ایزوگام در جردن

ایزوگام در جردن

نصب ایزوگام یک کار تخصصی است که نیاز به دانش، تجربه و تجهیزات مناسب دارد. اگر قصد دارید ایزوگام را در جردن ، یکی از محله‌های شیک و پرترافیک تهران، نصب کنید، باید به چند نکته مهم توجه کنید. در این مقاله، ما به شما می‌گوییم که چرا باید ایزوگام را در جردن نصب کنید، چگونه می‌توانید ایزوگام مناسب را انتخاب کنید و با چه هزینه‌ای می‌توانید ایزوگام را در جردن نصب کنید. در ادامه همراه ایزوایمن باشید.

نصب ایزوگام در جردن : چرا، چگونه و با چه هزینه‌ای؟

ایزوگام یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین عایق‌های ساختمانی است که می‌تواند از نفوذ آب، رطوبت، گرما و سرما به داخل ساختمان جلوگیری کند.

ایزوگام معمولاً بر روی سطوحی مانند پشت بام، موتورخانه، حیاط، سرویس بهداشتی و … نصب می‌شود و عمر طولانی و نگهداری آسانی دارد.

اما نصب ایزوگام یک کار تخصصی است که نیاز به دانش، تجربه و تجهیزات مناسب دارد. اگر قصد دارید ایزوگام را در جردن، یکی از محله‌های شیک و پرترافیک تهران، نصب کنید، باید به چند نکته مهم توجه کنید.

در این مقاله، ما به شما می‌گوییم که چرا باید ایزوگام را در جردن نصب کنید، چگونه می‌توانید ایزوگام مناسب را انتخاب کنید و با چه هزینه‌ای می‌توانید ایزوگام را در جردن نصب کنید.

شاید این مطالب نیز برای شما مفید باشد:

چرا باید ایزوگام را در جردن نصب کنید؟

جردن یا بلوار نلسون ماندلا، یکی از محله‌های مرکزی و پرجمعیت تهران است که دارای بافت مسکونی و تجاری متنوعی است. در این محله، می‌توانید از خانه‌های قدیمی و سنتی تا آپارتمان‌های مدرن و لوکس را ببینید. اما این تنوع، چالش‌های خاص خود را هم دارد. برخی از این چالش‌ها عبارتند از:

  • بالا بودن دمای هوا در فصل تابستان و پایین بودن آن در فصل زمستان
  • بالا بودن رطوبت هوا در فصل بهار و پاییز
  • بالا بودن آلودگی هوا در فصل‌های مختلف
  • بالا بودن سطح صدا و ارتعاش در محله به دلیل ترافیک و فعالیت‌های تجاری

این عوامل می‌توانند باعث آسیب رسیدن به ساختمان‌ها و کاهش رفاه و آسایش ساکنان آن‌ها شوند. برای جلوگیری از این مشکلات، یکی از بهترین راه‌ها استفاده استفاده از عایق ایزوگام هست که یکی از بهترین عایق‌های رطوبتی برای شرایط آب و هوایی ایران است.

نصب ایزوگام در جردن 
ایزوگام در جردن

معرفی ایزوگام دلیجان

ایزوگام دلیجان از جمله محصولات پرفروش مجموعه ایزوایمن است که شما با سفارش، خرید و نصب این نوع برند معتبر ایزوگام در طولانی مدت از کیفیت اصلی محصول بهره‌مند خواهید شد.

عوامل مختلفی بر روی قیمت ایزوگام دلیجان تاثیر خود را می‌گذارند. مانند اینکه شما از چند لایه بخواهید استفاده کنید. تک لایه و یا دولایه بودن ایزوگام از جمله مهم‌ترین معیارهای اصلی برای برآورد قیمت است.

همچنین نوع قیر مصرفی در خط تولید ایزوگام حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. البته ناگفته نماند جنس تیشو و فویل آلومینیومی جزء عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت به حساب می‌آیند.

طبیعتا هر کدام از عوامل گفته شده، هر چقدر با کیفیت بالاترین مورد استفاده قرار گیرند، صددرصد شما طول عمر ماندگار و طولانی‌تری را می‌توانید انتظار داشته باشید.

ابعاد، ضخامت و همچنین وزن تقریبی هر کدام از مشخصات ظاهری ایزوگام دلیجان را تشکیل می‌دهند. معمولاً ایزوگام های طرح دار، گرمسیری و سردسیر هر کدام با ضخامت‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اهمیت لایه های ایزوگام

همانگونه که ما در مقاله قبلی به این موضوع اشاره کرده‌ایم، ایزوگام‌های تک لایه و دولایه هر کدام به صورت روکش‌دار و بدون روکش می‌توانند برای پوشش‌دهی محل‌های گوناگون گزینه ایده‌آلی باشند.

به هر حال ایزوگام های روکش دار آلومینیومی در برابر حرارت و گرما ساختار منسجم‌تری دارند. از جمله مزایای استفاده از ایزوگام دلیجان بدون روکش این است که شما برای ایزوگام‌کاری کف سرویس بهداشتی و یا حتی دیوار می‌توانید از نوع ایزوگام استفاده کنید، صددرصد این چنین خرید شما یک خرید بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

خرید ایزوگام اصل دلیجان

در هنگام خرید ایزوگام در جردن به علامت استاندارد درج شده بر روی رول توجه کنید. همین علامت استاندارد می‌تواند به نوعی شما را نسبت به کیفیت و اصالت کالا مطمئن سازد.

تاریخ  ساخت، ضخامت و وزن از جمله اطلاعاتی هستند که بر روی رول درج می‌شود که این گونه مشخص خواهد شد که آیا ایزوگام انتخابی شما یک ایزوگام استاندارد است و یا قرار است از یک محصول فیک استفاده کنید.

البته به این نکته اشاره کرده‌ایم که در زمان استفاده از ایزوگام، هیچ گونه بوی گازوئیلی مانند، نباید به مشام شما برسد.

معمولاً دلیل اصلی برای خرید ایزوگام دلیجان این است که شما می‌توانید فرآورده‌های نفتی بومی را برای مواد اولیه ساخت این محصول در نظر بگیرید.

زمانی که از یک محصول داخلی استفاده می‌کنید، طبیعتاً هزینه کمتری را پرداخت می‌کنید که این خود از جمله مزایای خرید محصولات داخلی به حساب می‌آید.

برای محاسبه هزینه نصب ایزوگام می‌توانید از فرمول زیر استفاده کنید :

هزینه نصب ایزوگام = قیمت ایزوگام * متراژ مورد نظر + دستمزد نصاب ایزوگام+ هزینه حمل و نقل

مواد اولیه تشکیل دهنده ایزوگام دلیجان

از جمله مواد اولیه برای تولید ایزوگام ، قیر صنعتی است. قیر صنعتی مهم‌ترین ماده اولیه برای تولید به شمار می‌آید.

همچنین مواد پلیمری، پشم شیشه و در برخی شرایط پودر مس به عنوان مواد اولیه مورد استفاده قرار می‌گیرند. توجه داشته باشید که در حال حاضر مواد اولیه گفته شده جزء استاندارد‌ترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه برای تولید انواع ایزوگام دلیجان در طرح‌ها و لایه‌های گوناگون به شمار می‌آیند.

نکات ایمنی برای حمل ایزوگام

 زمانی که به دنبال سفارش و خرید ایزوگام در جردن هستید، بهتر است توجه داشته باشید که نکات ایمنی خاصی برای حمل و نقل نیز وجود دارد که بدون شک عدم رعایت این نکات می‌تواند منجر به آسیب و صدمه به ایزوگام گردد و تا همین آسیب‌ها کارایی اصلی ایزوگام را از آن می‌گیرد.

در زمان تخلیه ایزوگام به هیچ عنوان رول آن را پرتاب کرد؛ چراکه احتمال پارگی لبه عایق  به مراتب افزایش پیدا می‌کند. این نکته را نیز در نظر بگیرید که چنانچه در برابر نور خورشید نگهداری شود از کیفیت اصلی ایزوگام به شدت کم خواهد شد.

به  همین دلیل توصیه ما این است که تنها از از افراد ماهر در این زمینه برای خرید ایزوگام استفاده کنید تا بتوانید تحویلی سریع، بدون دغدغه و بسیار آسان را انتظار داشته باشید.  

زمان نصب ایزوگام

برای نصب ایزوگام در جردن توصیه ما این است که در فصل‌های خشک سال این کار را انجام دهید. به این دلیل که سطح مورد نظر برای ایزوگام‌کاری به هیچ عنوان نباید مرطوب باشد.

اگر به مرطوب بودن سطح مورد نظر توجهی نداشته باشید، قطعاً مشکلات زیادی بعد از نصب به وجود خواهد آمد. متأسفانه برخی از کاربران به این موضوع توجهی نشان نمی‌دهند و به همین دلیل با خسارت‌های گزافی رو به رو می‌شوند.

سخن پایانی

ما در این مقاله در مورد خرید ایزوگام در جردن و معرفی ایزوگام دلیجان با شما صحبت کرده‌ایم. بهتر است بدانید که در حال حاضر خرید ایزوگام تنها از نمایندگی می‌تواند یک خرید معقولانه و البته کاملاً به صرفه باشد، در غیر این صورت در کوتاه مدت شما را با مشکلات عدیده‌ای رو به رو خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *