قیمت اسفالت

قیمت هر تن اسفالت

قیمت هر تن آسفالت

قیمت هر تن اسفالت برای اجرای آسفالت دوبینه پشت بامی، اجرای آسفالت توپکا 18-0، اجرای آسفالت توپکا 12-0 و اجرای آسفالت دوبینه 6-0 قیمت خاصی را می طلبد. خاطر نشان می کنم که  برای اجرای آسفالت بیندر 019 پخش این نوع آسفالت به صورت  بصورت دستی و مکانیزه انجام می پذیرد.

اما آسفالت توپکا 012 و 018 به صورت دست و مکانیزه نیز آسفالت دوبینه 06 انجام می شود و قیر پاشی تک کت و پیرمکت البته استفاده از  دستگاه قیر پاش برای اجرای آسفالت نرمه پشت بامی مورد استفاده کاربرد قرار می گیرد.

برای برآورد قیمت هر تن آسفالت شما می توانید با کارشناسان شرکت ایزوگام کاری ایزوایمن در تماس باشید؛ چرا که این شرکت با سابقه بالای خود همیشه بهترین خدمات را با کمترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

آسفالت محوطه، پارکینگ، پشت بام، خیابان و یا هر مکان دیگری به شکل دستی و مکانیزه انجام می‌پذیرد و شما می‌توانید، کندن و برش آسفالت های قدیمی با دستگاه‌ را در کم ترین زمان ممکن به صورت قیر کشی و بخش آسفالت با دستگاه پیشرفته انتظار داشته باشید.

قیمت هر تن آسفالت

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

طبقه بندی آسفالت گرم

چنانچه بخواهیم در ابتدا تعریفی کلی در مورد خدمات آسفالت و قیمت هر تن اسفالت داشته باشیم، شما می توانید یک ماده ترکیبی از شن، ماسه و قیر را که برای ساخت انواع پشت بام، ساختمان و جاده به کار می‌برند را به عنوان آسفالت بشناسید، امروزه کاربرد آسفالت بسیار زیاد است و در سه دسته بندی آسفالت گرم، آسفالت حفاظتی و آسفالت سرده طبقه بندی می گردد.

 شما قادر هستید آسفالت گرم را جزء آسفالت هایی قرار دهید که به صورت قیر و مصالح سنگی گرم مخلوط و مورد استفاده قرار می‌گیرند و پخش و متراکم یک دستی دارند.

البته آسفالت گرم خود انواع مختلفی دارد که به آن آسفالت رویه، بیندر، متخلخل، اساس و قیری می گویند. آسفالت های حفاظتی جز آسفالت های رویه سازی هستند که بر روی سطح راه های شنی و آسفالتی از آن استفاده می کنند و ضخامت این نوع آسفالت حداکثر ۲۵۵ میلی متر و می‌توان به عنوان یک آسفالت رویه سازی از آن استفاده کرد.

این نکته را به خاطر داشته باشید که برای آسفالت های حفاظتی معمولا از قیر های محلول و قیر آبه را در برخی از شرایط با قیر خالص استفاده می شود.

آسفالت پشت بام نیز از جمله انواع آسفالت است که شما با استفاده از آسفالت گرم می ‌توانید پشت بام خود را از هرگونه نشتی و مشکلات ریز و درشت دور نگه دارید.

آسفالت کاری در تهران را به شرکت ایزوگام کاری ایزوایمن  بسپارید که نماینده رسمی ایزوگام و آسفالت است و می ‌تواند فروش قیر را به صورت عمده و خرده در اختیار شما قرار دهد.

به جزء پشت بام، آسفالت، کوچه، خیابان، محوطه نوار حفاری، پارکینگ و دیگر قسمت ها به شکل مکانیزه و با استفاده از ماشین آلات مدرن در کم ترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. 

آسفالت حفاظتی چیست؟

اما آسفالت حفاظتی معمولا برای عدم نفوذ بستر راه و جلوگیری لغزش مورد استفاده قرار می‌گیرد که به خاطر سرعت کار و همچنین عدم استفاده از ماشین‌آلات متفاوت نسبت به آسفالت گرم می‌تواند گزینه مقرون به صرفه در بین قیمت هر تن آسفالت داشته باشد.

معمولا آسفالت های گرم را در سه دسته بندی گروه بندی می کنند. آسفالت چند لایه ای، انودودهای آب بند و غبار نشانی جزء گزینه های این نوع آسفالت به حساب می آید.

قیمت اسفالت

آسفالت سرد

 نوبتی هم که باشد نوبت شناخت آسفالت سرد است که از مخلوط مصالح سنگی با قیر محلول به وجود می‌آید. معمولا اختلال قیر و مصالح در یک درجه حرارت خاص انجام می‌پذیرد و متراکم می‌گردد.

معمولا از سنگدانه‌ها در زمان ترکیب شدن قیرآب در دمای محیط و یا تحت تاثیر حرارت خشک می‌شود که انواع آسفتات سرد را به واسطه تهیه و اجرا می‌توان به 2 گروه طبقه‌بندی کرد.

آسفالت سرد معمولا در کارخانه‌های مرکزی تهیه شده و برای پخش به صورت حمل مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما آسفالت سرد در محل به صورت قیرپاشی انجام می پذیرد.

استفاده از خدمات آنلاین و اینترنتی امروزه با استقبال زیادی روبرو شده است و به همین دلیل میتوانید در کمترین زمان ممکن قیمت هر تن اسفالت را برآورد کنید.

به خاطر داشته باشید که شما زمانی می توانید در مورد کیفیت صحبت کنید که اولویت شما قیمت در خرید نباشد. متاسفانه برخی از افراد به قیمت خرید آنچنان توجهی ندارند و این‌چنین است که بعد از مدتی با مشکلات ریز و درشت بسیاری روبه‌رو می‌شوند.

توصیه ما به شما این است که در ابتدای کار سعی کنید از کارشناسان مجموعه اینترنتی ایزوایمن در مورد نوع ایزوگام و همچنین شرایط جوی خود اطلاعات کامل و قابل قبول را به دست آورید، تا بتوانید به صورت آنلاین و اینترنتی خدمات خود را مورد کاربرد قرار دهید.

 متاسفانه برخی از افراد با مزایای خرید اینترنتی آشنایی ندارند و اینچنین است که در کوتاه مدت ممکن است آنچنان بازدهی که انتظار دارند را به دست نیاورند.

خاطر نشان میکنم که خدمات اینترنتی برای رفاه حال هر چه بیشتر مردم به وجود آمده است تا بتوانند برای جلوگیری از زمان و وقت خود به بهترین شکل ممکن از خدمات ارائه شده به نحوه اثر استفاده نمایند.  

سخن پایانی

ما در این مقاله هر آنچه را که لازم بود در مورد خدمات آسفالتکاری و هم‌چنین آسفالت برای شما عزیزان شرح دادیم تا بتوانید با توجه به انواع آسفالت که گرم، حفاظتی و سرد طبقه‌بندی می‌شوند استفاده کنید.

متاسفانه برخی از افراد به کیفیت کار توجهی ندارند و این‌چنین است که در کوتاه مدت نسبت به انتخاب خود در دلسرد می‌شوند.

شرکت ایزوگام‌کاری ایزوایمن به صورت شبانه ‌روزی اکیپ‌ ماهر خود را می‌تواندبا کم‌ترین زمان ممکن به محل اعزام می‌کند تا بتوانید بهترین خدمات و قیمت هر تن اسفالت را به صورت آنلاین و اینترنتی دریافت کنید. ضمانت‌نامه، بیمه ایزوگام نیز در هنگام خرید به شما تحویل داده میشود.  

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *