامی خدمات و اقدامات لازم همچون شیب‌بندی، آب‌بندی و زیرسازی را برای انجام قیرگونی و آسفالت پارکینگ به کار می‌گیرد که در این میان، شما بتوانید به نحو احسن اجرای قیرگونی را با کیفیت بالایی در نظر بگیرید.

توجه داشته باشید که چگونگی عملیات قیرگونی کیفیت و کارایی لازم را به نمایش می‌طلبد. هر چقدر تعداد لایه‌ها برای قیرگونی بیشتر باشد، صددرصد شما با کیفیت و انسجام بالاتری روبرو خواهید شد.

قیرگونی پارکینگ

قیمت قیرگونی و آسفالت پارکینگ

قیمت قیرگونی و آسفالت پارکینگ با توجه به کیفیت مواد اولیه محاسبه می‌شود  و زمانی که شما به دنبال کیفیت بالا‌تر باشید، صددرصد باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید که البته مجموعه ایزوایمن، همیشه منصفانه‌ترین هزینه‌ها را براورد می‌کند.

چرا که به هر حال مساحت فضا، حجم موارد مورد استفاده مواد و دستمزد نصاب همگی جزء موارد اصلی در استعلام هزینه به شمار می‌آیند.

بسیار دیده شده است که برخی از مجموعه‌ها متأسفانه به خاطر دریافت هزینه پایین‌تر، از مواد اولیه نامناسب و نامرغوب استفاده می‌کنند.

در صورتی که تنها کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه می‌تواند هرگونه مشکل و آسیب را به مرور زمان از بین ببرد.

نکات ایمنی برای انجام قیرگونی پارکینگ

می‌توان یکی از سنتی‌ترین و البته پرکاربردترین روش‌های عایق‌سازی را قیرگونی معرفی کرد. با پیشرفت صنعت و به وجود آمدن ایزوگام باز هم قیرگونی جایگاه ویژه خود را از دست نداده است.

قیر و گونی مواد تشکیل دهنده این نوع عایق‌کاری را به صورت یک لایه و دولایه به نمایش می‌گذارند. معمولاً در شرایط آب و هوایی نصاب باید تشخیص دهد که از چه نوع قیر مصرفی باید استفاده نماید.

به هیچ عنوان قیر را با حرارت بالا نباید گرم نمایند؛ چرا‌که باعث تجزیه قیر مورد نظر خواهد شد. تنها در صورت گرم و روان بودن قیر  می‌توان از آن استفاده کرد.

در مقایسه با ایزوگام، قیرگونی یک حالت خودترمیمی دارد که همین امر باعث می‌شود بتوان برای عایق‌کاری پارکینگ از این روش استفاده نمود.

معمولاً نصاب می‌داند که دقت به نکات اجرایی باعث خواهد شد تا به نحو احسن قیرگونی انجام پذیرد. این‌چنین شما می‌توانید در طولانی مدت از کیفیت اصلی قیمت قیرگونی و آسفالت پارکینگ استفاده کنید.

مزیت استفاده از آسفالت پارکینگ

آسفالت پارکینگ به راحتی در طی چند روز آماده می‌شود و این خود یکی از مزایای بسیار عالی برای قیمت قیرگونی و آسفالت پارکینگ است که متاسفانه برخی از افراد به این موضوع توجهی ندارند.

آسفالت را امروزه به عنوان فناوری سبز می‌شناسند که می توان بدون نفوذ آب در طولانی مدت به کیفیت و کارایی پارکینگ مطمئن بود.

با نگهداری و تعمیر بسیار اصولی و ساده آسفالت می‌توانید در طولانی مدت آسفالت را کاملاً نو نگه دارید. چرا که دوام اصلی آسفالت به 20 سال هم می‌انجامد.

در برخی از شرایط تنها لایه رویه نیاز به ترمیم خواهد داشت. همچنین آسفالت به هیچ عنوان در برابر سرما دچار خرابی نخواهد شد و حتی با نمک مشکلی ندارد.

آسفالت پارکینگ

سخن پایانی

قیرگونی و آسفالت پارکینگ به دلیل هزینه مقرون به صرفه و بسیاری از مسائل مهم دیگر امروزه مورد توجه قرار گرفته است.

شرکت عایقکاری ایزوایمن در طی سال‌های گذشته توانسته سابقه بالایی را به دست آورد. در این بین، شما اگر به دنبال کیفیت بالا برای اجرای قیرگونی و اسفالت هستید، قطعاً می‌توانید به خدمات این مجموعه مطمئن باشید.

هدف اصلی این مجموعه جلب رضایت شما مشتریان عزیز است تا شما نیز تبلیغ کار و خدمات ایزوایمن باشید. آسفالت و قیرگونی هرکدام به هر شکلی تنها با مرغوبیت مواد اولیه خود می‌توانند در طولانی‌مدت به بهترین شکل ممکن مزایای خود را به نمایش بگذارند.

در غیر این صورت شما را با هزینه‌های غیر معقولانه رو‌به رو خواهند کرد. توصیه ما این است که همیشه به کیفیت خدمات توجه کنید؛ چرا که قیمت تضمین کننده نیست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *